Elatik: ‘Ik schop ze uit Amsterdam’.

Landgenoten… Ik jaag u het weekend in met übermoslima Fatima Elastiek.
Dit tragische creatuur deed weer van zich spreken op Twitter!
Zo kwam ik vandaag even op weblog dagelijksestandaard.nl en wat las ik? Faat zat in de nachtelijke uren te Twitteren met extreemlinx-mensch Paul de Leeuw. Het onderwerp was natuurlijk de PVV: racistisch, intolerant en vol haat. Lees en huiver, landgenoten…

Ik schop ze uit Amsterdam.

Wanneer kom je naar 078 Elastiek? Dan zal ik je een ferme trap onder je afzichtelijke reet bezorgen en los van deze uitnodiging; op z’n zachtst gezegd een beetje grove taal voor een ‘wethouder’ vindt je niet?

Je bent een échte moslim, Faat. Tegenstanders van de Islam moet je verdelgen. God, wat ben je toch doorzichtig.
Logisch dat ik haar domme prietpraat heb gemist. Ik moet vroeg naar bed om in de vroege morgen weer fit op het werk te verschijnen. Elastiek niet.
Die ligt zich in de ochtenduren heerlijk te verwennen… (Tijdelijk server error…)
Ook brabbelt zie iets over ‘het goede voorbeeld tonen’. ‘Dan verdwijnen de luchtbalonnen van de PVV‘.

Ik ben benieuwd naar de reactie van Faat als een Hollandsche witman op Twitter een tweet plaatst over Het MarokkanenDrama:

‘Ik schop ze uit Nederland’.

Er bestaat een grote kans dat deze Tragische Troela per direct het MDI inlicht. Dat dan weer wel.
Ik was nog van plan om een ‘leuke’ foto van Faat boven dit artikel te plaatsen, maar ik blokkeerde… Lukte gewoon niet en tenslotte willen u en ik ook een leuk weekend beleven.
U zit nog steeds volkomen kalm achter uw pc? Nogmaals, Elastiek volgen doet u daaro… Sterkte gewenscht en ik zal dit artikel even mailen naar Faat.

Schop mee, steun GEERT!

6 gedachtes over “Elatik: ‘Ik schop ze uit Amsterdam’.

  1. Hartelijk dank voor het vrijwaren van een beeltenis van dat inteelt
    gedrocht,juffrouw elatik kan slechts figureren in het aloude spookhuis.
    Betreft haar geestelijke bagage is het nog bedroevender gesteld.
    Haar fatsoen en gedrag als “wethouder”zijn geheel in de lijn van de
    islamitische leer.
    Weg ermee en zo spoedig mogelijk.
    Gisteravond bij Knevel en dinges het vogelmens gezien,die is de weg
    nu helemaal kwijt.Haar uitlatingen bevestigen het gelijk van Geert
    Wilders en zijn PVV,KNETTERGEK.

    Like

  2. Dat zij door de PVV 020 uitgeschopt is waarschijnlijker.
    Wat haar kopvod betreft, dat moet nog wel erg zweterig zijn met warm weer.
    Je haar wordt nat en gaat stinken, bovendien krijg je zo last van huiduitslag.
    Je weet wel, rood opgezwollen huid en witte schilfertjes.
    Vies wijf.

    Like

Geef een reactie

