Bukt u even?

Veel schadegevallen worden ‘gedekt’ door uw verzekeringsmaatschappij.

8 gedachtes over “Bukt u even?

  1. Typisch Nederlands tafereel eigenlijk oer Hollands.
    Enige hoop bij de peiling van M.de H., PVV op drieendertig zetels,
    trots op Nederland verdubbeld ,nu twee zetels.
    Hopelijk levert de uitspraak van de spekende mummie Anton
    Zijderveld (CDA) nog wat PVV stemmers op.

    Like

  2. Hebben moslimannen geen reukvermogen? Wat gebeurt er als al deze konten zich tegelijkertijd omhoog bewegen? Net lekker gegeten bij Fatima en dan het vrijdagmiddaggebed.
    Maar misschien wordt men daar juist high van. Allah manifesteert zich immers in zijn totaliteit.
    Om het moslimprobleem te reduceren raad ik aan tijdens het vrijdagmiddaggebed een aantal brandende lucifers in de moskee naar binnen te werpen. Hoeven geen molotovcocktails te zijn.
    Een aantal steekvammen werkt ook demotiverend.

    Groet,Maci

    Like

  3. Ik ben nogal geschrokken van jullie opmerkingen. Ik wist niet dat er zoveel gefrustreerde mensen rondliepen. Verder begrijp ik niet hoe mensen zo tegen elkaar kunnen praten. Uiteindelijk komen we uit één grote familie.
    Ik vind het ronduit treurig om dit soort teksten en berichten te lezen en zal daarom blijven werken aan een betere maatschappij, waar zelfs jullie je weer prettig in zullen voelen.

    Veel geluk.

    Groetjes,

    Magdy

    Like

  4. Magdy Khalil, de maatschappij waar in ik mijn prettig voel is er een zonder Islam en andere minder opdringerige geloven.
    Maar vooral de Islam staat mij tegen en zeker de interpetatie die de moslims er aan geven. Dit boek de koran is voor het grootste gedeelte een gebruiks aanwijzing voor mensen die echt niks weten maar die gebruiks aanwijzing is door de eeuwen heen niet aangepast dus van toepassing op het jaar nul niet in 2009. Het begon omdat ik wilde weten waarom moslims zo spasties doen tegen mijn hond, toen heb ik mij verdiept in dit geloof nou het is allemaal te stupide voor woorden als de moslims de energie die ze verspillen door met je poepertje in de lucht te zwaaien (als er zo`n god bestaat moet dat toch ook een raar gezicht wezen van uit de lucht) en andere achterlijke rituelen eens gebruiken om zelf te denken en eens de boel te relativeren. Het is gewoon sadomasochisme als je vrijwillig tot dit geloof bekeerd en vervolgens de regels na gaat leven dan moet er ergens iets stuk zijn in je hoofd. Dus ja een betere maatschappij maar zonder moslims. Die zijn bezig met een invasie maar weinigen zien dit gebeuren. Lekker in je kale land blijven en je landgenoten lastig vallen ga daar maar lekker rellen stenigen verminken en ophangen en af en toe een geit neuken.

    Like

Geef een reactie

