Meneer khalil aan ’t woord.

Landgenoten… Ik heb weer genoten vandaag:

‘Ik ben nogal geschrokken van jullie opmerkingen. Ik wist niet dat er zoveel gefrustreerde mensen rondliepen. Verder begrijp ik niet hoe mensen zo tegen elkaar kunnen praten. Uiteindelijk komen we uit één grote familie.
Ik vind het ronduit treurig om dit soort teksten en berichten te lezen en zal daarom blijven werken aan een betere maatschappij, waar zelfs jullie je weer prettig in zullen voelen.

Veel geluk.

Groetjes,

Magdy’

Ook tegenstanders van de volgelingen van oom Geert zijn hier van harte welkom! Altijd goed voor een lach en de vaste commenters lieten het niet na om even af te rekenen met deze Magdy Khalil. Ik zit het een en ander rustig te volgen vanuit mijn flat die steeds meer schotelbewoners huisvest. We wonen leuk.

Enfin, even terug naar meneer Khalil. Ik ben nog even op zoek gegaan naar zijn hyves en wellicht is dit ‘m?
Het is ook goed mogelijk dat dit heerschap een schuilnaam gebruikt. Magdy Khalil is ook een Egyptische schrijvert… Los hiervan, gebruikt Magdy ook het woord ‘egypt’ in zijn emailadres. We blijven voorlopig in het ongewisse. Derhalve roep ik deze kersverse lezer van dit ‘schimmige Wilders blogje’ op om nog eens te reageren en wat meer over zichzelf te vertellen… Nog even een onelinert:

‘Ik vind het ronduit treurig om dit soort teksten en berichten te lezen.

Dat vinden wij ook al jaren, vriend, maar iemand moet dit vervallen land toch aan de kaak stellen?

Verder feliciteren wij über-commenter Tristan. Meneer is sinds vandaag – of wellicht al veel eerder – bekend in Vlaanderen en bij onze Vlaamse Vrienden van Angeltjes.
Voorts maakt dit weblog onbeschaamd reclame voor deze site, waarvoor dank. Angeltjes vindt u aan de rechterkant (blogroll.) van deze site.

Morgen weer een ouderwets verhaal.
So long.

6 gedachtes over “Meneer khalil aan ’t woord.

  1. Misschien niet helemaal on topic, maar Encina Navan heeft een schitterend werk gepubliceerd op HVV. Voor mensen die zoeken naar cijfers.

    Like

  2. Ach,
    in theorie moet iedereen blijven geloven in vrede en het goede in mensen.
    Maar in praktijk moet je een grens trekken, moet je intolerante mensen het land uit tieften. Gewoon omdat ze hier onze maatschappij verzieken.
    Wie dit niet in kan zien heeft straks de macht, of een heel groot probleem.

    Like

  3. Een betere maatschappij waar zelfs jullie je weer prettig in zullen voelen,…. Met uw permissie, ik heb me jarenlang heel prettig gevoeld.
    Misschien ben ik allergisch voor dubbele bodems, heb erge jeuk.

    Like

  4. Beste mensen,

    Heel toevallig kwam ik dit bericht tegen na een zoekactie op het internet. Leuk dat er op gereageerd is. Ik ben een persoon die graag in gesprek wil met allerlei soorten mensen, dus ook met jullie.
    Er was een opmerking dat ik er dan maar zelf iets aan zou moeten doen (voor een betere maatschappij). Dat is ook wat ik momenteel doe in verschillende projecten, maar de vraag is natuurlijk wat jullie als een betere maatschappij zien. Als ik de berichten hier lees, zijn dat hele andere ideeen dan dat ik heb. Mochten jullie interesse hebben in de verschillende projecten, dan hoor ik dat wel.
    Misschien is het een idee om voor jullie eens een bijeenkomst te organiseren, waar jullie met mensen van verschillende achtergronden in gesprek kunnen gaan. Dat lijkt mij in ieder geval een grote uitdaging! Of blijven we gewoon achter het computertje tekstjes schrijven? Vind ik ook geen probleem.

    Ik sta verder open voor contact.

    Groetjes,

    Magdy

    Like

  5. @ Magdy . . . Never
    Een persoon die “graag in gesprek wil met allerlei soorten mensen”.

    Hou eens op met die “stinkende”arrogantie. Het druipt van je toonzetting af, dat mocht je in gesprek raken met “allerlei soorten” mensen, je de anderen geen enkele speelruimte geeft. Ik ken “dir soort”.
    Magdy–Nee..bedankt.
    Roger and OUT.

    Like

Geef een reactie

