Ingrid Rep: Geen zaken doen met PVV-stemmers.

Waarde zondagskind’ren,

Dit is Ingrid Rep. ‘Directeur’ van het Centrum Beeldende Kunst Gelderland. Ze heeft kunstenaars verboden nog langer zaken te doen met beroepsgenoten die op de PVV hebben gestemd. Want de partij van Geert Wilders is volgens haar een grote bedreiging voor de Nederlandse samenleving. Want die Geert Wilders sluit hele bevolkingsgroepen uit. Deze Zuurlinxe trol is in dit geval de enige die mensen uitsluit.
Wilders signaleert en concludeert enkel en alleen wat er gaande is in Nederland en heeft daarbij een aantal zeer heldere punten: Meer veiligheid op straat, betere zorg voor ouderen en het inperken van de immigratie. Daar is deze zure doos het kennelijk niet mee eens. Dat mag, maar mensen uitsluiten vanwege hun politieke voorkeur is regelrecht in strijd met onze Grondwet. Deze subsidieslurper heeft blijkbaar maling aan de Grondwet en dient derhalve gearresteerd en opgesloten te worden. Ene Joran zoekt nog wat gezelschap en afleiding.

Deze oliedomme doos begint nu wild om zich heen te slaan, want met Oom Geert in zicht, raakt ze bezorgd. Dit goedmensch krijgt namelijk 1.2 miljoen subsidie per jaar. Ook deze kunstzinnige geldverdamping wil Geert gaan aanpakken. En sinds wanneer mag een of ander Linx variété-sletje een verbod instellen?

Luister, Rep. De échte bedreiging voor de Nederlandsche samenleving komt uit – jawel! – de Marokkaanse hoek!
‘In de Amsterdamse Baarsjes is een schuilsynagoge: er komen iedere zaterdag joden bijeen, maar stiekum. De Marokkanen mogen het niet merken.’ Dit gegeven meldt weblog Welingelichte Kringen. Amsterdamse Joden moeten in het geniep naar de zogenaamde schuilsynagoge. Om je dood te schamen dat dit in Nederland plaatsvindt. Mokum telt zes wijken waar orthodox geklede Joden in feite niet veilig over straat kunnen. En dat anno 2010, landgenoten!

‘Vuile kk-Jood, allah gaat jullie allemaal afslachten!’

Ook ‘Hé, Hitler is er eentje vergeten’, schalt regelmatig door de Amsterdamse buurten. Het is inmiddels een normaal verschijnsel geworden. Verder worden deze Joden bespuugd, beschimpt, bedreigd en mishandeld en dat terwijl de Linxe Elite blijft dwepen met deze (ver)achtelijke woestijnmongolen en hen koest houdt met grote sommen geld. Opgehoest door o.a. 1.4 miljoen PVV-kiezers.

Kunt u het volgende voorstellen: Joden bespugen, beschimpen, bedreigen en mishandelen aanhangers van de islam? Dan hadden we hier allang een burgeroorlog en was het de schuld van Geert Wilders!
Maar nu? Helemaal niets! Het zijn slechts Joden.

Untermenschen.

6 gedachtes over “Ingrid Rep: Geen zaken doen met PVV-stemmers.

  1. Weer zo’n typische subsidiespons. Nog nooit een dag echt hard gewerkt maar toch een leuk baantje geritseld: geld verdelen dat niet van haar is. En denkende dat ze toch God is daarbij ook aanmatigend een politieke broek aantrekken. Ik las ergens een mooie opmerking tussen alle kritiek op internet: “je kunt haar ook mailen”: Info@cbkgelderland.nl
    Dat heb ik gedaan, maar wel in het nette, geen scheldpartij. Al denk ik dat het parelen voor de zwijnen geworpen is, dat mens is ziende blind.

    Like

  2. BP je bijdragen maken duidelijk dat artikel 1 van de grondwet al lang is afgeschaft. Linksch heeft Pim Fortuyn vermoord omdat hij artikel 1 wilde afschaffen. Intussen vermoorden ze nu ook de grondwet.
    Linksch discrimineert als gekken, maar we weten het niet.
    Blijf bloggen en Vlaanderen succes!

    Like

  3. toen ik dit stukje gelezen had kreeg ik tranen in me ogen ik zelf woon nu in natal waar je dus geen woestijn mongolen hebt.ik ben sind 3 maanden geemigreert goede stap volgens mij .met vallen en opstaan leer ik portugees en probeer wat aan die hollandse eigenwijsheid te doen en zo hoort het ook niet veranderen omdat het moet maar omdat ik zelf vind dat als je in een vreemd land gaat wonen je je gewoon aanpast en ik wil dat zelf het is echt niet perfect hier hoor .maar om er dan maar tegen aan te blijven schoppen dat helpt averechts. maar goed het ging over joden ik zelf niet beleidend maar wel in de familie joodse traditioneel opgevoed oftewel gewoon nederlands . krijg er de tranen van in me ogen bij het lezen van van alle ellende wat dat achterlijke inteelt volk aanricht en niemand doet echt iets wanneer ontstaat er eens een georganiseerde gewapende groep die keihard optreed en ze gewoon door de knieen schiet waarom zijn er geen mensen hollanders te vinden die echt orde opzaken gaan stellen .

    en dan bedoel ik geen rand debielen maar mensen met een vooruitziende blik geen discriminerende eikels maar goed nadenkende mensen ik zou mij zo aan melden ik denk dat er nu een keer moet worden opgetreden tegen die woestijn ratten .wat die politieke elite allemaal en vooral bedenkt kost alleen maar geld nu moet het een keer omgedraaid worden .en geld opleveren pleeg je ellende krijg je ellend ik bedoel wat zullen de inwoners van gouda ,denhaag ,amsterdam ,groningen ,utrecht ,purmerend ,hoorn ,rotterdam, etc etc etc etc het toe juigen als er een groep is die orde opzaken gaat stellen .dit is een droom als die uitkomt kom ik terug naar nederland ,

    Like

  4. 1723 Johan V Als jij het daar goed hebt waar je bent blijf er dan, want het zal hier alleen maar erger worden,Je krijgt hier al een steen door je ruiten als ze weten dat je Wilders stemt ,en onze albayrak heeft er nog gauw een paar honderd binnen kunnen lozen voor het kabinet viel,om PVDA stemmetjes te winnen.

    Like

  5. beste alida :

    zeker blijf ik hier , ik kom ook alleen terug als dat moet of als er wel een burger opstand zou plaats vinden en dan bedoel ik een gewapende en gerelateert aan dat achterlijke ideologische geloof. want nu doe ik dat natuurlijk niet omdat het niet mag ( nogniet ) maar ik zou me er niet voor schamen in een gewapend burger conflikt een paar van die gele woestijn rif apen over de klink te helpen . maar goed dit is toekomst muziek denk ik . de pvda zal raar opkijken als de moslims het voor het zeggen zouden hebben in europa meelopers worden in die andere 60 geterroriseerde landen gewoon zwaar verkettert en vermoord de pvda zal echt niet worden overgeslagen , al zal de pvda daar waarscheinlijk anders over denken .

    Like

Geef een reactie

