Be ware of the Hoofddoekbrigade.

femkehalsemaLectori Salutem!

Wanneer je als winkelketen de Islam binnenhaalt, krijg je vandaag de dag een prijs uitgereikt:

‘Het bedrijf Dirk van den Broek heeft zaterdag in Amsterdam de eerste Hoofddoekprijs gekregen. Dat meldde organisator Roemer van Oordt.’

De Poldermoslima Hoofddoekbrigade strijdt tegen ‘discriminaasie’ van vrouwen met een haatlap op de werkvloer. Zeg maar een soort Gestapo-achtigen die toezien op het keurig behandelen van provo-doeken achter de kassa.
Een hoofddoekprijs in ons eigen land. Zijn we al zo ver?

Nu moet u weten; Ik wensch niet geholpen te worden door een moslima met een haatlap op de kop. Daar heb ik een aantal redenen voor: Ik, als non-believer wil namelijk niet in aanraking komen met een Barbaarse Religie/Ideologie en dat is mijn goed recht.
Nog een andere reden waarom ik mijn sixpack bier liever wil afrekenen bij die ‘leuke blonde van 18’ is het tonen van mijn solidariteit aan de overige non-believers in de rij.
Tevens wil ik de bewuste vliegendoek niet in verlegenheid brengen met mijn alcoholische versnaperingen, daar een moslim/moslima geen alcohol mag aanraken. Dit gebod staat in de Knor’an. Over het verplicht dragen van een kopvod kon het BP onderzoeksbureau helaas niets vinden.

De provocerende Hoofddoekbrigade komt nu nog met een prijs op de proppen… Over een x aantal jaar zal men ook boete’s opleggen.
Het is maar dat u het weet.

2 gedachtes over “Be ware of the Hoofddoekbrigade.

  1. Bediend worden door een moslima met een hoofddoek daar heb ik geen bezwaar tegen maar vind wel dat er in super uniform regels gerespecteerd moeten worden ook door moslima’s.
    Nederland laat ook alles toe…

    Like

  2. Niet erg slim van zo’n bedrijf, op den duur blijven de Nederlanders weg.
    Als je je eenmaal met Islamieten inlaat krijgen deze het ook zo voor het zeggen.
    Roodkapjes hebben broers en neven, als er zodadelijk iets in de winkel hun niet aanstaat wordt dat wel eventjes duidelijk gemaakt.
    Steeds weer dezelfde tactiek eerst de contacten leggen, chaos en angst veroorzaken en daarna de zaak overnemen
    Niet erg verstandig van Dirk

    Like

Geef een reactie

