En weer thuis!

Lezers,

Van het  Zeeuwsche platteland naar de randstad is een grote omschakeling!
Wat een herrie hier, zeg…
We hebben slechts een weekje op het platteland vertoefd, maar het was groots, landgenoten!
We zijn volledig onthaast en uitgerust en hebben genoten van het mooie Zeeuwsche landschap.
We hebben honderden foto’s geschoten en ik heb het plan opgevat om een fotoblog te openen, hier op WordPress.
Maarrr… Voorlopig, als het blog eenmaal klaar is, is het alleen toegankelijk voor de vaste lezers/commenters van deze site. Meneer BP himself staat namelijk in vol ornaat op verschillende foto’s en die hoeft niet iedereen te zien. Je weet maar nooit… Je hoort tegenwoordig zo veel over bedreigingen en zo… (Kent men in Gapinge niet… )

Enfin, zodra het blog ingericht is, plaats ik hier een oproep. De geïnteresseerden kunnen hun mailadres doormailen – ‘vreemde’ mailadressen worden er uitgefilterd – en de link van het fotoblog wordt toegestuurd.

Alvast een voorproefje; Babette in een maisveld, omgeving Gapinge. Klik voor groot.

Zodra ik weer enigszins gewend ben aan alle ellende die het nieuws ons brengt, kan ik weer verder met deze site, maar dat kan nog wel een paar dagen duren, merk ik…

Stay tuned!

13 gedachtes over “En weer thuis!

  1. Ha,ha, Je zit nu een beetje met ontwenningsverschijnselen door de plotselinge verandering van omgeving… welnu, dàt is een teken aan de wand om nog vaker “er eens op uit te trekken”; het zal iedereen deugd doen: Jouw lieve vriendin, die schattige Babette, en ook Uzelf.
    Toch hoeft dat geen volle week te zijn; een week-endje geeft ook al verademing hoor.
    Toch ben ik blij dat u wéér terug bent, want…verslaafd als ik ben aan dit blogje, miste ik wel het “dagelijks lepeltje gal”. {;-D) en heb het stille vermoeden dat ik niet alleen in dit geval was. (want, zo speciaal ben ik niet om zoiets ènkel alleen de voelen)
    Daarom, beste Blogbaas, van harte …Welkom tussen Uw fans.

    Like

  2. Kijk, BP, het is natuurlijk fijn om je weer in ons midden te hebben, maar je mot er geen potje van willen maken om je na een weekje landelijke idylle als een lendedoekloze Tarzan te gaan vertonen.
    Wat moet dat wel niet worden als je na een weekje Gapinge al gedesoriëteerd raakt en een volgend bezoek, God bewaar ons, twee weken gaat duren?

    Like

    • U heeft gelijk, heer Yaeger… Ik ben nog wat van slag. Al die chronische toeristen hier…
      Enfin, volgend jaar gaan wij inderdaad twee weken. God verhoede!

      Het eerst volgende stukkie zal gaan over o.a. Jorge Zorreguieta, die, en wellicht weet u daar meer van, kennelijk al zo af en toe in Nederland woont? Dit schijnt al langer bekend te zijn…

      Ik ben aan ’t researchen!

      Like

  3. BP
    Om je weer een beetje te wennen aan het gareel van een vertekende wereld vol vervreemding: De Matrix op Artikel 7
    Een hulde aan al die bloggers die de dagelijkse misleiding doorprikken.

    Like

  4. BP,
    welkom thuis.
    Ik ga zelf een weekje weg. Ver van alle moslimellende en NSB-ongein. van foute bestuurders. Heerlijk ff er tussen uit in Grenoble.
    tot ziens.
    PS. Stikje over de Matr

    Like

Geef een reactie

