Onderwijzeres klapt uit de school.

Landgenoten,

We hebben een – ding-dong – klokkenluider aan de deur.
Dit maal betreft het een vrouwelijke variant. Haar naam is Metsemakers, onderwijzeres en klapt letterlijk uit de school. Een islamitische nog wel, dus zet u uit voorzorg een ferme knijper op de neusch.

We schrijven de islamitische As Siddieqschool. Zo orthodox as hell en uiterst gedreven in het achterstellen, discrimineren en buitensluiten van Nederlandsche medewerkers. Metsemakers, pak die microfoon maar:

In de pauzes moesten we apart eten,’ zegt Metsemakers. ‘Wij mochten niet hetzelfde begroet worden als moslimonderwijzers, niet met het woord salem, vrede, want niet-moslims kunnen niet weten wat vrede is. Andersdenkenden worden bestempeld als ongelovig‘.

De school leert kinderen ook dat zij geen vrienden mogen worden van ‘ongelovigen’ – lees Nederlanders – want alleen moslims kunnen immers goede mensen zijn.
De onderwijzeres kreeg zelfs de opdracht de kinderen te vertellen dat het christendom afgeschaft zal worden…

Joepie! Elk afgerond schooljaar spuwt deze haatschool verse geindoctrineerde kinderen uit. Een welkome verrijking voor ons’ Nederland.
Deze kinderen worden in de toekomst onze verpleegkundigen, artsen en docenten. [Halalsema-mode-off]

Fatima Elatik, en nu? Deze haatschool is toch gelegen in jouw stadsdeel?
Waar blijf je nu met je grote melkmuil?

Landgenoten, picture this: Een Hollandsche school verplicht moslim-docenten apart te eten. Ook moeten deze moslim-docenten de kinderen vertellen dat de islam afgeschaft zal worden…
Moet u eens kijken wie er dan allemaal op de zeepkist springt, vergezeld van een flinke roeptoeter! Heel links Nederland zal verbolgen reageren en haar afschuw uitspreken over deze racistische wantoestanden.
Ook Wilders zal weer een ordinaire veeg uit de pan krijgen.

En nu? We horen helemaal niets en ondertussen pleit een zekere Markoek voor méér soepsidie voor dit soort orthodoxe ‘bewegingen’.

Job C. heeft in Amsterdam allang niets meer te vertellen.

Steun Geert!

10 gedachtes over “Onderwijzeres klapt uit de school.

  1. Aan wat of wie ik de grootste hekel heb is moeilijk te zeggen, maar het ontloopt elkaar niet veel. De wat ik zou willen noemen “vijfde colonne” die hier druk bezig is (islamindoctrinatie), linkse huilebalken die het zover hebben laten komen, of figuren die het nu nog verdedigen ook. Femke Halsema en Anja Meulenbelt schieten mij hierbij te binnen. Met droge ogen zullen ze verklaren dat het beleid op zo’n islamitische school nu eenmaal vrijheid van onderwijs is. En dat dient gerepecteerd te worden. Als je het allemaal zo omarmt neem dan ook alles voor lief, zou ik zeggen. Ook vrouwenbesnijdenis, importbruiden, gedwongen huwelijken, eerwraak. Maar nee, dat dan weer niet.

    Like

  2. Volgens peilingen heeft de PVV van Geert Wilders plus
    minus 30 zetels indien er tweede kamer verkiezingen
    zouden zijn.
    Met de nimmer aflatende stroom berichten zoals van deze
    klokkenluider, moet er volgens mij iets goed fout zijn met
    die peilingen,men vergeet er gewoon een honderdtal.
    Of zie ik het nu niet zo goed meer?

    Like

  3. Dat moslims onder ‘vrede’ iets anders verstaan dan wij, klopt wel. ‘Vrede’ betekent voor een moslim de ideale eindtoestand, waarin de hele wereld zich tot de islam bekeerd heeft. Moslims hebben trouwens hun geheel eigen uitleg van zoveel begrippen. ‘Democratie’ bijvoorbeeld. Zie de aankondigingen van de Taliban om aanslagen te plegen op stembureaus. ‘Gelijkheid van man en vrouw’ en ‘respect’ zijn ook begrippen waar je heel ander over kunt denken. Moslims beweren bloedserieus dat het achterstellen van vrouwen voortkomt uit respect. Ach, zo kun je eigenlijk wat recht is, krom lullen. ‘Bruggenbouwer’ Tariq Ramadan is er een meester in. Met zijn nieuwste uitglijder zal hij ook wel weer wegkomen. Evenals deze weerzinwekkende school wel zal wegekomen met hun religieus-fascistische indoctrinatie.

    Overigens zal ik vanaf heden wat minder schrijven. Ik heb het erg druk met mijn nieuwe werk.. Waar ik overigens verrassend weinig moslims tegenkom. Vreemd. De immigratie is toch zeker nodig om de economie draaiende te houden? Ik dacht dat Nederland zonder de bijdrage van moslims ten dode opgeschreven was. Nu weer even serieus: ik trek het ook niet meer. In en in treurig word ik van dat slechte nieuws dat iedere dag over ons uitgestort wordt. Het land wordt onder onze ogen verkwanseld en als je protesteert word je voor rotte vis uitgemaakt. Ik weet niet wat er aan gedaan moet worden om het tij te keren. Bij de eerstvolgende verkiezingen zal ik stemmen op de enige partij in Nederland die nog gezond verstand heeft, maar voor de rest…. wat kunnen we doen? Ik ben er goed somber onder.

    Lezen blijf ik wel doen. Ga door BP. Je site is een lichtend baken in deze donkere tijden!

    Like

  4. Arie, dit is géén Larie wat je verkondigt in je laatste alinea.
    Wat kunnen we doen? Ik ben er goed somber onder.

    Wat mij heeft getroffen is een bericht van E.J.Bron over asielzoekers uit IRAK in Södervälje in Zweden, die gebouwen in brand steken en de Polisi het leven meer dan zuur maken. Dit zijn “Irakese Christenen”, die opgehitst zijn door de Linkse beweging aldaar om tegen Israël gewelddadig te protesteren. Het gewelddadige karakter is gebleven.
    Het zijn géén Moslims. Die zitten in Malmö, waar het ook onrustig is.

    Voor mij is het duidelijk, dat Linksmenschen op vernietiging van het huidige syteem uit zijn met behulp van . . .

    Like

  5. Ouwe Knoest, dat is nog het allerergste. De collaberatie en de arrogantie van links. Ik weet niet of ze per se uit zijn op de vernietiging van onze vrijheid, maar het effect is hetzelfde.

    Het is zo wrang: de islam loopt in alle opzichten achter bij het Westen. Niet alleen de islam trouwens, de meeste godsdientsten, de meeste culturen kunnen niet tippen aan wat wij hier hebben, enkele Aziatische landen uitgezonderd. In een directe confrontatie, op welk gebied dan ook, zou de islam geen schijn van kans hebben. Maar we worden van binnen verzwakt, het land wordt uitgehold. En waarom? Omdat bepaalde mensen, die het voor het zeggen hebben, willen laten zien dat ze moreel superieur zijn aan een ander. Volgens eigen zeggen, althans. Het is ongelooflijk.

    Like

  6. We hadden in 2005 al een klokkenluider aan de deur.
    Google Fenny Brinkman. Zij schreef toen al een boek over deze school.

    Is mevrouw Metsemakers een politieke opportunist om een boek te schrijven over deze school, of een dommie die zich nog nooit eerder verdiept heeft in het moslimonderwijs in Nederland en die , net van het platteland, in de stad dacht dat zij het wiel zou gaan uitvinden.
    Zij werkte namelijk maar één jaar op deze school. Ik vermoed dat zij één van de vele nieuwe vers aangevoerde jonkies is in Amsterdam (o, wow , big city, spannend , multicultureel en die wakker geschud werd en plotseling dacht dat zij het buskruid uitgevonden had.
    Die zie je vooral bij bevlogen mensen als die in het onderwijs.

    Wie zich nu plotseling hevige zorgen maken over deze school ,is die wethouder van Amsterdam, Lodewijk Asscher. Eerst blijkbaar nooit gehoord van deze problemen. Wethouders, stadsdeelvoorzitters, stadsdeelambtenaren, deze stad is totaal verstrikt en verstikt in de politiek correcte shit.
    Mogen de verantwoordelijken eens stikken in hun eigen domheid of politieke shit (sorry).

    Like

  7. Hé BP, ben ik even terug van weggeweest,maar ik raak zo woest van al dat nieuws, dat ik helemaal vergeet te vermelden dat Faat Elastiek in haar stadsdeeltje nu plotseling door het nieuws over die school , dat dus geen nieuws is, ernstig verontrust is geraakt.
    Ja, Ja, zij is niet van gisteren , hoor.
    Dat had ze dus al lang kunen weten.
    Leest Faat nooit nieuws? Of heeft ze het te druk met twitteren. Tjonge jonge, de mussen in mijn tuin zijn met hun getwitter slimmer.

    Like

  8. Joppie zit al met zijn hoofd in Den Haag, wat kan hem die k*tstad nog schelen. De mintthee komt hem onderhand de strot uit en de verte lonkt. Dat die verte ook een afgrond kan zijn dringt waarschijnlijk niet tot hem door

    Like

Geef een reactie

