Flits-aanhangert gespot.

Landgenoten,

Vandaag een writersblockje onder de leden. Alhoewel, wellicht is luiheid een betere typering. Ik had u een topic beloofd over René Danen, maar ik mis de scherpte. Ik weet nu al dat dat morgen weer over is. Vandaag ben ik blog-lui, kennelijk.

En dan komt Yeager mij nog eventjes wakkerschudden omtrent het minarettenverbod in Zwitserland… Jawohl, heer Yeager, ik ben hiervan op de hoogte en aankomende week een verhaal hierover op BP.
Vriend Wilders feliciteert de Zwitsmenschen met deze overwinning en wij natuurlijk ook!

Dan nu bovenstaande afbeelding.
Mag u hier zomaar een aanhangert parkeren? U niet, maar de pliesie wel.
Het is namelijk een flits-aanhangwagentje van de heldhaftige Hermandad te Mokum Noord. De agenten zelf zijn nergens te bekennen. Waarschijnlijk koffiedrinken.

Om die € 825 miljoen aan bekeuringen binnen te harken, laat de pliesie zich weer ‘ns van haar beste kant zien. Gewoon even een kijkdoos op wielen op een gevaarlijk punt neerzetten, snel wegwezen en flitsen maar.
Een kenteken zien we ook al niet, maar dat is misschien afgeschermd door de pliesie of weggeshopt door AT5 waar deze pica vandaan gejat is.

U bent gewaarschuwd. U ziet een verdachte aanhangert op een gevaarlijke plek? Aarzel geen moment en sleep dit karretje weg.

Alles voor de veiligheid.

2 gedachtes over “Flits-aanhangert gespot.

Geef een reactie

