Henny Kreeft: een totalitaire lul.

Landgenoten… Ik wilde eigenlijk een dagje overslaan. Nogal vermoeiend om dagelijks over dit verknipte land te schrijven. Dat begrijpt u toch wel?

Maar toch nog even een uitspraak van de voorzitter van de Nederlandse Moslim Partij:

De NMP streeft een samenleving na die zich kenmerkt door islamitische normen en waarden.

Aldus niet-niet-moslim – moslim dus – Henny Kreeft. (Meneer is een tot de islam bekeerde ‘Nederlander’.)

Hoort! Ginds in de verte horen wij het geduldige gesnor van de alom gevreesde tondeuse…

Kaalscheren, dit stuk vuilnis!

Steun de PVV!

18 gedachtes over “Henny Kreeft: een totalitaire lul.

  1. Begrijpen dat je een dagje overslaat,Boilingpoints? Ik begrijp niet hoe je dat nieuws dagelijks kan verteren en becommentariëren. Alle hulde!
    Als ik nu naar Elsevier ga en zie die foto’s met die ellendesmoelen van Cramer/Kramer, Balkenende, Barosso, Obama, dan heb ik al gegeten en gedronken. En dan dat kankerwoord moslim dat ik niet meer uit mijn strot kan krijgen.
    En wat heeft het eigenlijk voor zin om al dat nieuws op de voet te volgen?
    De grote lijn is immers bekend, landverraad op grote schaal en het wachten op betere tijden.
    De dagelijkse portie ergernis kan een mens ook te groot worden. En het nieuws en de dagelijkse confrontatie met die provocerende kopvodden parade in de grote stad, wie kan dat zonder psychische schade blijven verstouwen?

    Like

  2. Tja Yeager. Heb hetzelfde gevoel maar…………………….
    er is hoop. Het begint te rommelen binnen de partijen. Geert hoeft niks te doen. Deze linksche menselijke (Partijen) maken het zichzelf moeilijk. Vele om mij heen beginnen nu te roepen Binnenkort flikkeren we ze allen het land uit. Rust wil ik, maar ook zij. Neemt niet weg dat ik van mening ben, werk je, mag je hier blijven. Aanpassen en dat is alles

    Like

  3. Nooit ofte nimmer wil ik in mijn omgeving nog horen spreken van “stomme Kaaskoppen” als ze het hebben over onze Noorderburen.

    De Nederlanders, (gefeliciteerd hoor) hebben de PVV tenminste toch VIER politiekers naar het Europees parlement gestuurd; de Vlamingen (stomme kl**** hebben massaal Koen Dillen (Alias: Vincent Van Goch) laten vallen, zodat het VB nog slechts 2 zetels over heeft. (Frank Vanhecke & Filip Claeys).

    We geven de strijd niet op: Stop Islamisation Of Europ !!!

    Like

  4. Autochtone bekeerlingen (bekeerd tot de islam wel te verstaan) zijn misschien wel de gekste mensen die in Nederland rondlopen. Als je uit Anatolië of het Rif-gebergte komt en je wordt al blootgesteld aan al die onzin vanaf het moment dat je een taal leert, dan is het nog enigszins te begrijpen. Je weet dan gewoon niet beter. Maar wat bezielt iemand die in vrijheid is opgegroeid om vrijwillig te kiezen voor de stomste godsdienst ter wereld?

    Kreeft slaat dan ook behoorlijke onzin uit. Zo zouden de islamtische waarden en normen niet veel verschillen van die van de doorsnee Nederlander. Als dat waar is, is een moslim-partij natuurlijk overbodig (bovendien hebben moslim de PvdA al, dus dubbel overbodig eigenlijk). Maar goed, je hoeft maar om je heen te kijken en je weet dat het niet waar is. In de islam is een vrouw op zijn allerhoogst de helft waard van een man (zie bijvoorbeeld het erfrecht en de mogelijkheid tot scheiden in de sharia). Verder zijn christenen en joden minder waard dan moslims, de rest is nog minder waard. Dit schijnt trouwens nog een klein puntje van theologische discussie onder moslims te zijn. Volgens sommigen zijn alle niet-moslims even minderwaardig, ongeacht of ze nou een ander geloof aanhangen of niet.

    En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar voor de vaste lezers van BP is dit natuurlijk niet nodig. Op naar de 0 zetels voor deze dwazen!

    Like

  5. Mischien een béétje dom van mij maar ik hoorde pas een maand geleden van deze heer kreeft.
    Sorry, want ik houd mij normaal goed op de hoogte wat het nieuws betreft.
    Ik heb hem vanavond in het programma van brink en knevel gezien en ben mij echt rot geschrokken, wat bezielt zo’n man?
    Een nederlander die zich bekeert tot de meest achterlijke religie ter wereld! Een meer dan primitieve indoctrinatie, die onderwerping van alles wat niet moslim is als minderwaardig beschouwt.
    vreselijk om die kreeft te horen en zien.
    Nog even en de vrouwen moeten allemaal hoofddoekjes om en of, zoals in iran burka’s dragen. Dit moet gestopt worden!
    Een moslim partij in nederland!?
    Dat zou ik niet kunnen verdragen.

    Like

  6. Deze meneer is vast moslim geworden onder het mom van “if you can’t beat them, join them”

    60 jaar geleden stonden daar 3 letters voor…NSB

    Like

  7. Henny kwam mij bekend voor, effe gecheckt in mijn rapportage van de afgelopen 7 jaar en inderdaad daar kwam ik dhr. Kreeft tegen. Rapporteerde toen ook al dat dhr. Kreeft naar mijn mening onder de categorie vreemde snuiters viel, blijkt dus nu wel.

    Like

  8. Heb gecorrespondeerd met de heer Kreeft, nee, hij spoort niet goed- maar gevaarlijk blijft hij wel- als hij de tijd krijgt, zeker. Zo was het het ook met Mussert, we gaven hem de tijd en zie wat schade hij deed!
    Daar was een grote oorlog voor nodig om hem aan de kant te krijgen, geloof nu maar niet dat het met minder toe kan. Domme dingen hebben we vaak aan ons zelf te wijten, als we nog 2 jaar op Geert moeten wachten, is dàt al te lang…en zelfs dat kan wel niet eens de oplossing brengen. Blij dat ik daar niet meer woon, al zal het hier ( VS ) ook wel komen, we hebben ook al zo’n gast in de Senaat.

    Like

  9. LS…

    Lachuuuu met zo een man. De man weet nog niet wat voor een schade hij bij de Moslims in Nederland gaat aanrichten. Niet verder vertellen en gerust zijn gang laten gaan…

    Like

  10. Waarde landgenoten, militanten,

    Stijders voor een waarachtig vaderland,
    vernietig datgene dat zich Nederlands Moslim durft te noemen, maak het dood; Monddood.

    Dit tuig heeft geen recht van spreken, en behoort tot de triple A class landverraders.

    Zet de teloorgang en vernietiging van dit land stop.

    Nederland Ontwaak!

    T. Wentzel

    Like

  11. Die Henny zat als moslim bij de LPF, verder is die actief geweest bij SP en D66. Bij al deze partijen is hij geroyeerd. En nu een eigen Moslimpartij. Hoe serieus kan je deze lul nemen. Deze gelukzoeker dacht zeker eerst de domme Hollanders voor de gek te kunnen houden bij die andere partijen niet gelukt en nu maar de moslims. Knap hoor. Nou zo dom zijn de moslims ook weer niet Henny de Lul. Deze bekeerde lul ziet zichzelf als de redder van de moslims. Eerst was het de redder bij LPF en Nu De moslimpartij. KNAP

    Like

  12. @Ahmed
    Interessante details! Misschien zou u een moeten kijken op de ‘dagelijkse standaard’, waar men bezig is gegevens van D’66 te verzamelen.
    Deze oproep geldt overigens voor een ieder die iets pikants te berde kan brengen. Schelden bij mijnheer Livestro mag niet, maar een kritische kijk op de zaken is volkomen geaccepteerd.
    Voor de goede zaak zullen we maar denken, want een regering met premier Pechtold……..

    Like

  13. Wat een landverrader!! Ongelofelijk. Deze man moet in elk geval als eerste het land uitgezet worden!! Mijn bloed kookt gewoon als ik dit lees.

    Like

Geef een reactie

