Asieligen voorrang op woning.

generaal-pardonLectori Salutem!

Mocht ik ooit doodgaan – wat overigens zeer aannemelijk is – en ik mag terug komen op dezen aard, dan graag als asielzoekert. Deze mensen hebben geen last van de Kredietcrisis, losbandige bezuinigingen en woningnood.
Laten we es een kijkje nemen in Amsterdam:

‘Ondanks de gespannen woningmarkt is in Amsterdam driekwart van de mensen voor wie het generaal pardon gold, aan een woning geholpen. Voor hen zijn tot dusver 505 woningen gevonden.’

U zal zich gegrond afvragen; ‘Hallo, hoe zit ’t met die ellenlange wachtlijsten, of zijn die alleen voor Nederlanders in het leven geroepen…’
Hierop kunnen wij een volmondig ‘ja’ antwoorden. De PVV verweet het Kabinet vorig jaar dat deze etnische superieuren voordrongen op de woningmarkt. Wijlen Voormalig  Minister Ellah Vogel-haar meldde na onderzoek geen signalen van voordringen te hebben ontvangen. Maar ach, er ging wel meer langs haar heen.

De échte feiten zijn des te schokkender. Sorry-illegalen krijgen in één klap zeven jaar inschrijftijd cadeau en volgens de gemeente Mokum is dat ‘FAIR’.
Omdat deze asieligen per definitie sinds 1 april 2001 hun fakansie voor het leven begonnen zijn. Maar men kon zich niet inschrijven…
Op deze manier kan je alles wat krom is, recht lullen.

Wat een fantastisch, gastvrij land is Nederland!

Ondertussen worden er zeecontainers omgebouwd tot krappe woninkjes, teneinde Poolse werknemers te huisvesten. Deze mensen komen naar Holland om onderbetaald werk te verrichten…

Nogmaals, mag ik na mijn dood terug komen als asielzoeker? Alhoewel, asiel-zoeker? Wellicht is ‘asielopstrijker’ een betere omschrijving. Dekt de lading zo lekker.

Landgenoten, stay tuned.

3 gedachtes over “Asieligen voorrang op woning.

  1. Volgens mij hadden ze al 7 jaar het land uit moeten zijn. Dat was ooit immers de betekenis van het woord ‘illegaal”? Ze hebben op kosten van de belastingbetaler geprobeerd om een verblijfsvergunning te bemachtigen, wat niet lukte, en zijn vervolgens, wederom op kosten van de belastingbetaler, in hoger beroep gegaan en hebben toen verloren. Maar omdat het zo’n grote groep betrof, omdat ze zo zielig waren, omdat ze lang in onduidelijkheid hadden gezeten en omdat blablablablablablabla snik, snik. mochten ze toch blijven.

    Hoeveel heeft die grap Nederland al gekost? En nu dit weer. Wat krijgen we straks? Zeven jaar uitkering met terugwerkende kracht, omdat ze zich destijds niet bij het CWI konden inschrijven?

    Waarom heeft dit land toch zo’n hekel aan zijn eigen, oorspronkelijke, bewoners?

    Like

  2. En nu hard aan werk, dat zou men op zijn minst mogen verwachten. Het wordt echter denk ik hand ophouden en huursubsidie op de koop toe.

    Like

  3. Die goede ouwe (GOUDEERLIJKE) Gerard. Verwarmingsmonteur van beroep. Vader van een volwassen zoon. Ik stem nooit meer PVDA bekende hij mij.
    Op mijn vraag “je breekt dus met de partij waarmee je in jullie (noeste) arbeidersgezin bent groot gebracht”.
    Van zijn antwoorden geef ik maar een paar weer:
    1. Een allochtoonse werknemer, die een vaste aanstelling heeft gekregen daar kan je donder op zeggen, dat hij 3 maanden wegblijft. Zogenaamd ziek. Ik wilde het eerst niet van anderen geloven, maar op ons werk werden wij hiermee geconfronteerd. Dus (helaas) toch wáár!
    2. Mijn zoon staat al twee jaar op een wachtlijst voor woningruimte om te kunnen trouwen. En als je om je heen kijkt zie je de huizen worden weggegeven aan…..
    3. Mijn nichtje werkte in een “platenzaak”. De rekening van de gekochte elektronische apparatuur kon naar de sociale dienst worden gestuurd. Bij navraag bleek dit te kloppen…. Als er maar niet boven de “drie ruggen” (3000 gulden nog) werd verzameld…

    Jullie zien….
    Dat was jáááren geleden ook al zo.
    Goudeerlijke Gerard is inmiddels liefdevol in het hiernamaals door de Heer opgenomen!

    Like

Geef een reactie

