Photoshop of echt?

Waarde lezers in den lande,

Terwijl de politieke schermutselingen in Nederland met de dag toenemen en Linx Nederland haar einde ziet naderen vanwege de aanstaande Verkiezingen, komt BP met een of ander totaal nutteloos topic. Ik heb even een gaatje gevonden om hier wat neer te zetten.
De foto boven toont een fietspomp. Althans, een paar verchroomde buizen waar u uw fiets tegenaan kan zetten en tegelijkertijd uw band op kan pompen. Handig! Maar… Zit ik nu weer uit m’n nek te lullen, of is het geshopt? Of is het een wel degelijk bestaand hulpmiddel voor fietsers? Ik hoor het van u!

Mocht ik u voor woensdag niet meer spreken; gebruik uw verstand in het stemhokje en tevens veel succes. Zo’n Mark Rutte bijvoorbeeld, is overigens vóór toetreding van Turkije tot de EU en meneer wilt u ook tot uw 67-ste levensjaar laten doorwerken. Ik wil u niet beïnvloeden, maar het is maar dat u het weet… En de Linxe Activisten-Partijtjes zijn voor ons geen optie, dus wat blijft er over?

Juist!

STEM PVV.

7 gedachtes over “Photoshop of echt?

  1. Volgens Prof.Dr.Ing. W.A. Jongerius is dit een primitief ontstekingsmechanisme om op afstand een explosie te doen plaatsvinden.
    Dit apparaat was enige tijd in gebruik in landen zoals Somalië, Irak en Afghanistan.

    Daar ook in deze gebieden de tijd niet heeft stilgestaan is men nu overgegaan op mobiele telefoons om een bepaalde religie op deze wijze te verspreiden.
    Mocht u een dergelijk gedateerd apparaat aantreffen in een Vogelaarwijk dan is het raadzaam de politie te waarschuwen. Mocht de politie niet reageren (kans 99 procent) dan de dienstdoende buurtvader of wijkregisseur verwittigen.

    Niet zelf aanraken of demonteren!

    Like

  2. Dat fietspompje is het symbool van de gebakken lucht waarmee de politiek ons verleidt om woensdag te gaan stemmen op programma’s die op donderdag bijgesteld worden.
    Mijn advies: blijf lekker democratisch thuis in de hoop dat de zaken spoedig uit de hand lopen.

    Like

  3. yeager ik blijf niks thuis ik stem op de PVV,ik wil weer een rustig Nederland waar ik s Ӈvonds op straat kan lopen en dat kan ik nu niet.

    Like

Geef een reactie

