Job Cohen begint schoenenwinkel.

Geachte overvaller,

Cijfers laten een sterke toename zien in het aantal gewapende overvallen.
Hierdoor ben ik genoodzaakt passende maatregelen te treffen, welke ook uw persoonlijke levenssfeer danig op de kop zal zetten:
Uw dient uw [bom] sneakers in te leveren aan het loket van het secretariaat van de PvdA.
Tip: neem reserve-schoenen mee voor de barre terugreis.
Vanwege de aanhoudende koude, zal de loco-burgemeester uw een dampende kop snert aanbieden.
Gezien uw achtergrond zullen de ingrediënten louter uit halal-producten bestaan.

Nogmaals, sorry voor deze pijnlijke maatregelen, maar ik kan nu even niet anders.
Op vertoon van deze brief – uitprinten! – krijgt u een paar warme geitenwollensokken uitgereikt. We zijn tenslotte geen boemannen.

Ik hoop op uw begrip. Succes met uw verdere carrière! Samen komen we er wel uit…
YES, WE CAN!

Met vriendelijke groet,

Uw Burgervader,

Job Cohen.

10 gedachtes over “Job Cohen begint schoenenwinkel.

  1. Op één of andere manier is de linker hersenhelft maar niet in staat om op de gedachte te komen om eens een keer de grenzen dicht te gaan gooien voor dit soort geteisem.

    Like

  2. Begrijpt deze man niet dat zo’n uitspraak weer stemmen voor Geert Wilders oplevert?
    Wat een gierende domheid weer! Net als dat gestuntel van de bestuurders in Culemborg.
    Het lijken wel verlamde konijnen in het licht van de koplampen.
    Er komt vast protest van Pechtold, die vindt dat we juist wat soepeler moeten optreden.

    Als Amsterdamse aanvaard ik graag uw condoleances .

    Like

  3. @Marci mijn welgemeende condoleances kan ik je wel aanbieden maar zou het massaal al gooiend inleveren van klompen niet ietsje méér helpen?

    Like

  4. We moeten ECHT ALLES uit de kast halen om het aantal overvallen in te perken, DESNOODS het afpakken van hun gympen. Het afpakken van mooie schoenen klinkt wellicht wat gek, maar het KAN een effectieve maatregel zijn. Aldus Cohen (de hoofdletters zijn van mij). Het klinkt niet alleen gek, maar het is het ook. Als ik zo’n fin was zou ik er hartelijk om lachen. “Hier heb je alvast een paar dure schoenen Job, nu blij? Voor dit paar zo weer 10 andere.” En overgaan tot de orde van de dag, het bezig zijn met criminaliteit. Ja, dat zijn nog eens krachtige maatregelen! En inderdaad zoals Maci zegt, menneke Pechtold is in staat om deze buitenproportioneel te noemen. Mijn condoleances aan jou en Amsterdam Maci, en daarnaast aan heel Nederland trouwens.

    Like

  5. Cohen is totaal idioot. Maar het ergste vind ik dat nog steeds 1000-den hem een goede burgemeester vinden. Daar kan ik totaal niet bij.
    Wil je echt wat doen aan de overvallen dat zit er maar één ding op: de dader met zijn ouders het land uit rotten.
    Is dat zielig? Niet dus, beroofd worden door pigmentaal gehandicapt tuig is veel erger.
    Ik zeg: Doen!

    Like

  6. Dit geouwehoer kan snel en zelfs democratisch worden opgelost door bij de gemeenteraadsverkiezingen niet meer op landelijke partijen maar op de plaatselijke partijtjes te stemmen en bij de landelijke verkiezingen allemaal op Geert. Probleem opgelost. Wel voor de zekerheid allemaal een AK95 of .50 aanschaffen.

    Like

Geef een reactie

