Achtung: net over de grens.

Landgenoten/Vlamingen,

Bekijkt u het filmpje. Verdere toelichting is mijns inziens overbodig.

Via Hoeiboei.

6 gedachtes over “Achtung: net over de grens.

  1. Een goede kijktip voor ongeruste CDA-leden die het beste met ons land voorhebben.

    Maar die zuchten liever onder de knoet van deze baardmannen dan hun ongelijk toe te geven. Wilders is de vijand en de religie van de vrede en tolerantie krijgt vrij baan om hier een Islamitische staat te vestigen.
    De PVV zal echt moeten scoren in het regeer- en gedoogaccoord wil het gedogen werkelijk effect hebben in de strijd tegen de dreigende Islamisering.
    De vijfde colonne wordt met de dag sterker en brutaler.

    Het is 5 voor 12…

    Like

  2. Ik zal mijn commentaar maar voor mij houden anders word ik vannacht nog van mijn bed gelicht.
    Maar voor mij is het eerder na middernacht dan 5 voor 12, en de nacht is stikdonker.

    Like

  3. Dit was toch dezelfde groep die de lezing van Benno Barnard verstoorde?
    Ik mag toch hopen dat deze figuren zijn uitgezet… maar dat zal wel weer niet.

    Like

  4. Heb dit filmpje eerder gezien en nu na 50 seconden uitgezet.
    Zelden zo´n ijzersterke propaganda voor de PVV gezien.
    Als we gewoon de bij de islam gebruikelijke en gebezigde
    methoden op deze typen zouden toepassen, lost het
    probleem vanzelf op.
    Zijnde de bomgordel/schoenen en ander cultuurgoed dat
    zo tekenend is voor deze “beschaving”.

    Like

  5. BP,
    ik heb het niet uitgekeken. De taal is anders, de haatbaarden zijn hetzelfde. Zag verleden keer, voor de gemeenteverkiezingen, op de markt in de grote Visserijstraat precies hetzelfde. Maar dan koeterwaalsten ze voor Groenslinksch, SP of de PvdA. Zat toen ook geen woord Nederlands tussen en even beleefd en voorkomend. NOT!

    Like

Geef een reactie

