Babette on top!

Waarde lezers,
De uitslag van de poll is nu wel duidelijk. Een ruime meerderheid vindt dat af en toe een non-kritisch/non-multicultureel stukkie best mag, maar de echte spuugverhalen moeten de boventoon blijven voeren. Stiekem hoopte ik op ‘fifty-fifty’, maar u heeft anders beslist. En wie ben ik dan om daar tegenin te gaan. Als je de burger vraagt wat de wensen zijn, moet je daar naar luisteren. Daar kan de Linxmensch nog een hoop van leren.

Ik heb overigens vandaag weinig zin om allerhande griezelige personen af te beelden. Vandaag geen Job Çohen en consorten, geen Jihad Alariachi, (Achternaam gekopieerd en geplakt, dit krijgt niemand uit zijn toetsenbord.) die volgens Geenstijl is gewipt door Wilders-hater René Danen, geen Anja Meulenbelt of ander Linxtuigh.
Ik trek die afzichtelijke hoofdjes even niet vandaag. Ik kijk liever eventjes naar onze Babette, dat begrijpt u.

Enfin, morgen weer een ouderwets verhaal. Suggestie’s zijn uiteraard welkom.
Tot morgen, dudes!

5 gedachtes over “Babette on top!

  1. Prachtig, zo’n foto van Babette.

    Even geen bloeddrukverhogend artikel.

    Wat een geluk met zo’n meid!

    Groetjes van mij, ook aan haar.

    PS: Oefent ze al voor zwemdiploma-B?

    Like

  2. @ Beste BP,
    Leg maar Uw boontjes nog niet “te weken” op die uitbetaling… het zou eens héél iets ànders zijn dan hetgeen U hoopt: een tassie vol piepers om te schillen, bijvoorbeeld.
    Doch…om op-topic te komen: “Wat zijn ze toch lief en ongekunsteld op die leeftijd” Houwen zo ! (^_-)

    Like

Geef een reactie

