Ook de Lingepolikliniek capituleert.

Lectori Salutem!

Een schilderijtje waarop een schattig varkentje afgebeeld staat, kan wellicht au gaan doen aan de verziekte soepoogjes van mohammedaantjes, zei u? En dat schilderijtje is inmiddels weggehaald, begreep ik?
Vertel eens wat nieuws. Het wordt nu werkelijk eentonig, de grap is er nu wel af.
Wel verontrustend is echter dat een heuse ‘autochtoon’ de eerste klacht indiende. De Lingepolikliniek capituleerde direct. De ‘autochtoon’, waarschijnlijk een soort René Danen 2.0, dacht dat onze rifboeren door dit biggetje weleens in in psychische problemen zouden kunnen raken. Weg ermee.
Vreemd is ook het nieuwe fenomeen dat argeloze ‘autochtonen’ van dit kaliber nu opeens gaan bepalen wat als schokkend ervaren kan worden voor een bevolkingsgroep die hier 40 jaar geleden is neergestreken.

De hierboven genoemde kliniek dacht zeker even lekker haantje de voorste te zijn, betreffende het ritueel slachten van een varken. Haha, get real.
We schrijven novembert 2008. Ouders die voor hun kinderen een Eurokids-rekening opende bij de Fortisbank, kregen als welkomstcadeau het olijke spaarvarkentje ‘Knorbert’. Kinderen waren er dolblij mee. Maar de bank vond dat dit spaarvarkentje ‘niet meer paste de multiculturel samenleving’ en capituleerde pardoes.

U ziet ‘t, deze Varkenvervolging speelt al jaren. We kijken er niet meer van op. Ook in Venray hebben sommige moslims/rifboeren/berberaapjes liever geen kunstwerken in de buurt, waarin de contouren van een varken te zien zijn.
En ze hebben gelijk ook. Dit land is immers van hún. Wij klagende Autochtonen fungeren slechts als financiële melkkoeien om de Multiculturele Heilstaat in stand te houden.

Ik stoor me overigens aan de meer dan 500 (!) zweetvoetenhokken in Nederland. Gaarne verwijderen. Ik stoor me aan de vele Arabische winkels in Nederland. Gaarne verwijderen. Ik stoor me aan allerhande Islamitisch Vlagvertoon zoals hoofddoeken, ramadan-gerelateerde festiviteiten en portiekflats die tegenwoordig in het Arabisch beletterd zijn. Gaarne verwijderen. Ik stoor me aan de jaarlijkse dierenmishandeling. Moslims noemen dit het slachtfeest. Gaarne mee stoppen.

Dit alles past namelijk niet in onze Hollandsche cultuur. Of zeur ik nu weer!


Dongel Snel Onbeperkt

2 gedachtes over “Ook de Lingepolikliniek capituleert.

Geef een reactie

