Fatima Elatik on Twitter.

Landgenoten… Ik heb niet zo veel tijd vandaag, maar een Tweet van  Fatima Elatik – wethouder in het Mokumse stadsdeel Zeebrug – gaat er natuurlijk altijd in!

Ik zal nu open kaart spelen: Ik volg Faat Elatik op Twitter…  Niet dat ik sympathiseer met haar, maar zie deze aktie als een soort zelfkastijding.
Bovenstaande Tweet schreef ze na de monsterzege van Oom Geert en u leest het goed, Holland heeft haar hypocriete gezicht laten zien door op de PVV te stemmen. We zijn uit de kast gekomen!

‘Now we can start healing’, aldus Faat.

Ook deze Tweet spreekt boekdelen. Mevrouw zit ‘met de handen in haar hoofddoek’ inzake het Marokkanendrama…

U bent ook een fervent beoefenaar van zelfkastijding?
Fatima Elatik followen on Twitter kan ALDAARO en lees mee over het leventje van deze tragische troela. Have fun!

PS. Zo las ik gisterenavond na het werk uw comments en kon ik kennismaken met de muzak-smaak van o.a. Tristan. Veluwe-kenner en Penningmeester van Stichting ‘Wij Blijven Ook Hier’! Ik heb altijd gedacht dat deze ‘comment-blogger’ zo ongeveer van mijn leeftijd moest zijn, zo rond de veertig of zelfs jonger…
Gezien zijn muzak-smaak zal mijn beeld waarschijnlijk niet kloppen. Tristan kom eens uit de kast!

Disclaimert: Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Informatie zal niet doorgespeeld worden aan commerciële instellingen, callcentra en andere ongewenschte bedrijven.
Einde bericht.

Steun Oom Geert en blijf rechts rijden!

15 gedachtes over “Fatima Elatik on Twitter.

  1. Alleen die inteeltkop van deze marokkaanse geit doet mijn gemoed
    geen goed,dat BP het kan opbrengen dat wezen te volgen is voor
    mij al te masochistiesch.
    Maar wetende dat deze vodkoptroela geen besef van vrijheid van
    meningsuiting en een democraties systeem heeft,ben ik blij dat o.a. BP
    het vuile werk opknapt.
    Enkeltje zandbak is de enige remedie tegen dit vuilnis.

    En wat betreft voorkeur van muziek heeft niets met leeftijd van doen
    louter allen met (muzikale)smaak.Naar mijn bescheiden mening.

    Like

  2. Alleen dat denigrerende toontje van mevrouw al! ‘Now we can start healing!’ We?
    De voorkeur aangaande muziek geeft al aan hoe mal deze vrouw redeneert. Volgens haar indeling zou mijn oudste zoon achttien zijn en de tweede in elk geval zestig, immers, hij staat op met klassieke muziek en trekt voor het naar bed gaan altijd nog een halfuur uit om te ontspannen met klassiek. Hoeft zeker geen betoog dat er twee planken mis worden geslagen. Zoals u al zei Lebuinus, muziekvoorkeur heeft (geukkig) niets te maken met leeftijd.

    Like

  3. @boilingpoints

    Wij zijn van dezelfde generatie maar mijn vader draaide veel van die oude rock and roll tijdens mijn vroege jeugd. Jeugdsentiment dus dat ik af en toe graag luister naar die ‘ouwe lullenmuziek’ zoals mijn vrouw het zo treffend kan formuleren.

    Like

  4. @boilingpoints

    Om aan alle onzekerheid een einde te maken hier mijn favoriete artiesten-groepen; Deep Purple, Blackmore’s Night, Neil Young, Patricia Vonne, Casey Chambers, John Fogerty, Chris Isaak, Marcus Miller, Poppa Chubby en Sheryl Crow.

    Like

  5. Maar nu terzake; deze gestudeerde moslima zit natuurlijk met de handen in het haar (voor zover mogelijk) sinds 4 juni. Want niet iedere Nederlander wenst zich bij voorbaat neer te leggen bij de beoogde Islamitische Staat der Nederlanden.

    Ik heb het al eens eerder kenbaar gemaakt; deze aangepaste moslima’s moeten maar eens een stevig gesprek aangaan met de Marokkanen die al decennia lang verantwoordelijk zijn voor het zeer slechte imago van de Marokkaanse gemeenschap in ons land.

    En geen gelul van “het zijn er maar een paar duizend” of “we gaan niet in discussie met criminelen” want met dit soort smoezen kan men niet wegkomen bij een echte PVVer.
    “Ze voelen zich buitengesloten” ook een veel gehoord excuus als een licht getint individu weer eens een gastrol vervult in ‘Opsporing Verzocht’.
    Ze weten zich anders donders goed toegang te verschaffen gezien de beelden die wij zeer regelmatig voorgeschoteld krijgen.

    Wat is de realiteit? Men heeft zich bewust in deze positie gemanoeuvreerd om zodoende buiten het arbeidsproces te geraken en dus voldoende tijd en energie over te hebben voor de rol van slachtoffer van de ongelovige Westerse samenleving. Er moet een ‘geldig’ excuus zijn om op het juiste moment de straat op te gaan en het recht te eisen op Islamitische wetgeving (en andere exotische extremiteiten).

    Natuurlijk is een minderheid binnen deze omstreden bevolkingsgroep van redelijk goede wil. Maar als de hele zaak escaleert dan zullen ook deze gematigden automatisch de zijde kiezen van de demonstranten, relschoppers en andere religieus geinspireerde figuren.

    Waarom?

    Omdat dit een wezenlijk onderdeel is van hun religie.

    Like

  6. Wat een buitengewoon onnozel mens is die Fatima Elatik. Nog te dom om te beseffen dat ze haar positie aan haar allochtoon-zijn te danken heeft. Alleen bij de Partij van Allah kan een dergelijke lichtgewicht iets bereiken in het openbaar bestuur. Aboutaleb en Marcouch schijnen werkelijk over bestuurlijke capaciteiten te beschikken, maar gebruiken die helaas niet altijd op de goede manier (hebben ze in Marokko geen goede bestuurders nodig?), maar wat heeft Fatima Elatik te bieden? Kakelen over haar hoofddoekje en pleiten voor censuur. Als je haar hoofddoekje van haar hoofd trekt, waait ze weg door gebrek aan gewicht.

    En nu pretentieuze gezeur weer. We moeten geheald worden. Van de Marokkanenplaag moeten we verlost worden ja…. Wat bezielt iemand om te blijven wonen in een hypocriet land? Iemand met een dubbel paspoort kan zo terug. En waarom moet dit zo nodig in het Engels? Zodat wakkere jihad strijders in het buitenland het ook kunnen lezen? Precies de healing die we nodig hebben ja. Buitengewoon irritant dat zo’n oliedomme gans in een gemeente(deel)bestuur kan zitten. Maar ja, in Nederland kan alles.

    Like

    • Zou een mooie ‘foto’ worden voor je website die ik net voor het eerst heb bekeken. Erg geestig allemaal, vooral de ‘foto’ van een marcherende Clairy Polak vind ik hilarisch. Ik ben er nog niet uit hoe het precies werkt, maar wat kudo’s betreft: een hele berg voor alles!

      Like

  7. Heb geen hekel aan werken, mijn vak is mijn hobby en daarmee ben ik natuurlijk een megageluksvogel. Ik zal dus mee blijven betalen aan de pot zonder bodem. Maar als een theemuts de financier van haar hobby’s weg gaat zetten, word ik op zijn minst een tikje boos.

    Like

  8. @ Tristan,

    Zo luister ik nog steeds naar oude soul/disco/funk uit de jaren ’70.
    Mijn veel oudere broers draaiden altijd muzak van o.a. the Trammps, Earth Wind and Fire, James Brown, Tavares, Sly and the Familystone e.v.a.

    Deze muzak werd er met de paplepel ingeslagen, hetgeen resulteerde dat ik nu een omvangrijke LP-collectie bezit…

    Een nakomertje zijn heeft ook z’n voordelen..

    Like

Geef een reactie

