Laatste blog 2009.

Landgenoten & Vlamingen,

Het blogje van mijn eega heeft nogal wat stof doen opwaaien.
Mevrouw wil u doen geloven dat ik na het verrichten van de nodige arbeid de wijnfles grijp en achter de PC plof om vervolgens allerlei spuugverhaaltjes op het internet te slingeren en verder geen reet uitvoer.
Welnu, dat klopt ook.

Enkele reageerders waaronder oom Victor van Angeltjes en vriend Madbello vinden het mooi geweest en hebben mij vermanend toegesproken.
Of dat ik es even wil gaan helpen in de huishouding. Welnu, dat gebeurt al, maar daar hoor je Tassie niet over.
Als mevrouw thuiskomt van haar werk, staat er een dampend bord eten klaar, is er een drankje ingeschonken en vertel ik haar vol trots dat ik mijn eigen horloge opgewonden heb…
Helemaal zelf gedaan.

Er is gestofzuigd, afgewassen en haar favoriete fles bronwater staat in de koelkast.
Dit zie je toch alleen in fillums, landgenoten. Welke man doet dat nog?

Enfin, een kat in ’t nauw maakt rare sprongen en probeert nog te redden wat er te redden valt.
Ik zal in het nieuwe jaar nog beter mijn best moeten doen, want voor dat je ’t weet krijg ik een pin op de neus gezet door enerzijds mijn eega en anderzijds door de alerte reageerder op BP.

Ik wens u een gezellige jaarwisseling en kijk uit met het afsteken van vuurwerk!

Tot 1 januari!

10 gedachtes over “Laatste blog 2009.

  1. Lief en Leed samen delen in voor- en in tegenspoed.
    Dat heb jij beloofd tegenover de toegewezen of zelf gekozen ambtenaar van de burgerlijke stand om je relatie te legaliseren.

    Je moet zo iets uiteraard ook WAAR maken.

    Een gezond en gelukkig 2010 wens deze OK jullie toe.

    Moge wij weer genieten van je “geblog”.
    OOk voor de medereaguurders de beste wensen.

    Moge het vuurwerk zich uitsluitend beperken tot de viering an het nieuwe jaar op 01-01 te 0:0 uren.

    Moge de stad van de Aujevâhs verschoond blijven van de “voorspelde bomaanslag”.

    Like

  2. BP,
    je site is niet meer te bereiken vanuit Google.
    Je komt nu alleen nog een achterlijk domeinverkoper tegen.
    Verder natuurlijk de beste wensen voor jullie en alle reaguurders!

    Like

  3. @BP, ik heb Tassie’,s stukjes op haar eigen blog gelezen en zij heeft volgens mij schrijftalent. Volgens mij liggen jullie dagelijks samen in een deuk. Houden zo! Daar gaat het volgens mij in een goede relatie om, elkaar aanvullen en de nodige humor om te overleven in deze gestoorde wereld.
    Iedereen op dit blog en @Bp en fam. gezellige jaarwisseling!

    Like

  4. Landgenoten en Vlamingen,

    We staan aan het einde van het oude jaar; wat zal het nieuwe jaar ons brengen?

    Om deze vraag te beantwoorden hebben wij een bezoek gebracht aan Drs. K. (Koenraad) Bestebreurtje. Een befaaamd paragnost en medium die al menige spectaculaire voorspelling op zijn naam heeft staan. Zo wist hij al in 1970 (!) met grote zekerheid te voorspellen (weliswaar na het lezen van de Koran) dat de multiculturele samenleving volledig zou mislukken.
    Wij hebben het genoegen en het voorrecht u zijn prognoses voor het komende jaar aan te bieden. Overbodig te vermelden dat het hier om uiterst gevoelige informatie gaat die onder de pet gehouden moet worden om maatschappelijke onrust te vermijden.

    Op 24 juli 2010 wordt door Doekle Terpstra, Geert Mak en René Danen de Nederlandse Islamitische Unie opgericht. Het doel van deze Unie is; ‘Wij erkennen de gewijzigde culturele en religieuze verhoudingen in Nederland en Europa. In samenwerking met de Islam en de Nederlandse autoriteiten willen wij een maatschappij opbouwen op basis van een nieuwe religieuze structuur en culturele rechtvaardigheid’.

    In de maand mei verdwijnt opnieuw het zeilmeisje Laura Dekker. Pas 6 weken daarna wordt zij gesignaleerd door een Britse tourist op het Paaseiland in de Grote Oceaan. Zij weigert te verklaren hoe zij daar terecht is gekomen. Justitie en Jeugdzorg tasten volledig in het duister.

    In april wordt Mo Enait (bekend van radio en TV) gefotografeerd door een journalist van de Telegraaf – die daar toevallig was voor het afnemen van een diepte-interview – in een berucht Haags bordeel. Enait was slechts gekleed in onderbroek en verkeerde in kennelijke staat.

    Het Nederlands Elftal verliest tijdens het WK in Zuid-Afrika in de halve finale met 3-2 van Argentinië. Wesley Sneijder en Mark van Bommel worden tijdens de verlenging gelijktijdig van het veld gestuurd.

    In juli wordt Geert Wilders uiteindelijk veroordeeld tot het betalen van een geldboete van 1500 Euro wegens ‘het opzettelijk beledigen van een uiterst kwetsbare groep in onze samenleving’. Wilders gaat in hoger beroep bij het Europese Hof van Justitie in Luxemburg.

    In de maand november wordt Wouter Bos betrapt door een journalist van Elsevier tijdens het verlaten van een vergadering van de Moslimbroederschap. Reactie van Bos ter plekke; ‘de PVDA verkeert in zwaar weer en wij oriënteren ons op de mogelijkheid van een ingrijpende verandering van de partijkoers, wij sluiten in het licht van de snelle veranderingen in onze samenleving niets uit’.
    Een motie van wantrouwen ingediend door de PVV komt slechts één stem tekort.

    In december komt Peter R. de Vries met het opzienbarende nieuws dat Mohammed B. al geruime tijd geniet van een periodiek proefverlof.
    Hirsch Ballin wil de redenen van dit proefverlof (door hem persoonlijk goedgekeurd) slechts bekend maken aan een commissie van wijze mannen uit het parlement. Om redenen van Staatsveiligheid mag dit niet in de publiciteit komen.
    Een motie van wantrouwen ingediend door de PVV komt slechts één stem tekort.

    PSV wordt landskampioen met 2 punten voorsprong op FC Twente.

    Israël onderneemt een preventieve aanval op Iran wegens het in bezit hebben van onomstotelijke bewijzen dat dit land een nucleaire aanval aan het voorbereiden is. In tal van Europese steden breken er grootschalige rellen uit. De paus roept op tot ‘bezinning in het belang van de gehele mensheid’.

    Het allerslechtste nieuws bewaren we voor het laatst; het kabinet Balkenende overleeft in totaal 5 moties van wantrouwen en blijft in het zadel ‘in het landsbelang’.

    U begrijpt dat ik na het vernemen van al dit onheil nog eens de Kerstboodschap van onze Majesteit overgelezen heb om nog enige troost te verkrijgen en daarna een fles Zeer Oude Jenever opengebroken.

    PROOST!

    Like

  5. Schat, je hébt geeneens een horloge… Maar ik moet toegeven, misschien heb ik mijn blog wel een heel klein ietsiepietsie beetje overdreven. Nadat ik om kwart voor zeven thuiskwam uit mijn werk, beladen met twee zware tassen boodschappen en een krat bier omdat ik meteen maar even naar de supermarkt was gefietst, stond er inderdaad een dampend bord eten klaar. Chapeau! En wat die belofte aan de ambtenaar van de burgerlijke stand betreft, dat moet er in 2010 nou eindelijk maar eens van komen, hé!
    Love you!

    Like

  6. Valt allemaal reuze mee hoor, hier hetzelfde verhaal en doet het zonder sigaret en rode wijn maar met wiskey. Overigens kook ik wel altijd, want dan hoef ik niet af te wassen en ik weet wat ik eet, hahaha
    Een gezellige jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

    Like

Geef een reactie

