Marokkanen ‘niet zo dol’ op Nederlanders.

fuck_offLandgenoten,

De kogel is door de moskee. Hoger opgeleide marokkanen en turken zijn niet positiever over ons’ belastingbetalers dan analfabeten uit de Rif.
Ze mogen ons niet en zijn gewoon niet zo dol op ons. Dit wisten wij natuurlijk allang, maar een wetenschappert onderzocht dit gegeven en promoveert hier zelfs op.
Maar evengoed bedankt voor de bevestiging.

Vooral marokkanen moeten ons niet. Dat is natuurlijk onze eigen schuld, want wij geven hen teveel negatieve aandacht. Wel een hele vreemde manier om een chronische kapitaalinjectie zo te bestempelen.
Wetenschappert Tolsma vraagt zich af: ‘Ligt de gebrekkige integratie nu aan de allochtoon of aan de autochtoon?’ Pardon! Sinds wanneer moet de Autochtoon integreren?

Nu zal het begrip niet zo dol uiteraard wat ingesmeerd zijn met smeuïg billenvet, opdat het bij ons Nederlanders wat makkelijker naar binnen glijdt. Maar we zijn niet achterlijk. Deze gebalsemde typering had moeten zijn: ‘Donder op, Fuck off, we moeten jullie Hollanders niet, ook al groeit jullie verdraagzaamheid naarmate ons opleidingsniveau stijgt, dus gewoon uit ons gezichtsveld verdwijnen. Rot op!
Maar ach, zelfs als deze Ondankbare Honden er nu ruiterlijk voor uit komen dat ze ons haten, worden hun woorden gebagatelliseerd en terug gebracht tot goed verteerbare brokjes.

Nogmaals, vooral marokkanen moeten ons niet. Welnu dat is geheel WEDERZIJDS en dat zullen wij in de nabije toekomst flink laten merken ook!
Hebben we toch nog iets gemeen. We moeten elkaar niet. Schept toch een band.

Vol verwachting wachten wij nu op een wetenschappert die ons komt vragen wat wij vinden van onze Tolerante Exotische Medemens. De beste man zal zijn paraplu moeten ontvouwen, want we zullen spugen en blazen.
Het wegjagen van strandgangers. Het bestelen, beschimpen en bespugen van ouden van dagen. Het stenigen van weerloze kind’ren. Het in elkaar rammen van politieagenten. Een prominente rol vervullen in ‘Opsporing Verzocht’. Het beroven van  juweliers. Het systematisch bevuilen van microblog-diensten als Twitter. [Elatik] Het terroriseren van Vogelaarwijken. Het handelen in de meest uiteenlopende verdovende middelen.

Het zijn zomaar wat misdrijven waaronder Nederland en haar Nederlanders onder gebukt gaan. Al decennia lang. En dan nog een grote bek ook?

ROT OP!

28 gedachtes over “Marokkanen ‘niet zo dol’ op Nederlanders.

  1. De zin ligt het nu aan de allochtoon of aan de autochtoon.
    Werkelijk hier breekt mijn Hollandse klomp.
    Ik woon niet in Nederland,maar ben en blijf Nederlander.
    Op mijn targeta de identidad staat extranjeros Espana,
    geboren in paises bajos,Wat is hier nu mis aan ?
    Je kan op een geitenhok, gevuld met geiten,een naamplaatje
    zetten kippenhok, maar heus het blijven geiten.
    Vanmiddag in het “vragenuurtje” in de tweede kamer de
    PVVer van Roon gehoord.
    Hij stelde : een Marokkaanse (Arib) vraagt aan de Turkse
    staatssecretaris Albayrak over een probleem van uithuwelijken,
    dat voornamelijk Turken en Marokanen betreft.
    En die pvdakut van Verbeet reageerde als door een wesp
    gestoken,mot niet maggen ect.
    WAAROM kan links niet met feiten overweg.

    Like

  2. Het genoegen is geheel wederzijds. Marokkanen in het bijzonder ervaar ik als (dom) asociaal tuig.

    Rest prima, Chinezen, Surinamers (erg leuk!), Spanjaarden, Portugezen, Italianen etc. etc.

    Marokkanen zijn VERSCHRIKKELIJK! OPZOUTEN EN NOOIT MEER TERUGKOMEN. Nederlands paspoort innemen en het land uittrappen dat tuig!

    Like

  3. @Lebuinus.
    Het zou nog interessanter zijn de reactie te zien op de PVV-vraag of het in vrijheid stellen van de Turkse supercrimineel Saban Baran door ZES! (ik herhaal ZES) rechters van het gerechtshof Amsterdam iets te maken zou kunnen hebben met de chantage die door Turkije kan worden uitgeoefend uit hoofde van het Demmink-dossier.

    Like

  4. Nuances aanbrengen.
    Mede reaguurders ik ken persoonlijk Marokkanen, die van de hier genoemde “Marokkanen” balen als een stekker. De meesten dezer “Marokkanen” zijn Berbers van het Rif.
    Maar ook een Berber, die bij een leveringsbedrijf werkt, vertelde mij zich te schamen voor “deze Marokkanen”. “Ik ben hier geboren. Ik voel mij Nederlander zoals u, maar dan van Marokkaanse komaf. Wij zijn niet westerse allochtonen. U bent ook Nederlander een westerse allochtoon uit de Oost” zei hij mij vriendelijk lachend. Dat had hij goed gezien en mogelijk gehoord… :o)

    Like

  5. Ouwe Knoest
    Ik zie niet wat “een westerse allochtoon uit de Oost” met een marokkaan te maken heeft.
    Aan de eerste heb ik mij nooit geërgd, aan de laatste des te meer.
    En al zijn uw marokkanen nog zo vriendeklijk en aangepast, ik vertrouw ze voor geen cent en zie ze graag vertrekken.

    Like

  6. Meister.
    Ik zie. ik zie wat u niet ziet…..
    Het allochtoon zijn hebben wij gemeen. Althans, die term en kwalificatie zijn ergens in het verleden plotsklaps om de hoek komen waaien.
    Onderscheid wordt er gemaakt tussen westerse- en niet-westerse allochtonen. Ondergetekende komt uit de Oost, uit de Gordel van Smaragd. Is I(n) N(ederland) D(oor) O(mstandigheden)… :o). “Met de armen over elkaar bijzonder ha(r)telijk ontvangen alhier”. Draagt derhalve het stempel westerse allochtoon.
    Deze zoon van Berbers uit Marokko bedoelde het vriendelijk. Mens tot mens.
    Of zij, de Marokkanen (incl. Berbers) in de toekomst te vertrouwen zijn als dit “hun Nederland” is (Fatje E) geworden kan ik niet voorspellen. Het zou kunnen zijn dat zij (“uit angst”) onder druk terugvallen in belijdende moslims. Het ergste zou zijn als zij worden gekwalificeerd als ongelovigen/afvalligen. Uit de Koran volgt dan de veroordeling (heb ik mij laten vertellen). Dan zijn zij inderdaad roemloos met geen cent op zak vertrokken.

    Like

  7. Meister,
    Aanvuling.

    Laten wij er met z’n allen voor zorgen dat “gevreesde” toestanden voorkomen worden. Voorkomen is beter dan genezen, alhoewel het voorkomen al jááááren geleden van bovenhand had moeten plaatsvinden.

    Onder elkaar:
    Vanwege schommel 37 mensen slaags geraakt in een Vogelaarwijk.
    Màr kèke of jauzias van aagste nie afgepègâhd raak in des gravûh hagûh, hoâh.

    Like

  8. Ouwe Knoest
    U moet wel een bijzonder soort westerse allochtoon zijn of voelen.
    Mijn schoonfamilie met Friese naam komt eveneens uit de Gordel van Smaragd maar heeft zich nimmer allochtoon gewaand of aangesteld.
    Toegegeven, mijn schoonvader had meer bewondering voor de Engelsen van Churchill dan voor het zootje ongeregeld in Den Haag. (toen al!)
    Kon de goede man nog eenmaal zijn ogen openen en zien wat er van zijn Nederland is geworden, hij zou het niet geloven.
    Die familie met aanverwanten was heterogeen: niet verindischte hoge militairen, artsen etc. en takken met tantes Noes en Toetie met spekkoek en wat niet al.
    Maar voor mij als koele Hollander was het een belevenis, genoegen en eer om ze allen te hebben gekend en meegemaakt.

    Like

  9. YaegerMeister,
    Bûter, brea en griene tsiis kin jo ek net sizze.

    Maar alle gekheid op een stokje. Alom is “het fenomeen” allochtoon aan de orde van de dag. Mij en velen met mij zijn in het hokje allochtonen geplaatst, waardoor het voor de werkgever voldoende was aan te kunnen tonen een bepaald percentage op de payroll te hebben. Dat het hier om vooral westerse allochtonen ging deed dan niet ter zake.

    Zoals ik al vermeldde: allochtoon/autochtoon is pas iets van de laatste jaren.
    Toen waren wij nog Indo-Europeanen of “Totoks” die verindischt waren.

    Maar goed nog altijd hebben “rasgenoten” moeite met hoe zij toen werden opgevangen (met nederlands paspoort) en hoe anderen nu in de watten worden gelegd.

    Ik moet zeggen, dat ik ben grootgebracht om geen enkele waardering voor de Engelsen te hebben. Dit komt door hun optreden na de capitulatie in voormalig Nederlandsch Indië.

    Dat u als koele Hollander het een eer vond ze te hebben gekend en meegemaakt stemt mij droevig. Daaruit concludeer ik, dat u geen contacten/binding meer hebt met deze bevolkingsgroep.
    U gaat toch nog wel naar de Pasar Malam Besar (nu TTF) op het Malieveld??

    Hati Hati saudara Yaeger.
    Dengan Hormat.
    Uw OK [Doodgewone niets bijzindere “westerse”-allochtoon :o)]

    Like

  10. De Marokkanen , want over die hebben wij het, waren in de oudheid al berucht. Herodotus, de Griekse historicus schreef al in zijn geschriften over de Berbers (want Arabieren waren daar toen nog niet) in Noord Afrika:
    “Een volk van dieven en moordenaars. ” Zeerovers ook. De Middellandse Zee ten noorden van Afrika was het territorium van zeerovers. En niet uit Griekenland.
    Deze boeiende omgeving werd dan ook Barbarije genoemd in de geschiedenis.
    Ssst, nooit verder vertellen hoor, want genetisch bepaald gedrag verklaren is niet politiek correct.

    @BP, off topic, hoe gaat het met de strijd tegen de niciotine?
    Ik leef met je mee.

    Like

  11. Laat me nou altijd al gedacht hebben dat ze ONS niet motten , hehe nou kan ik zonder van mijn bed gelicht te worden , hardop zeggen , fuck you , woestijnrovers .
    Alhoewel , feitelijk zeg ik dat al 20 jaar !

    Like

  12. Ouwe Knoest
    Na ons gepalaver over allochs/autochs ben ik me te goed gaan doen aan P.A.Daum en wel aan zijn Aboe Bakar dat zeer leerzaam is over de perkara niet-Westerse allochtonen, i.c. een in Den Haag als toean basar op andermans zak terende arabier die nadien in de Oost (en hier ga ik af op mijn herinnering aan wat ik eens las), als hoofd van een islamitische sekte dood en verderf zaait.
    Groetjes van een zich weer in Daum (beter dan al die contemporaine “literaire” prullen) verdiepende toean blanda.

    Like

  13. Saudara YaegerMeister
    Selamat baca (wens: lees ze! ) Paul Adriaan Daum.
    Lassen wir uns weiter die Daumen drücken dass hier in den Niederlanden die Sch….. fern bleibt.
    Dengan Hormat.

    Like

  14. Autochtoon versus Allochtoon versluiert het
    onderscheid tussen westers en niet westers.
    Het taboe is het benoemen van de verschillen zowel in ras als
    religie ,maar dat is onbepreekbaar
    gemaakt, vooral door de linkse kerk.
    Vanmiddag Malaga stad bezocht, het aantal negers neemt
    wekelijks toe ,met alle onveiligheidsgevoelens van dien.
    Het zijn natuurlijk niet alleen gevoelens,ook keiharde feiten.
    Deze negers komen zowat elke dag al zielig zijnde hier
    met hun bootjes aan.
    Het Cruz Roja, staat ze op te wachten met o.a. treintickets
    met bestemming Belgie, Duitsland en natuurlijk Nederland.
    Het moge duidelijk zijn hier zit een industrie achter van zowel
    handelaren als het fokken van nieuwe aanwas.
    Deze toestroom zal geheel Europa destabiliseren.

    Like

  15. Off topic.@ BP en Din als ik het kan ,kunnen jullie het ook. Het valt niet mee.
    Ik droom er nu nog zelfs regelmatig over. ( Over roken)
    Wat denk je, hou vol. Als je op staat, denken ik heb het maar gedroomd.
    (Eén sigaretje maar gedroomd)
    Wat ben ik blij als dat ene sigaretje maar gedroomd was.
    Doorzetten hoor, want het is zo jammer van de tijd dat dat je wel hebt volgehouden Die ben je dan kwijt

    Like

  16. BP, niet roken is kunst.
    Ik ben destijds gestopt met zyban?-pillen. Deze waren ooit ontwikkeld tegen depressiviteit van Amerikaanse veteranen.
    Het hielp, ook al sliep ik slecht. Wel ff twee jaar ontwennen!!
    Bijeffect was een sterk verlangen om naar de jungle te vliegen en spleetogen af te knallen. Onbegrijpelijk want Oosterlingen heb ik hoog zitten. Het kwam van de pillen, hou er rekening als je een vakantie plant.
    @Ouwe Knoest.
    In 010 hadden we ook een goede Fin, maar sinds een tijdje is hij zoek. Zijn landgenoten bevestigen de regel, hij was de uitzondering.

    Like

  17. At Maci & Leefbarbaar,

    Mijn ‘kunst’ heeft slechts drie dagen in de BP-galerie gehangen.
    Herstel, mijn din spuugt nu ‘één dag!’ in mijn nek…

    Zeer slap.

    Zyban heb ik jaren geleden es geprobeerd. Ik liep de eerste week met een merkwaardige grijns op het gezicht – zoals je vaak ziet bij XTC-users – en de tweede week sloeg dit om naar een flinke depressie.
    Volgens de huisarts bleek ik overgevoelig voor een bepaalde stof in Zyban…

    Bloggen en zware shag. Voor mij twee ernstige verslavingen.

    Like

  18. BP,
    dan stoppen als je vreselijk baalt van roken, dan heb je de helft gewonnen.
    Roken is slecht, OK, maar stoppen leverde mij toch echt een Heinekengezwel op van 10 kilo minimaal. Ook niet alles.
    Maar om nou niet te roken en niet te vreten ………… wat hou je over?

    Like

  19. @Bp, ook ooit vroeger eens geprobeerd met Zyban. Ging ook niet. Een heel raar trekkebekken van de lippen.
    Het is echt cold turkey hoor.
    Maar probeer het vol te houden. Zonder Zyban. Steeds vlagen van gemis, maar ze worden steeds korter.
    Houden jullie je taai, of begin opnieuw. Als ik het kan op mijn oude dag, moeten ljullie het ook kunnen.

    Like

  20. Leefbarbaar.
    Zou “Spoorloos” de helpende hand bieden? Of krijg je als antwoord op je verzoek: Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat naar onze inschatting een succesvolle opsporing niet haalbaar kan zijn.
    Mijn interpretatie: De presentatie van de zoekactie valt niet onder het motto “tranentrekken” conform de MSM-Mode.
    Incha’allah zoek is zoek.
    Eén ding staat vast. Het is niet de Walikota van R’dam A. Aboudabi.

    Like

  21. @ Ouwe Knoest
    je gevoel voor humor heeft de tijden overleefd.
    Natuurlijk zijn er wel goede Finnen, zelfs ik weet dat.
    Maar al die Finnen die onze maatschappij verpesten moeten met hun ouders het land uit gelazerd worden. Met al die NSB-ers erbij.
    Wat is walikota??

    Like

  22. Goede morgen leeflang(en gelukkig) en medereaguurders.
    Walikota (Bahasa Indonesia) = Burgemeester.
    Zonder humor overleven wij niet, zo is het toch?!
    Je hebt gelijk. De samenleving verpesten! Drrrruit (met lange ui op z’n Haags) m.b.v. het andere paspoort. Dat andere innemen.
    Of subiet korten of inhouden van de bijslag(en), maar dan ben je hullie nog niet kwèt. Das waar.
    Fijne dag wenst jullie OK.

    Like

  23. @Ouwe Knoest
    De afloop van Daum’s Aboe Bakar is toch anders dan ik mij van eerdere lezing herinnerde en die figuur zal ik hebben verward met Pa Romat uit “Het Laatste Uur, kroniek uit het naoorlogse Indonesië” van Albert van der Hoogte.
    “Aboe Bakar” geeft overigens een aardig kijkje hoe die islamjongens elkaar besodemieteren.
    Ook een fijne dag

    Like

  24. Jhaa. 100%Moslim. Maaar ik heb even iets te zeggen tegen jullie:

    Jullie zitten wel te praten over ‘allochtoon&autochtoon’. Maar hebben jullie wel door dat er zelfs in jullie Koninklijke Familie allochtonen zitten? Veel mensen uit de Koninklijke Familie zijn in Spanje, of Duitsland geboren, dus de kinderen daarvan tellen als allochtoon. Dus dat zijn ook allochtonen 😀 (dankjewel aardrijkskundeleraar voor de info :P) Jullie zitten wel te zeuren ‘allochtonen dit dat’ maar allochtoon zijn zit gewoon in jullie bloed 😐

    Ik ben trots om allochtoon te zijn want dan ben ik jullie niet .

    Like

Geef een reactie

