‘Metsemakers is een ordinaire zendeling’.

Landgenoten,

Deze week is de week van de contracten. Het contract van Ramadan werd ontbonden en het contract van ondergetekende werd voor onbepaalde tijd verlengd. Dubbel feest dus!

Genoeg euforie, laten we de verrijkende webzijde ‘marokko.nl’ nog eens doorlichten. U bent op de hoogte van het feit dat het bestuur van de haatschool, gelegen in het Amsterdamse stadsdeel Zeebrug klokkenluidster Metsemakers geschorst heeft en haar contract niet verlengd heeft.
Maar wat zeggen de ‘hoogopgeleide’ commenters op het forum hierover?

De ordinaire christelijke zendeling die voor 1 jaar werkzaam was op de islamitische Assidieq school, probeerde de kinderen te bekeren tot het christendom. zij probeerde met lessen over kerst en carnaval, wat tegenstrijdig is met de statuten van de school, de kinderen te beinvloeden in het voordeel van het christendom. De kinderen mochten van haar niet deelnemen aan islamitische activiteiten op school‘.

Deze vrouw wordt nu afgeschilderd als een ‘ordinaire, christelijke zendeling’. Lezen we dit nu goed?

De bewuste site – de achterbuurt van het internet – is stijfgefinancierd door vriend Plasterk met het schamele bedrag van 135.000 €. Al roggelend opgehoest door de inmiddels protesterende autochtoon.
De oprichter van de site, ene Khalid Huppeldepup, komt met het ongeloofwaardige verhaal dat juist het forum niet gesoepsidieerd wordt. De subpagina ‘nieuws’ daarentegen wel.

Dacht je dat we gek waren, imbeciel. Sinds wanneer worden bepaalde subpagina’s overgoten met belastinggeld en andere subpagina’s juist niet?
Ook viert men op deze site groot feest wanneer een Hollandsche soldaat in Afghanistan opgekomen is. Weer een kaaskop naar de klote!
Dit soort walgelijke teksten worden altijd op de niet-gesoepsidieerde subpagina geplaatst… Hoe toevallig.

Na lang aandringen worden er wel es comments verwijderd, maar sommige zeer beledigende teksten mogen blijven staan. Is goed voor de dialoog, aldus de oprichter.

Gelooft u mij maar, deze gehele weerzinwekkende site wordt gefinancierd door Plasterk en consorten. De veelal geplaagde Hollander mag dokken, teneinde zichzelf te laten beledigen.
En waarom zoveel geld om een site draaiende te houden? Voor een paar tientjes per jaar draait een site op volle toeren.

Maar ach, als BP argeloos de term kut-marokkanen gebruikt, mag hij een waarschuwing van het MDI in ontvangst nemen. Dat dan weer wel…

Hier de link.

3 gedachtes over “‘Metsemakers is een ordinaire zendeling’.

  1. Ook ik heb eens een blik op “marokko.nl ” geworpen en
    daar is het dan bij gebleven.
    Zijn die kultuurverrijkers nou zo dom of doen ze zich alleen
    zo voor of zit het gewoon in de genen.
    Iedere vorm van zelfreflectie,zich inleven in een andere
    werkelijkheid ontgaat deze allah aanbidders volledig.
    Gisteravond bij Knevel en die dinges (met die vreemde intonaties)
    die kakelende ombeschofte zandhaan tekeer horen gaan,geheel
    zonder inhoud,de zichzelf noemende cartoonist,wat een stakker.

    Like

  2. At Lebuinus,

    Ik heb het geluk dat ik deze week ’s avonds moet werken.
    En om nu overdag de herhaling van K&vdB te bekijken, staat gelijk aan zelfkastijding.
    Maar zoals ik overal kan lezen, was het blijkbaar een walgelijke vertoning.

    Wellicht kijk ik de afl. met Faat Lunatic nog eens terug.
    Als ik een goede dag heb…

    Like

  3. Bij het aandachtig lezen van reacties/bijdragen van mijn bovenste beste gelijkgestemden werd/word ik regelmatig geconfronteerd met deze marroc.nl.
    Ik had al “bange” vermoedens wat ik er zou aantreffen.
    Awel mijn vermoedens werden (uiteraard) bevestigd.
    Ik had genoeg gezien.
    MvG. OK

    Like

Geef een reactie

