Arabische aanduidingen op portiekflats…

Landgenoten & Vlamingen,

Zo af en toe komt het voor dat een politicus zich durft te vertonen in een zogenaamde ‘Vogelaarwijk’. Kanaleneiland te Utrecht bijvoorbeeld.
En wat kan hij zoal verwachten? Welnu, hij moet constateren dat de Zelf-Islamisering op ram(p)koers ligt.Want alle goed bedoelde Nederlandsche taalcursussen te spijt; de woningbouwvereniging plaatst doodleuk ARABISCHE aanduidingen op portiekflats.

Dan weet u weer waar uw belastinggeld blijft.
De bewuste CDA’er Smid is nu verbaasd over deze niet-Nederlandsche aanduidingen en mompelt wat over Postbus 51 spotjes en gaat het gemeentebestuur voorzichtig vragen of dit ‘opknap-project’ gefinancierd is uit ‘Vogelaargelden’.
Wat dacht je er zelf van? Natuurlijk!
Waarschijnlijk heeft deze woningbouwvereniging gehandeld in opdracht van de PvdA. Vanwege de aanhoudende koude is het nu voor hen een koud kunstje om het potentiële stemvee te bereiken.
‘Kijk, hier wonen ze, gauw naar binnen!’

Diezelfde bouwvereniging probeerde eerder het aantal schotelantennes in te perken en heeft als compensatie de ingangen van de flat ‘opgeleukt’ met Arabische teksten. Ik weet niet wat er staat. Misschien staat er wel ‘doodt de ongelovigen’, wie zal het zeggen.

Maar laten we er niet te veel over zeuren. De bewoners aldaar zijn hun identiteit kwijt, voelen zich buitengesloten en achtergesteld.

Nogmaals, we weten nu wat de lokale overheden met ons belastinggeld doen.
Het Arabiseren van portiekflats.
Waarom niet meteen complete soera’s uit de Knor’an tegen de gevel kwakken?

Deze verschoppelingen zijn hun identiteit kwijt!

STEUN RECHTSBLOND!

21 gedachtes over “Arabische aanduidingen op portiekflats…

  1. Mijn hele leven, en dat zijn ondertussen heel wat jaartjes, heb ik mij ietwat ongemakkelijk gevoeld met mijn Duitse familienaam.
    Maar door de dagelijkse berichtgeving hoe dit land willens en wetens naar de verdommenis wordt geholpen, heeft die valse schaamte goddank plaats gemaakt voor een heel ander gevoel.

    Like

  2. Stadt”genosse”.
    Herzlicher Glückwunsch und zum Wohl lieber Freund. Das hätte doch nicht sein müssen, war. Dichselbst Jahrzehnte so zu quälen. So lange die Qual der Wahl. Aber zumindestens hat der islam Dir was gutes gebracht. Das einzige! Wir halten zusammen!!!!!!!!

    Like

  3. In 010 hebben we Berber-aanduidingen op Portiekflats.
    Schotels overal. Kapot slot in de voordeur. Glas er naast is ingetrapt. Geen naambordjes. Kapotte vuilniszak waar eerst de rozen stonden. Karkas van een scooter. Ik vind de Utrechtse oplossing mooier. Maar de beste oplossing is natuurlijk de hele mik tegen de grond gooien en goede huizen te bouwen voor werkende mensen.

    Like

  4. Leefernaar.
    Haddege een wasknijper op den neus?
    In Oosterwei/Gouda rook ik (vorige eeuw) sterke urinelucht in de portieken.
    Dat gebeurt hier nu regelmatig vertrouwde de vluchteling – vol met afschuw vervuld – mij toe. Er waren op dat moment weinig bewoners, want die waren zowat allen in Marokko aan het “huishouden”.

    Like

  5. In het pueblo waar ik gewoond heb, woonden ook een
    aantal Zweden, die dag in dag uit de Zweedse vlag uithingen.
    Heb daar altijd enig gevoel van plaatsvervangende schaamte
    over gehad, daar ik vind dat mensen die niet in hun geboorteland
    wonen te gast zijn en zich dienen aan te passen.
    De Nederlandse en lokale overheden schijnen een systeem
    van ” weg met ons ” voor te staan.
    En de meerderheid van de bevolking gedraagt zich als makke schapen.

    Like

    • @Lebuinus. Is dat misschien een soort Zweedse tokkie mentaliteit?

      Ik vind het niet kunnen dat je , als je woont in een land dat niet je geboorteland is, de nationale vlag van je homeland gaat uithangen.
      Maar Nederlanders zijn net zo in den vreemde. In vele dorpen in de USA wapperen Nederlandse en zelfs Friese vlaggen.Vooral in Texas met vele import Friese veeboeren.
      Misschien ook wel in Spanje, het zou me niet verbazen.
      In het kleine staatje in 020 waar ik woon, met maar 44 bewoners (incl een paar kinderen)zijn er twee woningen waar pontificaal een vlag(je)wappert. Niet zo groot, maar wel opvallend.
      Een Surinaamse vlag en een Portugese vlag. Ik woon bijna 11 jaar in dit straatje en die Portugese mevrouw bemoeit zich en spreekt met niemand. De Surinaams/Hindoestaanse fam. is sociaal en hartelijk. Ik denk dat die vlag een ideetje is van hun puberzoon.

      Mensen willen blijkbaar krampachtig vasthouden aan hun wortels.
      Maar ik vind het schandalig dat een portiekflat Arabische opschriften kriijgt.
      Welke politieke partij maakt hier werk van?
      Je zal er maar wonen als Nederlander of een andere cultuurverrijker.

      Bovendien, de bewoners voor wie het bedoeld is zijn niet eens Arabisch sprekend en hoofdzakelijk analfabeet.

      Like

  6. Er staat: Welkom.
    Dit onderwerp is maanden geleden ook al behandeld op een van uw Nederlandse collegablogs. Het blijkt dat het woord ‘Welkom’ er in ‘alle’ talen staat, die er tegenwoordig in Nederland gesproken worden. Dus niet alleen in het Arabisch.

    Like

    • Waar staat dat woord in ALLE talen? NIet boven deze ingang.
      Ik woon in Nederland en wens niet verplicht te worden in mijn eigen land een ingang naar mijn eigen woning, mijn domein, ook nog hier geboren en getogen te moeten gebruiken waar geflipte multicul fantasten hun
      licht hebben over laten schijnen.
      Laten zij boven de deur van hun eigen vinexwoning “welkom”in het Arabisch aanbrengen, of in welke ALLE taal
      Ik spring hier toch echt van uit mijn vel.

      Like

  7. @Maci,

    Ik wil niet sugereren dat dit vlaggengedrag uitsluitend bij
    Zweden voorkomt, zonder twijfel komt dat bij alle nationali-
    teiten voor.
    Naar mijn idee sluit je je zodoende af van de autochtone
    bevolking waar je te gast bent.
    En het pueblo ( barrio ) waar ik tot voor kort woonde, bevatte
    slechts 52 huizen.
    En het zou natuurlijk veel leuker zijn als er mensen zoals U
    in zo een barrio zouden wonen.
    Maar zowel familie en buren, je kan ze helaas niet kiezen.

    Like

  8. at Ouwe Knoest,
    ik heb niks te zoeken in die verberbde woonkotten en dat wil ik zo houden.
    Zag vandaag trouwens een hele bende PVDA-ers in rode jasjes op een plein staan, met een troep trommelnegerts erbij. Hoe druk het ook was, rond de kluit rode foutmenschen was het plein leeg. (Bergweg Rotterdam)
    Op naar 3 maart.

    Like

  9. Ouwe Knoest
    je hebt het nog aardig in je vingertjes,O.K., al die verdammte naamvalletjes. Geef mij maar Engels (nee,niet die linkse jongen)
    Dank voor het medeleven.

    Like

  10. Keine Ursache Stadtgenosse. Gern geschehen.

    Schandalig optreden Britse hooligans tijdens WK in D.
    Zongen ze: I be rather a Paki than a Kraut.
    Dat was TOEN. Of het nu ook zo is valt te betwijfelen.

    Groet van
    OK der Alte.

    Like

  11. Niks mis met en achternaam.
    1 troost: de volgende keer staan ze aan onze kant.

    5 mei is bevrijdingsdag, de overige 364 zijn bezet.

    Misschien wordt 3 maart wel de 2e bevrijdingsdag.

    Volksgenoten, hieraan mee in het stemhokje !!!!

    Like

Geef een reactie

