Moslims: immuun voor knorrenkuch.

knoranLandgenoten… Humor en Moslims gaan niet samen. Men heeft het tegendeel wel degelijk bewezen:

‘Moslims geloven, ondanks het feit dat de Wereld Gezondheids Organisatuie (WHO) een mens-op-mens besmetting heeft geconstateerd, dat zij immuun zijn voor de Mexicaanse griep.’

Heel simpel: men eet geen varkensvlees, dus kan men ook geen varkensgriep krijgen, zo luidt de logica van deze foutbaarden. Wat een giller. Men heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt, want iedereen weet inmiddels dat deze knorrenkuch allang niets meer van doen heeft met het onreine varken.
Wellicht kunnen we hen ook wijsmaken dat het afscheren van de baard een garantie is dat de varkensgriep absoluut nooit zal uitbreken in de Islamitische wereld.
Een grovere belediging bestaat niet. Je baard afscheren voor een varken.
Dikke pret.

Enfin, deze Middeleeuwers denken tenslotte ook dat de aarde plat is, dus zo vreemd is bovengenoemde stelling niet.
Ik zie het al helemaal voor me; een hooggeplaatste Allah-schreeuwer klimt op een zeepkist en roeptoetert zijn stam toe dat men niet hoeft te vrezen voor de knorrenkuch. Men eet immers geen speklappen.

De onhoudbare domheid van dit volk begint stilaan lachwekkende vormen aan te nemen. Het is ook goed mogelijk dat men zich superieur voelt boven ons ongelovige apen en dat dit H1N1-virus alleen bedoeld is voor de Westerse wereld. Zeg maar een soort straf van Allah.

Misschien is het een ludieke actie om met een blauw mondkapje voor het gezicht en met een sombrero op het hoofd een willekeurige moskeet te bezoeken. Er zit er altijd wel een in uw buurt. Onder luid gerochel vraagt u aan de aanwezige imam een koorts-thermometer. Eens kijken wat voor geinige effecten dat geeft…

Bukt u even?

14 gedachtes over “Moslims: immuun voor knorrenkuch.

  1. Beste Boilingpointvrienden,
    Sorry, maar gisteren was er een VB-familiefeest in Antwerpen en ’s avonds kon ik, met een bezopen kop, niet meer bij U zijn.
    Daarom betuig ik nu hier mijn medeleven met de families van de overleden- alsook de gekwetste mensen.

    Doch NU is het duidelijk, voor àlle koninklijke families, dat hun rustig leventje compleet “finito” is: Iedere finaal-zieke die nog eens wraak wil nemen op de uitzuigers; iedere gek die eens een “moment suprême” wil hebben; ieder overijverige Islamist; ieder drugverslaafde die z’n ellendig bestaan beu is; iedereen die z’n fortuintje heeft zien slinken tot O door de bankencrisis, enz, enz, KUNNEN potentiële aanslagplegers zijn

    Men kan bij iedere toeschouwer toch geen agent zetten ?

    Like

  2. Op aandrang van diverse Marokkaanse en Turkse (zwaar gesubsidieerde) moslimorganisaties is de term ‘varkensgriep’ vervangen door ‘Mexicaanse griep’ want men wilde niet dagelijks via de media geconfronteerd worden met dit onreine schepsel.
    De toekomst zal uitwijzen of de moslims inderdaad immuun zijn voor dit natuurverschijnsel die altijd opduikt als er te veel mensen op deze aardkloot rondscharrelen.

    Ik ben overigens weer op inspectietocht geweest op de Waddeneilanden in mijn funktie als bestuurslid van de Stichting WBOH (Wij Blijven Ook Hier).
    Op de 3e dag was ik op het Amelandse strand om mij even te verpozen en daar kreeg ik de schrik van mijn leven. In de verte meende ik 2 moslima’s gehuld in een nikaab te bespeuren die in schommelende tred mijn richting opkwamen. Het zal toch niet waar zijn…
    Mijn verrekijker bracht uitkomst en opluchting; het bleken bij nader inzien 2 verdwaalde pinguins te zijn die volgens de inboorlingen van Ameland wel meer worden gesignaleerd. Klimaatverandering en globalisering en dat soort zaken.

    We leven overigens in barre tijden. Ik las ergens dat Nederland sinds Koninginnedag zijn onschuld heeft verloren. Alwéér? schrikt de argeloze autochtoon. Hoe vaak kan men als volk zijn onschuld verliezen?

    Het is allemaal begonnen in de jaren 60 met de introductie van de ijverige gastarbeider in onze toen nog onschuldige samenleving. Ali & Mohammed zouden na gedane arbeid weer huiswaarts keren naar moeder de vrouw en daar sterke verhalen vertellen over die domme kaaskoppen die maar 2 kinderen hebben, over halfblote vrouwen die onbegeleid op straat mogen lopen en die volgens de wet zelfs niet door hun eigen man mogen worden geslagen.
    Inmiddels is door een misverstand in de jaren 70 (oliecrisis) een gezinshereniging op gang gekomen met als uitkomst 1 miljoen moslims die op zoek zijn naar hun Identiteit.
    Wat is dan die Identiteit? vraagt de autochtoon (die inmiddels via een Koninklijk decreet te horen heeft gekregen dat zijn identiteit niet meer bestaat).
    Die Identiteit kan pas volledig tot zijn recht komen via het uitroepen van de Islamitische Staat der Nederlanden door een Grootmoefti. Voor de goede orde; België hoort daar óók bij volgens de Nederlandse Moslimbroederschap.
    Het is maar dat u het weet en tijdig enige maatregelen kan nemen waaronder het stemmen op de PVV en het Vlaams Belang op 4 juni a.s.

    Die schommelende pinguins hebben mij de ogen geopend…

    Like

  3. @ Gerda , alert , oplettend en waakzaam ben ik al jaren , ook provoceer ik de baardmannen en opgedoekte en ingepakte fatima’s net zo hard als zij mij dagelijks confronteren met hun afstotende uiterlijk . Als de temperatuur naar 18 graden gaat , haal ik meteen de rokjes en jurkjes van de hangers , zoek een paar leuke topjes , daarbij heb ik een heel groot kruis aan alle tassen , een kruis aan mijn ketting en ( Moederdag kado) een prachtige tatoeage op mijn arm in de vorm van een kruis , hebben jullie bij dit plaatje een idee van de blikken die ik toe geworpen krijg van de aanhang van het gezwel ??? Goed zo , ik kan het elke Nederlandse vrouw aanraden . In een winkel iets kopen waar een haatvod achter de kassa of toonbank staat ? Dacht het niet , wij (vriendinnen en ik ) lopen er met duidelijke afkeuring uit en schrijven fraaie brieven aan de directie of filiaal managers waar deze confronterende en provocerende kopvodden werken .
    Dat zouden meer mensen moeten doen !

    STEM PVV

    Like

  4. @ Tristan

    Het viel mij op -en ik vond het nogal vreemd- dat ‘varkensgriep’ ineens werd veranderd in ‘Mexicaanse griep’, met het NOS-journaal voorop. Er werd ook nog een verklaring toegevoegd: de griep zou namelijk niet echt van varkens afkomstig zijn, dus daarom omgedoopt tot ‘Mexicaanse griep’. Jaja, dacht ik nog, het zal wel weer een knieval zijn voor de moslims hier, maar laat ik niet al te argwanend zijn. Misschien is het zo. Wat een bedrog! Het blijkt op aandrang van moslimorganisaties gedaan te zijn, als ik je mag geloven. Dus toch weer een knieval. Ergerlijk.

    Like

  5. @tristan,
    het schommelen dat jij als pinguin geschuifel determineert, noem ik al jaren een WOESTIJNLOOP. Voeten uit elkaar en waggelen. Zowel dames als heren. De dames het liefst met zijn drieën naast elkaar, met een sliert koters. En let eens op (nu ben ik weer vals), alrijd de verkeerde , goedkope en slechtpassende schoenen.
    Het lopen woestijns, de zwarte lappen pinguins.

    Like

  6. In ieder geval voor de Egyptenaren een reden om 300.000 varkens te ruimen. Deze beestjes zijn daar voornamelijk van Christenen, dus legitiem Christenen pesten en de griep zien als HET ultieme bewijs dat allah de Verschrikkelijke gelijk had toen hij deze beestjes onrein verklaarde nadat hij ze eerst zelf had geschapen. Maar ja, als god kun je moeilijk je fouten toegeven.

    Like

  7. Ik ben nogal geschrokken van jullie opmerkingen. Ik wist niet dat er zoveel gefrustreerde mensen rondliepen. Verder begrijp ik niet hoe mensen zo tegen elkaar kunnen praten. Uiteindelijk komen we uit één grote familie.
    Ik vind het ronduit treurig om dit soort teksten en berichten te lezen en zal daarom blijven werken aan een betere maatschappij, waar zelfs jullie je weer prettig in zullen voelen.

    Veel geluk.

    Groetjes,

    Magdy

    Like

  8. Beste Magdy! Feiten hebben niks met frustraties te maken, ze worden niet voor niets feiten genoemd. Dat MENSEN, lees: niet-moslims door bepaalde ongewenste ontwikkelingen gefrustreerd kunnen raken is een heel ander verhaal. Dat je wilt blijven werken aan een betere maatschappij is een prima uitgangspunt. Ga daartoe eens een bezoekje brengen aan http://www.mirsab.nl en plaats aldaar eens een berichtje aan het adres van een meneer(die website schijnt z’n vaste stek te zijn) die hier absoluut NIET thuishoort en hij is niet de enige!
    Enne… vergeet vooral niet de links aan te klikken. Succes.
    http://tinyurl.com/c4mky4

    Like

Geef een reactie

