‘Der Mensch als Industriepalast’

Waarde Zondagskind’ren,

Op zondag speel ik doorgaans orgel, maar ik kon nog een gaatje vinden voor wat kunst!
Mooi! Enjoy:

7 gedachtes over “‘Der Mensch als Industriepalast’

  1. Heer B.P. fijn te weten dat U het orgel beroert op den zondag,
    gelijk Bas van der Vies, en de Nederlandse gristelijke traditie
    hoog houdt.
    Maar dit terzijde, kunstfilmpje héél leuk, maar eigenlijk wat
    onkies des zondags.

    vriendelijke groeten.

    Like

  2. Lebuïnus
    Of BP zijn orgel “beroert” hangt af van de tractuur. Als BP’s goddelijke vonken middels houten latjes in de orgelpijpen worden geblazen, dan wordt het orgel meer “geslagen” dan beroerd.

    Like

  3. Lebuïnus
    ik verschil met u van mening over Bas van der Vlies. Ik heb niets met godsdienst maar ik zou Bas als een man van stavast de bewaring van een zak gouden Wilhelmina tientjes met een gerust hart toevertrouwen.
    Niet Bas en zijn minimale club vormen een gevaar maar de regering en de Hoge Raad die ons meer en meer voorschrijven hoe wij moeten denken en hoe wij ons leven moeten inrichten.
    Waar haalt de HR het brutale lef vandaan om zich te bemoeien met de levenswijze van een kleine groep mensen. Zijn die SGP vrouwen dan niet mans genoeg om zelf uit te maken of zij van passief kiesrecht gebruik willen maken?
    Zouden wij, zoals de Polen, ook in diepe rouw zijn gedompeld als de politieke “elite” in één klap zou worden weggevaagd?

    Like

  4. Moet je op een kieslijst gaan staan,als je het niet wilt
    Ik dacht dat we een vrije meningsuiting hadden,deze vrouwen willen het niet en dat is hun goed recht.
    Hoe kan een HR dat willen dwingen .Laten ze zich bemoeien met dingen die belanrijker zijn

    Like

  5. Yeager,

    Ik verschil in het geheel niet met U over Bas v/d Vlies,
    doelde alleen op de gezamenlijke hobby van BP en Bas.
    Wat Uw laatste zin betreft, spreek uiteraard voor mijzelf,
    ben nogal slecht in komedie spelen.

    Like

  6. Lebuïnus
    Uw “wat onkies des zondags” deed mij in de veronderstelling verkeren dat BP iets onkuis had gebrouwen.
    Het filmpje bekeek ik zoëven en de getoonde manoeuvres blijken tot het algemeen menselijk patroon te behoren.
    Met gevoelens van opluchting, uw dienaar.

    Like

Geef een reactie

