Hoe asociaal is Boilingpoints?

Landgenoten,

Ik heb zojuist de test gedaan op www.onbewustasociaal.nl
Hoe onbewust asociaal ben ik nu eigenlijk? De test duurt een paar minuten en u zal wat vragen voorgeschoteld krijgen. Heeft u een hond en poept-ie ook? Gooit u rommel op straat? Zet u uw tas op een vrije zitplaats in het openbaar vervoer? En meer van dat soort onbelangrijke vragen.
Ik heb natuurlijk een schermschot van de uitslag gemaakt en ik moet u zeggen; volgens de test kom ik er niet best van af:

Bekijk hier de schokkende resultaten.

Wat een fantastische uitslag! Welgeteld 339 Nederlanders per jaar ergeren zich groen en geel aan mijn gedrag. Gewoon omdat ik besta. Dat is toch geweldig, landgenoten. De site typeert mij als een ‘onverschillige, onbewust asociale Nederlander’. Een betere titel kon ik mij niet wenschen.
Zowat elke dag is er wel een Nederlander die zich ergert aan mijn aanwezigheid.

Als ik eerlijk mag zijn; dit aantal moet omhoog. Ik ben hier niet tevreden mee. Ik zal mij nog meer onbewust asociaal op moeten stellen, maar hoe doe je dat? Als ik bewust asociaal gedrag ga vertonen, kan ik niet meer terecht op de site van SIRE. Ik val dan immers in een andere categorie asocialen.

Wat overigens opvalt is het volgende: Op TV word ik doodgegooid met deze spotjes van SIRE en ik heb nog geen asociale allochtoon kunnen ontwaren. Wél een uiterst zielige marokkaan op krukken. Meneer had geen zitplaats in de bus, omdat een blankmeisje haar tas op de vrije zitplaats had gezet. Ondertussen stifte ze haar sensuele lippen… Foei!

Dit beeld klopt niet. De realiteit vertelt ons dat de gemiddelde marokkaan haar allang een paar gerichte klappen voor haar bolus had verkocht, mocht zij haar tas niet onmiddellijk weggehaald hebben.

Autochtonen zijn fout en allochtonen zijn zielig en gaan gebukt onder het asociale gedrag van diezelfde Autochtonen. Dit is mijn conclusie na het telkens weer bekijken van deze ergerlijke spotjes.

Nog even terugkomend op de marokkaan op krukken; ik vind dat de boeschauffeur ronduit onbewust asociaal gedrag vertoonde, mede vanwege het feit dat hij deze gewapende marokkaan gewoon toeliet in de boes. Hij had met zijn gesubsidieerde krukken in een oncontroleerbare woede-uitbarsting de overige reizigers lelijk kunnen verwonden.

Voor alle ‘Girly-achtigen’ cq linksmenschen: Dit stukkie bevat wat satire. Ik heb helemaal niets tegen krukken.

Voorts een oproep aan de lezers van BP: Doe de test – het duurt slechts een paar minuten – en gooi uw resultaat in de commentbox.

Alle inzendingen worden vertrouwelijk behandeld.

Succes!

5 gedachtes over “Hoe asociaal is Boilingpoints?

  1. Dievragen zijn al net zo ridicuul als de vragen van de inburgeringscusus war ik met vlag en wimpel voor ben gezakt. Alleen de dommigheid al om na een inbraak in je woning onmiddellijk weer naar buiten te gaan e de politie te bellen……. Nou, ga dan maar overnachten in je auto, want kans dat bromsnor eerst nog even wat defecte achterlichten moet bekeuren en daarna zo moe is…..
    Ja, ik erger me rot aan poep op de stoep
    Ja, ik erger me aan keiharde muziek
    Ja, ik erger me aan al die weggemikte blisters en blikjes
    Nee, ik vind het helemaal niet erg om te moeten staan. Ik loop niet op krukken. En ofschoon niet jong meer, zal ik onmiddellijk opstaan voor een zwanger vrouw, iemand op krukken of iemand die nog meer grijze haren heeft.

    Like

  2. Lekker debiele vragen in die test.
    Vreemd genoeg gaan ze niet over discriminatie.
    Ik erger me aan Bakellende en het andere tuig in de regering, maar die vraag kwam nou net niet. Toch geen asocialer varken te vinden dan Harry Snotter V.

    Like

  3. Wat een vragen zeg, op het debiele af, alsof die dingen de puinhoop die Nederland is geworden de oorzaak zijn. En dan die cijfers, wel 14 miljoen ofzo Nederlanders trappen jaarlijks in hondenpoep. Daar geloof ik gewoon niets van. Maar goed, ik heb naar eer geweten bij alles op nee geklikt. Toch is de eindconlusie dat ik mij ‘zo nu en dan’ erger aan het gedrag van anderen. Dat klopt, maar dan bij geheel andere vragen. En die zijn niet gesteld.

    Like

  4. Wat een klote test. Het maakt niet uit wat je antwoordt, je blijft onbewust asociaal.
    Ik ben zo blij dat ik al 11 jaar weg ben uit het land waar iedereen onbewust asociaal is.

    Like

Geef een reactie

