Allochtonen geven gul!

Landgenoten… Weer een sterk staaltje allochtonen-propaganda vandaag. Voormalig verzetskrantje Trouw komt met onthullende cijfers omtrent het gulle geefgedrag van deze importmensen. Zo mogen wij kennismaken met het feit dat Suriwuri’s de gulste gevers zijn, gevolgd door Antillianen, Afghanen, Turken en Marokkanen.
Allochtonen geven per jaar maar liefst € 200,- méér uit dan de übergierige Hollander en dat is natuurlijk makkelijk te verklaren; men heeft immers meer te besteden.

Voor het gemak hebben de onderzoekers de daadwerkelijke giften en de maandelijks terugkerende giften aan familieleden in warmere oorden bij elkaar opgeteld. In 2007 is een futiel bedrag van € 250.000.000 over onze landgrenzen gegaan.

‘Dat geld ging naar familie, vrienden, geloofsgenoten, dorps- of stadgenoten en naar goede doelen in het herkomstland’.

Trouw meldt ook dat ‘acht van de tien allochtonen ook schenken aan Nederlandsche goede doelen’. Met name aan ‘levensbeschouwelijke instellingen, maatschappelijke en sociale doelen en aan internationale hulp’.

Het is uiteraard zeer stigmatiserend om telkens weer het woord ‘allochtoon’ te gebruiken, maar nu mag dat. Men komt namelijk positief in het nieuws, dus is het gebruik van het woord ‘allochtoon’ welhaast verplicht.
Komt een allochtoon negatief in het nieuws – gelukkig gebeurt dit zelden – dan praat men liever over ‘Nederlander’.

Alle fluweelzachte reetveren ten spijt, we kunnen vaststellen dat een allochtoon hoe dan ook geld kost. Verblijft hij hier, dan stuurt hij geld op en blijft hij daar, dan ontvangt hij geld. Tel uit je winst.
Intussen worden wij Nederlanders gemakzuchtig weggezet als vrekkige schraalhanzen met een chronische blafhoest in de portemonnee. Dicht houden dus.

Verder is het gulle geefgedrag van onze bruinmensen bovendien opvallend, daar de ‘sociale en economische status van allochtonen een stuk ongunstiger is…’
Als ik eens naar mijn multiculturele flatbewoners kijk – we wonen écht leuk! – dan kan ik concluderen dat men veel meer te besteden heeft dan ondergetekende. De meesten hebben nog nooit gewerkt, dragen merkkleding, hebben uiteraard een mooie auto en kunnen een paar maanden per jaar op fakansie naar het land van herkomst en dát terwijl het daar ‘levensgevaarlijk’ is.
Heren onderzoekers, donder even es even op met je kruiperige klaagzang dat alloch’s zich in een ‘ongunstige economische situatie’ bevinden. Ik denk eerder dat dit gegeven toebedeeld is aan de uitgeknepen, argeloze autochtoon.

STEM PVV!

21 gedachtes over “Allochtonen geven gul!

  1. In het artikel lees ik niet terug dat belastingen ook meegerekend worden. Dat is toch zeker een gift van autochtonen aan allochtonen? En niet zo’n kleintje ook. Denk ook eens aan de forse schuld die de Antillen bij Nederland hebben uitstaan (nog wel, die schuld zou best eens ‘gesaneerd’ ofwel kwijtgescholden kunnen worden).

    Verder vermoed ik dat giften aan de moskee (dat is immers een levensbeschouwelijke instelling) meegerekend worden. Is dit werkelijk een volledig vrijwillige gift, of is hiet sprake van sociale controle en groepsdwang? Ach, misschien ben ik te negatief. Maar als het waar is allemaal, kunnen we de ontwikkelingshulp dan misschien stopzetten?

    Like

    • Arie, mei 26, 2009.

      Ik vraag mij af over welke schuld jij het in godsnaam zou kunnen hebben. Als je het zou uitrekenen kom je erachter dat dat gewoon het nooit uitbetaalde loon is van de jaren slavernij. Zonder de rente. Zoek de achtergrond van je land op voordat je uitspraken schreeuwt.

      Like

  2. IK ben moslim en ja, ik geef ook wel aan die Nederlandse fondsen wat geld. En, eigenlijk begrijp ik zelf ook niet waar al dat geld dat de moskeeen krijgen naar toe gaat, want het is zo veel! Maar ik vind wel dat moslims gwn meegeteld moeten worden als bewoners van dit land en niet als een buitenstaand gierig gropeje die van de belanstinggeld leeft, want dat is NIET zo.

    Like

  3. Uiteraard is dit bewust een vertekend beeld creëren van de gulle allochtone medelander die ondanks hevige discriminatie talloze Nederlandse goede doelen ondersteund van zijn allerlaatste cent.

    De realiteit is dat men via (vooral) kindertoeslag, zorgtoeslag en huurtoeslag een redelijk en soms een riant inkomen geniet.
    Daarvan gaat maandelijks een groot gedeelte naar familie in het voormalige thuisland om die stumpers vooral idee te geven dat men het ‘gemaakt’ heeft in Nederland. En het is een feit dat men in b.v. Suriname een maand lang redelijk kan leven van 50-75 Euro in gezinsverband.

    Een groot gedeelte van dit geld wordt verkregen door het onjuist invullen van formulieren die de hoogte van de uitkeringen, toeslagen en subsidies bepalen. Het precies controleren van die gegevens is niet politiek-correct en wordt ook vaak gedaan door allochtonen die het eigenlijk normaal vinden dat die kaaskoppen in de maling worden genomen.
    Nederland is een rijk land met bovendien (volgens hun) een discutabel koloniaal verleden. Dus graaien maar van die witmensen die ook nog eens beschikken over aardgas (de bodem is intussen in zicht) en ze hebben nog wat goed te maken t.a.v. van al die onderdrukte volkeren.
    Er zijn landen die voor een niet onbelangrijk gedeelte economisch draaien op die geldstromen vanuit Nederland, b.v. Marokko en Suriname.
    Dat er onder die stroom ook veel geld zit dat verkregen is door criminele praktijken is een publiek geheim maar wordt uiteraard onder het tapijt geveegd.

    Het is een oud (Links) sprookje dat onze gehele economie zou instorten als de allochtonen massaal ons land zouden verlaten.
    Wie het boek ‘Binnen Zonder Kloppen’ van Pieter Lakeman heeft gelezen komt tot geheel andere conclusies.
    Dankzij het aardgas en de havenstad Rotterdam heeft Nederland een multiculturele samenleving kunnen opbouwen die miljarden heeft gekost en per saldo heeft opgeleverd; 1 miljoen (onhandelbare) moslims, 40 Vogelaarwijken, een sterk verhoogde criminaliteit en een asielzoekersindustrie die periodiek in het nieuws komt door een generaal pardon.

    Je zou als argeloze autochtoon bijna op de PVV gaan stemmen…

    Maar houdt dit geheim op de werkvloer en binnen de familie; het zou u eventueel een promotie kunnen kosten en argwanende blikken opleveren van politiek-correcte familieleden.

    STEM DUS ONBEKOMMERD PVV!

    Like

  4. @100%Moslim, volgens mij ben je een meisje en ook nog behoorlijk jong en naïef. Volgens mij ben je zelfs wel lief, maar je weet gewoon nog helemaal niets. Je voelt je aangevallen op dit blog en daarom wil je reageren. Waarom kom je hier eigenlijk op dit blog? Ga anders toch lekker naar Maroc.nl. Daar ben je meer thuis.

    Weet je waar dat geld dat de moskeeën krijgen van je geloofsgenoten naartoe gaat? Naar UTISLUITEND MOSLIM-bestemmingen. Echt niet naar de zielige onderdrukte Christenen in de wereld. Of Hindoe slachtoffers.
    De Westerse wereld maakt tegenwoordig geen onderscheid in het geven van geld . Dus zielige Afrikaanse kindertjes worden geholpen , ongeacht hun geloof.
    Dat is iets dat moslims nog moeten leren.

    Vroeger (lang geleden), stonden er in Nederland ook in bepaalde winkels waarvan de eigenaar Katholiek was, geldbusjes voor de MISSIE. Want zo heette dat.( Nu staan die bij de moslimslager.) Dat was voor het verspreiden van het geloof.

    Wist je dat in landen in het Midden Oosten waar ooit de Christenen de meerderheid vormden deze door de moslims met geweld verdreven zijn? En dat daardoor de Christenen zich moesten verdedigen en hun Christelijke cultuur en heilige plaatsen moesten herveroveren? Moslims mekkeren altijd over de Kruistochten. En dat gaat nog steeds door. Domme fanatieke moslims noemen Christenen” Kruisvaarders”.
    Die uitdrukking heb je vast wel vaker gehoord.

    @100% Moslim, ik heb jaren les gegeven aan kinderen zoals jij. Ik zou nu je oma kunnen zijn. Maar ik merkte al jaren geleden al dat de vaders en moeders van kinderen zoals jij, eigenlijk wel de voordelen wilden van de Westerse wereld (gezondheidszorg ,uitkeringen, vrijheid van meninsuiting), maar niet niet begrepen dat je je aan moet passen aan een andere cultuur.
    Ik lijk wel en “Juf”, hè?. En dat was ik ook.

    Ik zie wel je gekwestheid als jonge allochtoon, maar je weet helemaal niets, of nog niets. Maar maak jezelf sterk. Probeer iets te leren .
    Verdiep je er eens in. Leer er van. En doe iets aan je spelling . En dat zeg ik tegen alle N.N.T. reageerders(Niet Nederlands Talige),ook veel Nederlanders kunnen er een potje van maken qua spelling. En ik denk dan : als allochtoon moet je, als je enige indruk wilt maken met je kritiek op geboren Nederlanders geen superdomme fouten maken om kritiek te hebben op de Nederlandse cultuur(en taal).
    Groet, Maci

    Like

  5. Ik heb het gevoel dat de toon nu aan het veranderen is hier op BP. Hebben alle buitenlanders (vertroetelend allochtoon genoemd) het gedaan?
    Ik ben er een van en geef altijd paar centen aan de goede doelen wetend dat de kans groot is dat mijn geld niet eens op de plek van bestemming zal komen omdat een of ander voorzitter van deze vrijwilligers club een groot deel opstrijkt.
    Je zal toch vrede mee moeten hebben dat iemand van buitenlandse afkomst een beter inkomen heeft en dure kleding draagt. Om te zeggen dat ze niets doen of niet werken zonder daarover met ze te hebben gesproken is wel kort door de bocht, let op ik heb het niet over criminelen.
    Aan andere kant is Nederlandse regering die gene die meeste geld aan ontwikkeling uitgeeft van alle EU landen maar vergeet een ding niet dat ontwikkelings hulp heel vaak bestaat uit leveren van afgedankte technologieën om vervolgens goedkoop product af te nemen en hier aan te verdienen. “Hulp aan arme landen” komt dubbel en dwars terug…

    @Maci, houding die door jou aangenomen wordt vind ik niet rechtvaardig, “Reageer” nodigt mensen om een reactie of een mening te plaatsen. Het zou mooi zijn als iedereen met elkaar in discussie zou kunnen gaan zonder elkaar te beledigen. Jij heb je mening maar om 100%moslim weg te wijzen naar Maroc.nl is niet gepast.
    Maak geen fout om te denken dat ik een moslim ben want dat ben ik niet en heb zeer zeker afkeer van extremisme bij welk geloof dan ook.

    @Allen, Er wonen veel meer Nederlander in buitenland dan omgekeerd.

    Like

  6. Blijkbaar heeft Trouw Goebbels opgegraven, hem een cursus Word laten volgen en aangesteld als hoofd communicatie. De gulle allochtoon: pure propaganda.
    Gelukkig hebben we BP nog voor andere geluiden.

    Like

  7. @NickN, ik ben juist niet onrechtvaardig, althans zo voel ik het. . Ik denk dat ik @ 100% moslim op juist een aardige manier probeer te benaderen en daarom heb ik ook gereageerd.
    Lees nog eens mijn reactie. Ik hoop dat @100% Moslim me beter begrepen heeft.

    Like

  8. @ Leefbarbaar
    Er komen nog meer afleveringen:
    de onbaatzuchtige allochtoon;
    de goedlachse allochtoon;
    de vrouwvriendelijke allochtoon;
    de onbesneden allochtoon;
    de eeuwig studerende allochtoon
    en de allochtoon die geen allochtoon was (à la agatha christie)

    Like

  9. @Maci, wat ik er ook mee wil zeggen met mijn reactie is; Op moment dat je de anders reagerende mensen vraagt om hier niet te reageren krijg je hoop lawaai zonder inhoud. Daarom is het beter om mensen uit te nodigen om hun mening aan te horen en discussie aan te gaan…
    Als sponsor van BP (banner 😉 gemakt) geef ik er mee aan dat ik zijn schrijf stijl wardier en leuk vind om te lezen hoe mensen hiermee omgaan met zijn gevoel voor satire..

    Like

  10. Ik ben . . jaar en nee , geen vmbo-leerling zoals ik hier word uitgescholden. IK ben iemand die kan nadenken en ik zie dat er hier racistische opmerkingen worden gemaakt. Jullie denken wel dat wij ALLOCHTOONTJES ( zoals jullie dat zeggen) dat pikken. Dan zitten jullie helemaal fout. Wij moslims, ook wel rifratten genoemd door de racistjes hier, gaan niet van deze site af! Ik ben niet de enige hier… De rest volgt nog. Jullie horen wel over ze…. Deze site slaat weer eens helemaal nergens op. 100 % racistisch, achterlijk, waardeloos en bedoeld voor mensen die denken dat ze heel wat zijn met hun ik-haat-allochtonen-kop. Nee, we zijn niet achterlijk, als jullie dat denken. En…. Jullie hebben alleen wat over onze spelling te zeggen. Als er geen spellingsfout te vinden is in de reactie, wordt het natuurlijk weer eens schelden….. Ja, vind je het gek als je racist bent….

    Like

  11. Hahahahaaha.
    Ik ben het eens met men vriendin.
    Wij tweetjes doen gymnasium, en nee is geen leugen.
    HA!! En er zijn meer allachtonen op het gymnasium dan Nederlanders dus let op wat je zegt!!!

    Like

  12. Jullie kunnen egt alleen maar schelden of opmerkingen maken over onze spelling!!
    Als ik jullie reacties lees zie ik genoeg spellingsfouten!!
    Zeg ik daar wat van?!

    (Hahaha de kneusjes!!)

    Like

  13. Ik vind het aardig wat Maci zegt, en dat meen ik (voor het grootste gedeelte). Maar Maci, zeg in plaats van mij iets tegen de mensen met hun racistische opmerkingen, dankjewel. 😀

    Like

  14. Weet je wat ik niet snap, wrm doet iedereen hier alsof ik een kleuter ben behalve moslim!!!! en ikkuh? Ik ben geen kleuter meer, ik ben oud genoeg om te begrijpen dat jullie racisten zijn.

    Like

  15. Mooi, u staat open voor discussie en u gaat hopen aanhang meenemen. Dat er dan een vruchtbaar debat mag volgen. Weet niet hoe Boiling Points dit ziet, maar het zou wel uniek zijn om hoor en wederhoor toe te passen binnen de termen van de beschaving.

    Like

Geef een reactie

