Tsja…

womancucumberLandgenoten… Ook op BP is het komkommertijd.
Mocht u een geschikt topic kunnen vinden… Graag.
En anders tot later in de week.

9 gedachtes over “Tsja…

  1. Hè , bah @Bp, je valt me tegen.
    Nette komkommers , dus de rechte EU komkommers, worden meestal geschild, ontpit (wat mij betreft), in stukjes gesneden en aangemaakt met een dressinkje.
    Of in plakjes gesneden op een gezonde bruine boterham, met plakjes tomaat, peper en zout en wat mayo. Jammie.
    Jouw fotografische weergave van de consumptiewijze van de komkommer lijkt mij nogal primitief. Kennen die meisjes geen andere leuke recepten, behalve komkommers knagen?
    Wat niet wegneemt dat de komkommer op zich zo saai is , dat hij vraagt om andere vormen van gebruik.

    Like

  2. Hé, @ Knoest, niet tot verkeerde conclusies komen hè?
    Dit is een satirisch blog, en zo is ook mijn reactie bedoeld.
    Ik denk (hoop) dat @ BP mij goed begrepen heeft.
    groet, Maci

    Like

  3. At Maci & Ouwe Knoest,

    Ik kan me voorstellen dat het plaatje van vandaag een tikkeltje vrouwonvriendelijk over kan komen. Zo had ik het nog niet bekeken.. 😉

    Ik zie alleen een vrouw met een soort groente welke lid is van de meloen en de courgette.
    Ik heb de afbeelding dan ook volledig beroepshalve geplaatst.

    Nix – kuch – seksueels ofzo…

    Like

  4. Ghe ghe ghe “ouwe” Maci (jong van hart).
    Was een geintje van OK.
    Zie de rijmvorm.
    Nee hoor BP jij bent een gezonde knul en niks seksueels in negatieve zin. . of zo (iets).

    Like

Geef een reactie

