Tot over een week, waarde landgenoten.


Zeer gewaardeerde lezers,

Even een weekje geen Boilingpoints. Morgen [zaterdag] vertrekken we. U had nog wat foto’s uit de Efteling tegoed:
Check de zeven foto’s van Babette, verpakt in een GIF-file.
Zaterdag 17 juli zijn we weer terug.

Bewaakt u de winkel?

Check ook onze luxe stacaravan; LOL!

16 gedachten over “Tot over een week, waarde landgenoten.

  1. Ik begrijp nu waarom jullie naar Gaapgat gaan. Daar heerst voorlopig rust, maar over een paar jaar wordt Babette door woestijnratjes overal geknepen.
    Wat wordt het toch een leuke meid. Maar dat was ze al.
    BP, ik adviseer opvoedkundige ondersteuning d.m.v. judo, karate , jui jistu en andere defensieve, c.q. aanvallende sporten.
    Veel plezier in Gaapgat.

    Like

  2. 100% akkoord met Maci, mijn 2 dochters & 2 zonen hebben dit ook gevolgd vanaf hun 7 jaar; de volgorde lag lichtjes anders: éérst judo, dan jiu-jitsou, en làter karate.
    Zo leerden ze stilaan dat vlugge reacties het voornaamste zijn in close-combatsporten; en dàt leert men liefst aan in judo, omdat het daar alleen gaat om (vooral) het uit-balans brengen van de tegenstander.
    Wie éérst goed leert VALLEN, doet zich (in àndere verdere vechtsporten) géén centje pijn ! (en dàt is toch wel het voornaamste voor beginnelingen, want…anders haken ze véél te vlug af).
    De rest zal làter wel volgen àls Babette het volhoud natuurlijk (zèlf ook mee gaan trainen doet wonderen hoor)
    Dank-zij wijlen, mijn ouwe heer, is héél mijn familie zelfberedderend: zelfs een vèr-familielid van “moederszijde”: Jean-Claude Van Vaerenberg is opgeleid door hem, en … heeft in de USA (waar iedereen hun tong brak op z’n naam) als acteursnaam de achtenaam van mijn vader gekozen als eerbetoon aan z’n eerste trainer.
    Mijn 31jarig neefje kan je zelfs terugvinden door eenvoudig te Googelen: Bernard Vandamme … veel kijkgenot.

    Like

  3. @Maci
    Een teer punt, Maci: jonge vader-jonge dochter-de dreiging van woestijnratjes, toereikend om man’s vakantie te verzieken, al zal je het niet zo bedoeld hebben.
    Of hebben jonge mensen niet zo’n pessimistisch kijk als een ouwe kerel en lacht BP om mijn bezorgheid?

    Like

    • Ik kan me niet voorstellen dat BP wakker ligt van mijn postje. Misschien lag hij wakker het naderende “noodweer”, als hem dat bereikt heeft.
      Gaapgat geniet nu helemaal de rust voor een normaal mens.
      Gelukkig is het nu afgelopen met de oranje gekte. Bij mij, in mijn buurt in 020, was het de hele dag een warzone boven mijn hoofd met die helicopters.
      En dan ben ik nog wel een ” echte ” Amsterdammer. Drie generaties, weet je wel.
      BP redt zich wel.

      Like

  4. Sorry beste Noordeburen, doch vanavond is het gezegde bewezen: “life is shit”.
    Doordat die stomme lijnrechters géén butenspel gevlagd hadden, zijn jullie redelijke kansen de dieperik ingegaan.
    Die octopus heeft TOCH gelijk gekregen….Grrrr.

    Like

  5. @Maci
    Hier in 070 vandaag dezelfde warzone met helicopters omdat rare hoedenmadam het Nederlands (pardon Oranje) elftal ontving.
    Mijn ouders ende hunne waren ook echte Amsterdammers en het had weinig gescheeld of ik was er ook een geweest, maar de ooievaar plantte me in Haarlem, een stad waar ik geen binding mee heb omdat ik al vrij snel in Den Haag terecht kwam.
    Als “Hagenaar” heb ik hopelijk toch nog iets overgehouden van die vrijgevochten Amsterdamse mentaliteit.
    Een lang verhaal om het “tere punt” te doen vergeten.

    Like

    • Haginees, Yaeger, Haginees . Maar we gaan het er nog over hebben. Ik heb het nu ,over de vrjigevochten Amsterdamse mentaliteit Daar hoeven we niet zo positief over te zijn als we zien waar die tegenwoordige “Amsterdamse”mentaltiteit vandaan komt.
      Op een klein procent echte autochtonen na, komt de rest heden ten dage uit de provnicie of zijn allochtonen.
      De “echte” Amsterdammers die het karakter en de sjeu van de stad bepaalden, zijn verhuisd naar de provincie, c.q de satellietsteden.
      Nu zijn er andere “ëchte Amsterdammers”, bij wie ik me niet zo thuis voel .
      B.v. de import die zich direct vrijgevochten begint te gedragen zodra zij zich in de stad vestigt. Want Amsterdam, weet je wel.
      Ik fietste in mijn leven nooit, zelfs tot nu toe, over de stoep.
      Al die zogenaamde moderne ouders die met hun fiets, bakfiets, volgeladen met hun eigen mentaltiteit en hoop voor de tekomst
      (hun kinderen dus) over de stoep crossen vinden zichzelf blijkbaar normaal tot zijzelf of hun eigen kroost van de sokken wordt gereden.

      @Yaeger, ik hoop niet dat je dat bedoelt met de vrijgevochten A
      damse mentaltiteit.

      Groet van Maci

      Like

  6. @Maci
    Oef, ik heb wat losgemaakt met dat woord vrijgevochten. Je hebt van die woorden die zowel een positieve als negatieve lading hebben,zoals libertijn=vrijdenker/losbol.
    Met dat vrijgevochten bedoel ik een onafhankelijke, kritische geest, geen gezag erkennend van non-valeurs zoals de schobbejakken die nu de dienst in dit land uitmaken en, God verhoede, gaan uitmaken. Of van sprookjesvertellers met goden met door goden gezonden koningen die een staatsgreep plegen en het volk uitleveren aan de EU-dictatuur.
    Als die criminelen nog lang hun gang kunnen gaan met het onleefbaar maken van dit land door het vol te plempen met islamitisch uitschot, mag je van mij dat woord vrijgevochten in anarchistisch vervangen.

    Like

  7. HOMO’S WEGGEPEST UIT STRAAT AMSTERDAM
    De daders staan meestal bij een groep Turkse en Marokkaanse jongeren die in de buurt rondhangen meldt AT5. De zender noemt bewust niet waar het geweld zich afspeelt, omdat alle betrokkenen bang zijn voor escalatie. De slachtoffers durven ook meestal geen aangifte te doen.

    ‘MAROKKANENGEMEENTEN’ WEIGEREN AFSPRAKEN
    De meeste ‘Marokkanengemeenten’ waarin jaarlijks 7 miljoen euro subsidie wordt gestoken, weigeren zich vast te pinnen op keiharde afspraken. Ze willen geen percentages over het terugdringen van o.m. criminaliteitscijfers.
    (Bron; De Telegraaf).

    Na het lezen van deze berichten krijgen we toch het idee dat er iets niet goed zit met de integratie van de 1 miljoen moslims die ons land rijk is. Zou het een en ander te maken kunnen hebben met de PvdA? vraagt de argeloze autochtoon zich af. Het kan natuurlijk blind toeval zijn, maar in de meeste marokkanengemeenten zit er ook een burgemeester van PvdA-signatuur aan het softe en tolerante bewind. En waar worden die 7 miljoen euro’s eigenlijk aan uitgegeven, toch niet aan excursies en straatfeesten?

    Volgens de PvdA hebben we hier te maken met ‘enkele incidenten door moslimjongeren die tijdelijk de weg kwijt zijn en door het intolerante klimaat in gang gezet door die Geert Wilders en zijn extreemrechtse achterban’.

    Wij nemen hier de vrijheid deze jongeren het volgende advies te geven; ons Westerse klimaat is blijkbaar niet geschikt om jullie het juiste pad te wijzen op weg naar de 72 maagden. Kom bijtijds tot inkeer, pak de koffers en keer terug naar het voormalige thuisland. Hier is voor jullie niets te halen, hooguit een Wajonguitkering, een baan als drugskoerier, buurtvader of hulpimam.

    De PVV wil deze repatrianten een aanmoedigingspremie verschaffen in de vorm van het volgende pakket; een paar (ingelopen) bomschoenen met levenslange garantie.
    Voorts een gratis vliegticket (enkele reis) met voldoende leeftocht voor 2 weken.
    Voor de moslima’s bovendien een gratis (steriel) besnijdenissetje met 2 jaar garantie.
    Voor hen die de schoenen te hoog gegrepen zijn, de keuze uit een schaap of een geit om eenvoudige veeteelt te bedrijven.

    Let op!
    Misbruik van deze onschuldige dieren wordt streng bestraft. Oom Geert is wel goed, maar niet gek.

    Haast u, bij een grote belangstelling moet er helaas worden geloot. Marokkanen krijgen echter ten allen tijden voorrang!!

    Like

  8. Ik heb nog wat te spugen:
    http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1400989.ece/Onacceptabele_teksten_op_site_gesubsidieerde_islamstichting
    de NSB is weer bezig. In dit geval D66 en Groenslinksch. Een zooitje baggermoslims krijgen subsidie terwijl ze zelf op hun website duidelijk laten zien dat ze niet in ons land thuis horen, maar in hun eigen haatland. Ze krijgen subsidie voor hun boodschap. Ons geld, voor hun waanzin. En dat mogen ze dan ook nog komen uitdragen op onze scholen. Krankzinnig en linksch.

    Like

Plaats een reactie