Boilingpoints slaat links af!

BoilingPointsZoLinksAlsEenDeur1Hallo staatsgevaarlijke PVV sympathisanten!

U zult wel denken, is die BP krankzinnig geworden of zo…
Zo mailde ik gisteren met een collega-webloggert die luistert naar de naam TWITVB, u inmiddels wel bekend.
Een werkelijke reden weet ik niet, maar ik vond het nodig om een foto van de binnenkant van onze gangkast door te mailen. Ik maak soms hele vreemde zondagmiddagen mee.

Sinds een aantal jaar prijkt daar een campagne-poster van Groenlinx aan de deur. Waarom weet haast niemand. Opeens hing ie daar. Boem. Knal.
Ik moet nix van Groenlinx hebben, maar de lieftallige Femke kan ik vaak niet weerstaan. Ik krijg haar ook niet van de deur af. Ik blokkeer ergens.
Anyway, gelukkig kan deze papieren Femke niet praten. In het echte leven trouwens ook niet en dit komt natuurlijk door Moeder Natuur meegeleverde kaakklem.

Terug naar weblog TWITVB. Die startte na ontvangst van de foto meteen Photoshop op. Ik had het natuurlijk kunnen weten… Hij plakt daar ook nog even Vriend Mao Zedong bij en nu weten we weer waarom de deur naar links open gaat.

Hoe kom ik van mijn Femke-obsessie af?
Hellup! [Morgen doe ik weer normaal…]
Pica is weer powered by TWITVB.

Update: Wees u niet bevreesd: BP steunt GEERT!

2 gedachtes over “Boilingpoints slaat links af!

Geef een reactie

