Michel Daerden in kennelijke staat.

Lectori Salutem!

Onze Vlaamse lezer Robert stuurde onlangs het nu al omstreden filmpje van de Belgische Minister van Pensioenen in.
U heeft het filmpje waarschijnlijk al gezien, maar ik wilde ‘m toch nog even plaatsen. Kom-ie dan hè!

Michel Daerden, want daar hebben we ’t over, verkeerde op z’n zachtst gezegd in kennelijke staat. Ik zal het fragment nog een aantal malen afspelen om te ontdekken wat dit heerschap nu eigenlijk zegt. Echt geen flauw idee…
Wellicht kan deze drinkebroeder eens afspreken met onze enige echte Guusje K’heb Dorst? Kunnen we nog es lachen!

Robert, bedankt voor de mail!

6 gedachtes over “Michel Daerden in kennelijke staat.

  1. Is Michel Daerden altijd in deze staat.? Wij kennen hem in NL natuurlijk niet.
    Wat ik hoor is een Franstalige parlementariër die gebrekkig Nederlands/ Vlaams probeert te spreken.. Ik versta het wel met enige moeite en de zaal blijkbaar ook, gezien de reacties.
    Maar gezien zijn lichaamstaal en gedrag en de hilariteit in de zaal was hij inderdaad in kenelijke staat.
    Ik zie Guusje, Hik ,Nadorst al in deze staat zo prevelen in de Tweede Kamer over het inkrimpen van het blauw op straat, wegens Hik, gebrek aan criminaliteit.
    Maar ja, lieve Zuiderburen, je ligt hier ook dageljks in een deuk met onze politici hoor, als je niet moet huilen.

    Like

  2. Natuurlijk is Daerden, als PSer én Waal, mijn “stek” NIET; maar toch kijk ik bewonderend (!) hoé hij de toehoorders kan bespelen.
    Hij doet aan PURE BRAINWASHING, en niemand merkt het.
    Kijk maar eens hoé hij verteld dat er,…reeds véél besprekingen geweest zijn in het verleden…(dat WAS ook zo) Terwijl hij die woorden uitspreekt, steekt hij zijn wijsvinger uit (alsof hij wil zeggen: heb ik gelijk, of…heb ik gelijk?)
    Vermits er veéél besprekingen vooraf gebeurt zijn, KUNNEN DE TOEHOORDERS NIET ANDER DAN…JAAAA KNIKKEN!
    En dààr speelt hij op in, gedurende zijn korte speech.
    Hij speelt het spel even mooi als mensen die, in hun spreken, soms het stopwoord “ja” (op vragende toon) gebruiken op het einde van een zin.
    In dezelfde aard, gebruikt men ook “nietwaar ?” als men maar “halve WAARHEDEN” verkondigd, doch…in beide gevallen onthoud de geest van de aangesprokene…het waarheidsgedeelte (en de rest is onmiddelijk vergeten) en…..KNIKT men JA. !!!

    Voor iemand die àndere mensen “blaasjes” wil verkopen, is dit toch de ideale manier om gelijk te krijgen zeker ?
    Ondanks alles: “mijn hoed af voor zulke speech, en dàt, van een gast in half-benevelde toestand”.

    Like

  3. EEN MEDEDELING VOOR DE HEER HOOFDREDACTEUR VAN DEZE ONVOLPREZEN WEBSTEK : Heer André, vanmorgen om 11 uur stonden de bijna vollatallige parlementaire fracties + het Partijbestuur van Vlaams Belang voor de Nederlandse ambassade in Brussel om hun solidariteit te betuigen met Geert. Ik heb enkele foto’s op mijn blog staan. Ik weet niet hoe ik jou kan bereiken …

    Like

  4. @Ray, wat hartverwarmend om te vernemen.
    @BP, doe je best, misschien komen die foto’s op de website van de PVV te staan.
    Er komt van veel kanten in Europa steun voor Geert Wilders.
    Hopelijk wordt dit ook vermeld in de MSM(Main Stream Media).
    Maar daar heeft de policor media het vooralsnog voor het zeggen, dus ik ben bang van niet.
    Men kon hier wel via het internet de rechtzaak live volgen.

    Like

Geef een reactie

