Landgenoten… Er wordt de afgelopen dagen nogal gegoogled op Hendrik Muller, u wel bekend. Niet? Even opfrissen. Over deze TBS-ert schreef ik ooit een stukkie. We schrijven 21 nov. 2006.
Meneer stond te boek als zijnde een levensgevaarlijke verkrachter met een hardnekkige alcoholverslaving en pleegde hier en daar nog wat mishandelingen. Een onberispelijke kerel dus.

Ruim twee jaar later komt zijn familie weblog Boilingpoints op het spoor en schrijven wat kwaad-comments aan mijn adres.
Even zijn neefje aan ’t woord: ‘het is de beste jongen die er bestaat hij doet nog niet eens een vlieg kwaat juulie moeten niet zooveel lul en over hem kijk eers naar je zelf!’ Perfect Nederlandsch. Grote jongen!

En dan hebben we nog zijn vrouw, Mariska. (Haai, Maris!)
‘wanneer houd deze BULLSHIT eens op over hendrik jullie lullen allemaal over hem maar kennen jullie zijn ware aard HOU JE BEZIG MET JE EIGEN SHIT!!!! de vrouw van hendrik.’
Uh, Maris, je capslock blijft af en toe hangen. Doe er wat aan. Staat zo schreeuwerig.

Als klap op de vuurpijl komt zijn moedah aan het woord. Die wil graag dat de foto van Hendrik van Boilingpoints verdwijnt. Althans, dat begrijpen we uit het steenkolen-Nederlands van mevrouw. (zie image.) Ze dreigt zelfs met een ‘aanklaagd’.
Helaas, we verwijderen niets. Behalve bij tussenkomst van een advo.

Sorry, je weet zelluf…

5 gedachtes over “

  1. Roept wel weer op tot extra aandacht want die eerste post over Hendrik Muller had ik niet gezien maar nu weet ik hoe hij eruit ziet, bedank moeder van Hendrik en Maris! 🙂 Weet ik waar ik voor op moet passen als ik buiten rondloop!

    Like

  2. Vrees toch echt dat weledelgestrenge heer BP hier een beetje in de mailing wordt genomen, maar goed, we hebben wel weer een lekker relletje erbij!
    If not…. dan mag die hele familie Muller van mij terug naar de basisschool! Ik kan heele folkstamen zeuvenjaarige kienderen die beterder neederlaands sgreiven!

    Like

Geef een reactie

