Ingezonden brief in ‘Metro’.

Waarde lezers,

Er zijn nog figuren die papieren kranten lezen. Zoals ondergetekende bijvoorbeeld. Maar ik lees alleen de gratis afhaalkrantjes die op het station verkrijgbaar zijn. Ze passen ook exact in de kattenbak. Het formaat is er zeer geschikt voor. ‘De Pers’ sla ik steevast over. Dat krantje is nog dunner dan een stuk vloeipapier en derhalve niet de moeite waard. ‘Metro’ neem ik wel altijd mee en tot mijn grote schrik trof ik daar een ingezonden brief aan van een zekere Johan Verbeek uit Rotterdam. De titel van zijn ingezonden brief luidt:

Samenwerking met PVV? Nee.

Ik zal de brief voor u overtikken en houdt u mijn persoonlijke situatie van dat moment in het achterhoofd:
Afgelopen dinsdag zat ik rond 4.30 in de morgen op het station. Op dat tijdstip kan ik nooit zo veel hebben, dat begrijpt u. Ik steek een sigaret aan, waar dat eigenlijk niet mag. (Ja, ik rook, sorry hoor!) Ik laat de sigaret argeloos in de mondhoek hangen en sla ‘Metro’ open. En ja hoor, de ingezonden brief van de heer Verbeek.
Lees en huiver, ik citeer:

‘Terecht dat de CDA-prominenten Aantjes, van Agt en de Vries zich verzetten tegen samenwerking met de PVV. Deze CDA-heren hebben Nederland opgebouwd en ons normen en waarden bijgebracht. We moeten naar hen luisteren en de islam omarmen. De trend in Nederland is links. Laat PvdA, Groenlinks en SP samen regeren met gedoogsteun van het CDA. Zij hebben samen ook een meerderheid in de Tweede Kamer.

Johan Verbeek – Rotterdam

Ja, tuurlijk knul! De gewezen SS’er Aantjes heeft ons normen en waarden bijgebracht en we moeten de islam omarmen?
Kon je jezelf even losrukken uit die knellende dwangbuis? Hulde!
De griezels staan inmiddels op mijn rug, landgenoten. Dit soort collaborateurs zijn kennelijk nog steeds onder ons.

BP zegt: NOOIT MEER LINKS!


Betaal 15% minder en sluit nu online een autoverzekering af bij OHRA!

15 gedachtes over “Ingezonden brief in ‘Metro’.

  1. Tja BP “knettergekken” zijn er inderdaad volop. De verkiezingsuitslagen wezen daar ook al op.
    In ieder geval discrimineren die gastjes zoals Jo Verbleek niet en die zijn ook niet racistisch. . . . . dát moet toch wel ff vermeld worden als ge begrijpt wat ik bedoel.
    Daarentegen heel wat van uw reagluurders – zoals OK – doen dat wél. . . en dat schijnt niet te mogen.

    Like

    • At OK,

      Ach,wat betekent ‘racisme’ nog… Marokkanen stammen af van het Europide ras. Net zoals de Nederlander. En de islam is ook al geen ‘ras’.
      Dus de linxen die ons Nederlanders ‘racisten’ noemen, zijn vaak eerder dom dan de moeite waard om erop te reageren.

      Like

  2. Gut. Ik zag net wie dat in werkelijkheid is.
    Een agent nog wel. Maar ja in die gasten heb ik ook al lang het vertrouwen verloren. Vroeger waren zij “je beste kameraad”. Zorgden er voor dat je je veilig voelde. Alvorens uit te rukken volgt eerst een risicoanalyse. Selectief actie ondernemen . . .

    Like

  3. Johan Verbeek is kennelijk besmet geraakt met het Pechthold-
    syndroom en vandaar de kluts kwijt.
    En dat werkt bij de politie ? ( dank Leefbarbaar)
    En lid van de PvdA, zo langzamerhand ga ik twijfelen, ben ik nu
    gek of die dhimmybende
    Leefbaar Rotterdam moet hier vragen over stellen, bij de
    Politie werken en allah aanbevelen, dat kan niet.

    Like

  4. at BP,
    deze foutmensch heeft wel wat uit leggen. Wedden dat het morgen ontkend wordt? Want zijn bewondering voor Aantjes en zijn uitdragen van het haatgeloof, valt in principe niet te rijmen met zijn functie. Het past uitstekend bij de PvdA, dat wel. Iemand nog verbaasd dat de criminaliteit in IJsselmonde zo hoog is?

    Like

  5. “We moeten naar hen luisteren en de Islam omarmen. De trend in Nederland is links.” Die speurneus is het spoor behoorlijk bijster, lijkt mij.

    Like

  6. BP
    Lees dat smerige artikel van de webredactie van ProRepublica van vandaag, waarbij onze Geert voor een notoir fascist en racist wordt uitgemaakt, en vraag je af of die site nog een plaats op de blogroll verdient.
    In december 2009 heb ik mij al aan die club geërgd toen men de leiding van een bijeenkomst aan de multiculti-ijveraar Thomas v.d.Dunk gaf.
    Die politiek verdachte troep heb ik tenminste van mijn bladwijzermenu afgevoerd.

    Like

  7. Prijs de Here! dat er mensen zijn als Johan Verbeek die de sluipende islamisering van Europa willen helpen bespoedigen, c.q. de herinvoering van de theocratie en Inquisitie.

    Like

  8. @Achmed al-Ghazali,

    Vooropgesteld dat een ieder kan/mag zeggen en verkondigen
    wat hij/zij wil.

    Zoals U zonder twijfel weet is de connotatie van het woord
    “sluipende”, negatief in de zin die U bezigt.
    Maar het feit blijft dat juist een agent ook de scheiding van kerk
    (moskee) en staat dient te eerbiedigen.

    Like

Geef een reactie

