Vrije dag.

Landgenoten,

Vandaag verblijf ik een dagje in de real world. Een dagje blogvrij zoals dat heet.
Wel een hele merkwaardige ervaring overigens.
Morgen ben ik vanzelfsprekend weer terug.

Schenkt u verder geen aandacht aan het 100% iftarvarkentje wat hier met modder komt gooien. Gewoon doodzwijgen en BP regelt vervoer richting abattoir.
Mijn lezers/commenters laten beledigen tolereer ik al niet, laat staan het beledigen van mijn vriendin.
Zo spoedig mogelijk is dit weblog weer virusvrij.

Een gedachte over “Vrije dag.

Geef een reactie

