‘PVV extreem rechts’.

vlagLectori Salutem!

Bij rechts radicalen denk ik veelal aan boze kaalkoppen met bomberjacks op hoge laarzen. Kennelijk is het uiterlijk van deze rechts radicalen door de loop der tijd veranderd, want nu is gebleken dat Geert Wilders ook opeens extreem rechts is:

‘Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?’ PVV-fractievoorzitter Geert Wilders is furieus over een onderzoek van de Universiteit Leiden en de Anne Frankstichting.’

Volgens onderzoekers komt dat door de snel oprukkende islamofobie en ‘vanwege het toegenomen geweld tegen deze gemeenschap en het meer gedogen van tegen moslims gerichte uitingsdelicten.’
Welk toegenomen geweld? De afgelopen decennia zagen wij enkel en alleen een toename van geweld jegens Joden, ouden van dagen, homo’s, biseksuelen, agenten, zelfstandige ondernemers, lampionnen-kind’ren, Zwarte Pieten, buschauffeurs, ambulancepersoneel, schapen en iedereen die ik vergeten ben of geen aangifte durft te doen.

Geert ageert tegen deze al jaren voortdenderende terreur. Onze zalvende Leider Balkenbrij en consorten spreken liever van ‘incidenten’.
Mark ‘heppie single’ Rutte zei gisteren in De Pers dat ‘de islam niets toevoegt aan Nederland’. En dat klopt. Nu niet. Nooit niet.
Als Marky Mark dit zegt, is er geen vuiltje aan de lucht. Hij heeft tenslotte geen Mozart-kapsel, komt niet uit Limbabwe en is geen PVV-ert.

Vandaag de dag wordt je al als extreem rechts bestempeld als je er openlijk voor uit komt dat je misschien wel een Nederlandsche vlag in huisch hebt… Angstvallig weggemoffeld in een geheime spouwmuur. Hoe durf je!
Onze capitulerende bewindslieden zouden graag zien dat wij elk weekend op omvangrijke grasvelden en/of parkeerplaatsen grote ‘ontdek-de-islam’-workshops gaan bezoeken. Gehuld in Middeleeuwsche kledij kunnen wij daar kennis maken met een Barbaarse, opdringerige godsdienst Ideologie die maar één doel nastreeft; totale onderwerping aan de islam, vernietiging van de Westerse wereld en het invoeren van de islamitische wetgeving.

Een man als Wilders staat hierbij kompleet in de weg. Het onderzoek naar de PVV zal wel in opdracht van Balkenbrij en zijn discipelen hebben plaatsgevonden. Zo is men weer een stapje dichterbij de omverwerping van Wilders, want sinds de uitkomst van het onderzoek is Wilders, zijn partij en daarmee zijn kiezers extreem rechts.

Oh, shit. Dan is ondergetekende ook plotsklaps extreem rechts. Ik mag wel eens een metamorfose ondergaan. Ik zal een bomberjack aanschaffen en mijn hoofd kaalscheren. Provocerende legerkisten heb ik al.

5 gedachtes over “‘PVV extreem rechts’.

  1. Mijn Nederlandse vlag is weggestopt in de bergkast, een origineel bomberjack heb ik ook plus een paar schoenen met stalen neuzen.
    Ik ben dus een rasechte rechtsextreemmist.

    Like

  2. Tot mijn grote verbazing ben ik sinds gisteren een rechts extremist , nooit geweten , heb dat bericht daarom direct aan mijn gezin , familie, kennissen en buren doorgegeven en wat blijkt ?????? Ook zij zijn rechts extremisten , hoe is t mogelijk he ?
    Leve de PVV en mijn held GEERT WILDERS !!!!!!!!

    Like

  3. Inderdaad: welk toegenomen geweld van (extreem) rechts? Het is de omgekeerde wereld. Die Anne Frank Stichting zou zich beter druk kunnen maken over de terreur van die maroc boefjes. Tegen Joden lijkt mij een goed idee. Ineens schiet mij het volgende te binnen: het was een of andere gala uitzending op de teevee, ter ere van wat weet ik niet meer, met allerlei BN-ers aanwezig. Waaronder Albert Verlinde, die op een gegeven moment de woorden: die ‘verschikkelijke Wilders’ in de mond nam. Nou, dat bracht de handen wel op elkaar hoor. Vooral bij een van die Halal zusjes, ook aanwezig, en die al klappend nadrukkelijk in beeld kwam. Ik dacht toen nog: held op sokken, ga jij nou eens met je vriend hand in hand lopen in bepaalde buurten in Amsterdam als je durft. Liefst om een uur of negen ‘s-avonds, als het al donker is. Eens zien wat je dan staat te wachten. En reken er maar niet op dat zo’n Halal zusje ook maar iets zal doen om je te helpen, mocht ze daar toevallig aanwezig zijn. Wilders wil dat Verlinde dit gewoon zou moeten kunnen doen en wil daar maatregelen voor nemen. En dit is dan extreem-rechts te noemen? Dacht het niet.

    Like

  4. @Anton

    Ja zo is het “toevallig ook nog eens een keer”. Op Nova was er kortgeleden een uitzending over Geert. Die “halve Tokkies” – Wildersstemmers – hebben mogelijk een aardig sommetje onder de tafel toegeschoven gekregen om toch vooral “het verschil te maken” met de (“netjes uitziende”) aanklagers. Suggestieve berichtgeving heet zo iets.

    Like

  5. Als je in dit land alle feiten over de wijken die door het Marokkaanse tuig onleefbaar worden gemaakt naar buiten brengt, word je door een stel linkse idioten voor het gemak maar voor extreemrechts uitgemaakt.
    Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Beatrix morgen zou roepen dat alle heisa inzake de kredietcrisis gebakken lucht is: zou ze dan ook als extreemrechts bestempeld worden?
    De beste manier om het geleuter van figuren van het type Donselaar & Rodrigues in te dammen is bij de volgende verkiezingen massaal op de PVV te stemmen.
    Want wat Geert onlangs zei over de plannen van Hirsch Ballin om Art. 137c van WvS uit te breiden, heeft niks met extreemrechts te maken, de plannen van EHB zijn namelijk zeer gevaarlijk voor onze democratie!
    http://www.pvv.nl
    http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6975

    Like

Geef een reactie

