Vijf jaar Boilingpoints.

Landgenoten & Zuiderburen,

Vandaag is het precies vijf jaar geleden dat weblog Boilingpoints het levenslicht zag. Sinds 27 december 2004 is de – kuch! – merknaam Boilingpoints een feit.
De naam Boilingpoints is natuurlijk schaamteloos gejat van het plagerige MTV programma ‘Boiling Points’. Ik heb alleen de spatie weggehaald.

@ onze Vorstin: Sorry voor het feit dat ik al vijf jaar onder een nickname opereer.
Ik weet dat u daar niet van houdt, maar uit veiligheidsoverwegingen is dit noodzakelijk.

Enfin, genoeg aandachttrekkerij.
Ik neem u even mee naar Pakistan. Daar schijnt het heel normaal te zijn om je eigen zus per opbod te verkopen.
Een 20-jarige gescheiden vrouw met 2 kinderen werd door haar broer verkocht aan een 50-jarige Muzelman. Opbrengst? Omgerekend zo’n 3500 euro…
Vrouwtje is zo goed als nieuw, keurig netjes ingereden, de nodige kilometers gelopen, staat mooi op d’r hoeven, heeft altijd binnen gestaan en was van de eerste eigenaar.
Als de nieuwe eigenaar het volledige bedrag heeft betaald, mag hij met haar trouwen. De poet wordt verdeeld onder haar broers…
Van je familie moet je het maar hebben.

En dan hebben we die hele Dick Bruna-affaire nog.
In het verleden heeft BP het al ‘ns aan de stok gekregen met de advocaat van deze konijnentekenaar. Alle persiflages en verwijzingen moesten verwijderd worden.
Maar van de rechter mag Nijntje nu weer coke snuiven, dus haalt BP zijn Nijntje-verzameling maar weer ‘ns van stal. Dus in the rebound:

Landgenoten… Tot morgen.

16 gedachtes over “Vijf jaar Boilingpoints.

  1. 5 JAAR BOILINGPOINTS!

    Dit heugelijke feit verdient onze welgemeende felicitaties en complimenten mede namens de Stichting WBOH.

    Onze webmaster André weet als geen ander de vinger op de zere plekken te leggen van onze volledig uit de hand gelopen multiculturele samenleving. In altijd politiek-correcte termen (een enkele uitglijder daargelaten, gelukkig zijn die lui van het MDI géén onmensen en knijpt men wel eens een oogje dicht) en met de nodige humor en milde satire worden de vele mistoestanden uitvoerig op de korrel genomen.
    Boilingpoints is bekend in binnen- en buitenland en vele politici van diverse signatuur en zelfs een aantal verlichte (en minder verlichte) moslims weten de weg te vinden naar dit zeer educatieve weblog.

    Het zal nog een fiks aantal jaren duren voordat onze webmaster op zijn lauweren kan gaan rusten. Want wij vrezen met grote vreze dat er nog vele aanleidingen zullen zijn tot spitse commentaren op het gebied van de multikul.
    Wij wensen André en zijn gezin veel geluk, voorspoed én gezondheid toe in het komende jaar en ondergetekende hoopt nog vele malen zijn bijdrage te kunnen leveren aan dit weblog.

    Proficiat en neem er eentje op de volgende 5 jaren!

    Met vriendelijke groet;
    Tristan, Voorzitter Stichting WBOH.

    Like

  2. Beste André,

    Boiling Points (nu weet ik tenminste, waar het vandaan komt) staat bij Angeltjes samen met Het Vrije Volk bij de favoriete websteks, zoals wij dit zeggen in Vlaanderen.

    Als die godverdomde multicriminele maatschappij één voordeel heeft, dan is het dat wij mekaar over de landsgrenzen heen hebben leren kennen en waarderen. Onze stijl is enigszins anders, evenals onze aanpak maar onze rebellie is even oprecht en dient de goede zaak.

    Ik stuur je, ongetwijfeld ook uit naam van vele Angeltjeslezers, oprechte felicitaties bij dit lustrum.

    Leve Nederland en leve Vlaanderen, Leve de PVV en leve Vlaams Belang, en waarom niet : Leve André en Ray.

    Like

  3. Hoi @BP, gefeliciteerd! 5 jaar alweer?
    Ik vind ook eigenlijk wel dat we Nijntje/Dick Bruna wel moeten beschermen.
    Is er dan niets Vaderlandsch meer heilig? Of moet jouw telgje ook maar wennen aan de cokeoogjes van Nijntje? Neen, toch? We mogen niet spotten met de islam, maar laten we ook Nijntje niet vergeten.

    Op het bericht over de Pakistaanse cultuur ga ik nu even niet in. Ik zou wel willen, maar ik moet selectief zijn, want ik moet op mijn bloeddruk letten (no kidding. Heb kortgeleden een Tia gehad.}

    Like

  4. BP
    Gefeliciteerd, is alles wat ik stamelend na het huldebetoon van die woordkunstenaars Ray en Tristan kan uitbrengen. maar evenzo goed gemeend.
    Over het Schipholincident met de Nigeriaanse moslimterrorist, meent de ook hier bekende Zuiderbuur Victor van Vosselaer (Angeltjes) het
    “geen reclame voor de waakzaamheid van het veiligheidspersoneel” van Schiphol te vinden.
    Waarbij ik me dan afvraag hoe veilig dat “Nederlandse” veiligheidspersoneel nog is.

    Like

    • Nu ga ik me toch weer opwinden, maar terroristen verzinnen steeds nieuwere technieken , waar de beveiliging weer achteraan loopt.
      De terrorist schijnt op Schiphol goed gescreend te zijn.
      Late we blij zijn dat een alerte Nederlander een duik deed en een ramp voorkomen heeft.

      Like

  5. @Maci
    Die terreurneger werd zo goed gescreend dat hij met zijn explosief aan boord kon stappen.
    Ongetwijfeld werd hij aan dezelfde screen onderworpen die wij Nederlanders ons als terroristen moeten laten welgevallen als wij onze kinderen in de States willen bezoeken. En daar zit ‘m de kneep. Men kent zijn pappenheimers maar vanwege mensenrechten en meer van die flauwekul krijgen wij en die bomgordels dezelfde behandeling, met als gevolg geen tijd voor een grondige check van de werkelijke verdachten.
    Het is “tijd voor een Israëlische aanpak van de luchtvaartbeveiliging” zoals de DagelijkseStandaard meldt. Waaraan ik zou willen toevoeging: en de verwijdering van moslims uit het beveiligingspersoneel.

    Like

  6. @Yaeger
    “Het is tijd voor een Israëlische aanpak van de luchtvaartbeveiliging” zoals de Dagelijkse Standaard meldt. Waaraan ik zou willen toevoegen: en de verwijdering van moslims ‘
    uit het beveiligingspersoneel.”

    Juist, en dat niet alleen ,maar ook de verwijdering van alle mosliminvloed in onze regelgeving,

    Like

  7. BP,
    gefeliciteerd man.
    Shit, hoe zal de wereld er over 5 jaar uitzien, hoe zal het in Nederland zijn over 5 jaar?
    Blijf bloggen!

    Like

  8. @ Maci
    Dan zullen we het ook wel eens kunnen worden over de verwijdering van de horde hardwerkende, vredelievende en cultuurverrijkende moslims.
    Leve herrijzend Nederland zonder uitvretende moordzieke zeloten en zonder een naast de pot pissende koningin, junta- en onderwereld-prinsessen.

    Like

  9. Beste BP, ik sluit mij van harte aan bij iedereen die me hier is voorgegaan en feliciteer je van harte met het jubileum van je blog.

    In deze tijden waarin cultuurrelativisme en zelfgekozen dhimmiedom hoogtij vieren, zijn blogs als Boilingpoints een baken in de duisternis.

    Blijf bloggen, blijf de waarheid verkondigen en blijf sterk! Ik wens jou en de jouwen het allerbeste voor nu en de komende 5 jaar.

    Ik hoop dat mede dank zij wakkere Nederlanders als jij, jouw kleine meid kan opgroeien in een land waar we weer trots op kunnen zijn. Vrij van islamisering en vrij van linkse leugens!

    Nu drink ik een groot glas mede om te vieren!!

    Like

  10. Aan Maci,

    Doet u vooral rustig aan en ik wens u alle voorspoed met uw herstel!

    Wat Nijntje betreft; onze Babette is Nijntje alweer ontgroeid, maar u heeft in zekere zin wel gelijk… Desalniettemin… Persiflages m.b.t. Nijntje heeft BP toch een lichtelijk zwak voor…

    Aan allen; Hartelijk dank voor de hartverwarmende reacties!

    Like

  11. Beste André,
    Zojuist heb ik nog een frisse “Duvel” uitgeschonken, en ben nu zinnens het uit te drinken terwijl ik intens aan U denk (in de hoop dat U er ook “iets” van proeft want VIJF jaar Blogmaster mag wél gevierd worden.)..Schol !
    Groetjes aan Uw lievelingen Tassie en Babette,
    Victor.

    Like

  12. van mijn kant ook felicitaties. Ik kom hier nog niet zo lang kijken, maar geniet als landgenoot van de vele aanmaningen en terechtwijzingen die ik hier mag ontvangen.

    Veel inspiratie gewenst in 2010-2015.

    groet,

    DG

    Like

Geef een reactie

