Zomer 2009.

zomerLandgenoten… De zomer is dan eindelijk in aantocht.
U zal hier deze week weinig nieuwe updates aantreffen. Te druk met andere dingen, of zoals mijn vriendin zegt: ‘Je bent aan ’t doorslaan. Je maakt er een levenstaak van’. Is het al zo erg met mij gesteld? Er zal wel een kern van waarheid in zitten… Ik zal proberen om in het eerstvolgende topic nu eens niet over buitenlanders te schrijven. Zal niet meevallen.

Ik spreek u in de loop van de week wel weer en geniet van de zon!

6 gedachtes over “Zomer 2009.

  1. Dit ziet er inderdaad leuker uit dan het multiculti drama dat dagelijks over ons uitgestort wordt. Maar als we niet alert blijven is een dergelijke foto over 10 tot 20 jaar niet meer te nemen in Nederland.

    Maar ik kan me wel wat voorstellen bij wat je zegt. Ik krijg zelf ook dergelijke geluiden te horen. Laten we blij zijn met de ontwikkelingen in Iran. Dat is nu eens een gelukje dat ons zomaar in de schoot geworpen wordt. En als ik zie wat voor vrouwen daar rondlopen, ben ik bijna bereid wat eventuele vluchtelingen op te nemen………

    Like

  2. Men moet prioriteiten stellen in het leven, zeker in de zomermaanden moeten we onze energie kunnen richten op andere zaken dan Islamisering en Marokkaanse deugnieten.

    Overigens ben ik ook verheugd dat er in Iran een sterke oppositie is tegen die sinistere baardmannen die daar de dienst uitmaken.
    Maar ieder voordeel heeft ook een nadeel; stel dat er honderdduizenden Iraanse vluchtelingen naar het gastvrije West-Europa komen (Iran is deze ‘terroristen’ graag kwijt) dan zullen deze ook naar Nederland komen.

    En of dat er enkele tientallen zullen zijn meen ik te mogen betwijfelen…

    Like

  3. Dat verrukkelijke viertal heb ik voor alle zekerheid maar opgeslagen op een geheim schijfje voor het geval we binnenkort alleen nog maar verzuurde kopvodjes kunnen begluren.
    Het schijfje is nog lang niet vol, dus als je nog meer van dat schoons hebt, Boilingpoints. Mijn voorkeur: schaars geklede vrouwen, want bloot slaat dood.
    Alom lees je dat die moslims zo bang zijn voor de sterke opkomst van Wilders. Vreemd dat ik in de grote stad steeds meer van die van top tot teen in zwart gehulde spoken zie rondwaren.

    Like

  4. Daarjuist toonde men op de VRT een fragment van de toespraak van de Franse president Sarkozy. Hij verklaarde dat de boerka een teken is van onderdrukking van de vrouwen…en dus…vanaf NU, VERBODEN is in Frankrijk.
    Ondetussen wachten wij ongeduldig wat de reactie zal zijn van die lapzwanzen; zullen ze wéér brandjes stichten, en zo ja; zal Sarkotje dan eens z’n Kärcher uithalen om de boel op te kuisen ?

    In ieder geval: er is toch al één “grotekop” in Europa die durft ingaan tegen die onnozelaars; het is het begin van “het begin” (hopelijk) en zo zullen wij nog verder kunnen genieten van die “jonge dingetjes” in bikini.

    Like

Geef een reactie

