44 manieren om jihad te steunen.

Landgenoten,

Zo verbleef ik eventjes op ‘Ontdekislam.nl’ Wordt deze haatzaaicontent gesponsord door de Overheid?
Leest u even mee?

44 manieren om jihad te steunen.

Have fun!

9 gedachtes over “44 manieren om jihad te steunen.

  1. @boilingpoints

    Ik ben niet verder gekomen dan manier 2 want mijn incasseringsvermogen is beperkt, zeker na het verrichten van een zware nachtdienst.
    Ik laat deze lijdensbeker dus aan mij voorbij gaan maar vraag mij wel af of deze extreme curiositeiten de aandacht hebben van het MDI en de AIVD.

    Zoals gewoonlijk in dit soort gevallen heb ik het Secretariaat van de PVDA gebeld voor nadere informatie.
    Zij kennen toevallig dit weblog en raden iedere autochoon aan hier kennis van te nemen vanwege het ‘verlichte karakter’ en ‘het hoge educatieve gehalte.’
    Op mijn vraag of zij ook subsidie genieten werd er nogal kortaf gereageerd dat dit niet mijn zaken zijn en of ik iets tegen de Islam heb.
    Mijn reaktie was dat de PVV hier wel eens vragen over zou kunnen stellen mocht er sprake zijn van financiële steun aan deze haatbaarden.
    Hierop werd het gesprek plotseling afgebroken; waarom weet ik niet als eenvoudige autochtoon.

    Wel viel het mij tijdens dit gesprek op dat er op de achtergrond voortdurend een soort gemurmel was in een voor mij vreemde taal en het een en ander deed denken aan een soort kerkdienst.

    We worden toch niet in de maling genomen door die moslims?

    Like

  2. @ Tristan ,”Ik ben niet verder gekomen dan manier 2″.

    Dat had ik nou ook. Daarbij, ik begreep het taalgebruik niet eens. Wij worden overspoeld met moslim-fundamentalisme in de media en op het internet.
    Gisteren, zondag, raakte ik verzeild in een tv-programma van een moslimomroep, gewoon op Ned 2 . Omdat het zo bizar en extreem was ben ik blijven kijken. Het was een documentaire deel 2 van 2 over de FIS.
    Voor mensen die iets verder terug in de tijd zich met het moslimfundamentalisme bezig hielden, de FIS is een fundamentalistische beweging ( Nu zegt men gelieërd aan Al Qaida) die de bestaande politiek die seculier wilde zijn in Algerije, omver wilde werpen. Ten behoeve van het moslim -wereldkalifaat.
    Deze beweging heeft indertijd vooral ’s nachts hele dorpen uitgeroeid omdat de bewoners niet “islamitisch” genoeg waren .Net zoiets als de Taliban. Tot mijn verbjistering heb ik een Algerijnse zandhaas bijna een half uur lang aangehoord die niets anders verkondigde dat ongelovigen het zelf verdienen dat zij uitgeroeid worden.
    Ik was helemaal perplex. Ik had ook het gevoel dat ik iets moet doen.
    Als Geert Wilders ook maar een half uur zijn verhaal had mogen vertellen , t.o. wat deze man uitkraamde.
    Gewoon op zondagmiddag op Ned 2. Het was gewoon schandelijk en
    schaamteloos. en waar zijn al die politiek correcte schreeuwers?

    Like

  3. Zijn we eindelijk zelf verlost van zwartrokken en aanverwante artikelen, kunnen we de strijd weer aanbinden met de volgende meute godsdienstwaanzinnigen.
    Heb even naar die islam catechismus gekeken, Boilingpoints. Die lui zijn niet waanzinnig maar levensgevaarlijk waanzinnig.
    Wanneer breekt gvd de pleuris eens uit en worden die ratten kaltgestelt?

    Like

  4. @Maci

    Ik heb ook wel eens fragmenten gezien van deze moslimomroep maar dan schakel ik toch wel snel over op minder ergernisgevende kost.
    Het is inderdaad frappant dat dergelijke radicale figuren de kans krijgen hun extreme denkbeelden te ventileren op onze staatsomroep.

    De gebruikelijke Linkse smoes zal wel zijn dat dit valt onder Godsdienstvrijheid en vrije oriëntatie op verschillende stromingen binnen de Islam. Ik ken ondertussen mijn pappenheimers.

    Wilders kan vragen stellen over dit soort zaken maar die worden gewoon onder het Perzische tapijt geveegd.

    Like

  5. wanneer gaat onze euro vallen,als het te laat is, en het is nu te laat, ik zie de wereld als volgt; de islam gaat de wereld innemen,letterlijk en figuurlijk,en volgens mij gaat er binnenkort een oorlog uitbreken over gans de wereld, maar eerst in Europa,omdat de regeringen te dom en te veel geld willen wegsteken.

    -Edit BP: Ik moest wat tekst weghalen. Gaat ’t MDI niet pikken.

    Like

  6. Geprobeerd het epistel te lezen en verder gekeken,maar begrijp het
    taalgebruik niet. Kan het ook niet opbrengen.
    Wel vreemd dat dit niet valt onder haat-zaaien e.d..
    Vandaag mijn tandarts ( een Servische ) bezocht en het was niet fijn,
    maar ja na afloop van de eeuwig durende lijdensweg een verhelderend
    gesprek gehad.
    In de tachtiger begin negentiger jaren studeerde zij in Belgrado en
    volgens haar is de overeenkomst met wat nu in Noord-West Europa
    zich voordoet met de “moslims”,gelijk aan wat toentertijd aldaar
    gebeurde.
    En wat het gevolg was,weet iedereen,en dat is ook niet fijn.

    Like

  7. Hoi,
    Ik heb de link overgemaakt naar Peter Breedveld op zijn site
    “Frontaal Naakt” ofte http://peterbreedveld.com/, als reactie op een artikel van ene Frans Smeets getiteld:”Wildersproleten”.
    Eens kijken welke uitleg ze daar gaan voor geven, voor deze algemene oproep tot Jihad, want dat is het wat er staat op die moslim site.

    Ik kan maar niet begrijpen waarom zulke teksten worden toegelaten op internet terwijl ze bij een gewone tekenaar van spotprentjes op de deur komen kloppen, gewapend nog wel. Rare wereld waarin we leven, is de meerderheid van de westerse mensen gek geworden? Ik vrees er voor.

    Like

  8. Medereaguurders mag OK u allen zijn oneindige dank betuigen, dat u allen hem er van weerhouden heeft die site te bezoeken.
    In de herfst van zijn “brave burger” bestaan kan OK het niet meer verdragen wat hij op dergelijke sites allemaal te verduren krijgt.
    Het is geen wegkijken of kop in het zand steken.
    Adrenaline verlagend voor OK zijn een passende stem uitbrengen bij verkiezingen en de blogs met bijdragen van geestverwanten te lezen.

    Like

Geef een reactie

