Voorjaars-fakansie!

Landgenoten & Vlamingen,

De leverancier van uw dagelijkse portie ellende heeft zomaar een week vrij.
Ik heb derhalve even afscheid genomen van mijn trouwe driewielert.
Maar goed, volgens een belastingontduikende Italiaan die zichzelf zanger noemt, bestaat afscheid nemen niet en dat is weer een hele geruststelling.

Om mijn weekje fakansie op humoristische wijze in te luiden, presenteer ik u een legendarisch fragment van mijn favoriete serie Jiskefet. De lullo’s heerschen oerend hard!
BP vraagt u; Jiskefet anno 2010. Kan dat nog?

3 gedachtes over “Voorjaars-fakansie!

  1. Waarom zou jiskefet tegenwoordig niet meer passen? Eenvoudig enkele aanpassingen naar “het heden”, en klaar is Kees.
    Ondertussen lees ik op de site van HLN dat één van Jullie “beroemdheden” ook eens op een “andere manier” in het nieuws komt: Wendy van Dijk, wereldbekend als Ushi, is op 39jarige leeftijd bevallen van een 3,200 kg-wegende dochter.
    Het kindje zal de naam dragen: Lizzy-Vedra; de vader zou ene Erland Galjaard zijn….en géén Victor V.V.; (spijtig genoeg) {;0))
    O jaa, bijna vergeten: Prettige vakantie, beste André.

    Like

Geef een reactie

