Afshin Ellian. Oneliner.

‘De ondraaglijke domheid van Marcouch bereikt nu een alarmerend niveau.’

Lees Ellian’s komplete verhaal over Markoek hiero.

3 gedachtes over “Afshin Ellian. Oneliner.

  1. Amen Maricu is betoverd en ligt in de macht van die I-Mam.
    Een minaret èèèhh een marionet . . . dus.

    PS. ik heb niets te maken met Jan de Knoest en P.Pineut, die in Rozendaal begraven liggen. Van de een was zijn geweer verroest en de ander had in het zand gebeten, omdat hij het herladen was vergeten.

    Like

  2. De personen waarvoor ik op het puntje van mijn stoel ga zitten, zodra ze op de tevee verschijnen zijn op de vingers van twee handen te tellen. Afshin Ellian is er er daar een van. Knappe kop, die – zelf moslim – altijd haarfijn aan de kaak weet stellen wat er mis met het hele moslimgebeuren in Nederland. Waren er daar maar meer van, een man om te koesteren! Die Marcouch kan ik ondertussen niet meer luchten of zien. Een egotripper en megalomaan, is mijn indruk.

    Like

Geef een reactie

