Dordrecht anno 1926.

Mensen, vandaag alleen een filmpje over de historische stad Dordrecht. Ik neem u even mee naar het jaar 1926.
Ik was toen nog vloeibaar en u zeer waarschijnlijk ook… Check die beelden:

Bekijk ook even mijn startpagina over Dordrecht. Ik heb bezoekers nodig! 😉

Tot morgen!

6 gedachtes over “Dordrecht anno 1926.

  1. Ik heb hem bezocht. Ziet er degelijk en doordacht uit. Complimenten!

    De donkerrode achtergrondkleur maakt de tekst imho wat moeilijk leesbaar. Maar wie ben ik?
    Je bent in ieder geval goed bezig. Ook met photoshoppen de laatste tijd.
    Lekker doorgaan,
    groet van Maci.

    Like

  2. Zoals Maci schreef is de tekst ietwat moeilijk leesbaar doch … alle start is moeilijk en ieder blog is voor verbeteringen vatbaar. Natuurlijk heb ik nog maar één onderdeel bezocht: de kroegen, natuurlijk {;-D)
    ‘k Beloof op m’n eerste-communiezieltje, dat de andere onderdelen ook mijn bezoek mogen verwachten .
    Het àllerbeste, doch…neem niet tèvéél hooi op Uw vork, de kans zit er anders dik in dat Boilingpoints stilaan de mist zal ingaan door tijdgebrek.
    ( dagelijks werk “in het zweet uws’ aanschijns”, jou lieve vriendin “tevreden stellen”, de nodige tijd doorbrengen met die schattige Babette, een paar blogs, twitteren & smoelboeken, “kroegentocht “<-{;-D) … ben jij misschien een verre afstammeling van Clark Kent ???

    Like

  3. Mooi filmpje, vorige eeuw en een nog blanke
    samenleving.
    Ondanks vele tekortkomingen in die tijd kan
    je zien dat het een harmonisch geheel was.
    Overigens wat liepen die menschen snel en
    ook die boten/schepen voeren rap.

    In de toekomst meer filmpjes ?

    Like

  4. Ben ook even gaan kijken, omdat wij een dezer een dagje Dordrecht gepland hadden met vrienden. Heb ook nog wat geklikt op je goegel pubs (ik schrijf het maar zo, omdat ik weet uit ervaring, hoe streng ze zijn) en heb je bij mijn favorieten geplaatst.

    @ Victor : Neen, Fikken, André is mijn onechte Nederlandse zoon.

    Like

Geef een reactie

