Pauze.

Landgenoten,

Ik neem even een adempauze. En dan heeft u nog mazzel – of juist niet – want ik wilde eerst helemaal stoppen. Maar daar komt, gezien eerdere meldingen van dergelijke aard, toch nix van terecht 😉 Anyway, ik heb de komende periode zeer weinig tijd voor deze site, om verschillende redenen. Er zijn nu eenmaal zaken die voor gaan!
Maar zodra er tijd is, tik ik hier een update. En dat kan best morgen zijn. Of aankomend weekend. Of volgende week.
We kijken even hoe het loopt, u bent bij deze op de hoogte!

BP.

3 gedachtes over “Pauze.

  1. We leven in een tijd die in afwachting is van dingen die gaan komen, mogelijk eerder gaan komen dan verwacht nu door de heibel in Duitsland om Sarrazin, de club policor en meerderheid van de bevolking tegenover elkaar zijn komen te staan en de Fransen alvast zijn begonnen met het uitzetten van accordeon spelende sprinkhanen.
    Laat daar nog een economische crisis overheen gaan, en de exodus van verder ongedierte volgt.
    Laat ons weten, BP, wanneer de guillotine uit het vet moet en voel je ondertussen niet gepresseerd.

    Like

  2. Hey BP, doe gewoon lekker rustig aan…
    Ik heb geduld, en wanneer je weer iets geschreven hebt zie ik het vanzelf wel komen…
    Onthoud dat je niet schrijft om te leven, maar dat je schrijft omdat je het leuk vindt om te doen…

    Like

  3. Neem rustig de tijd om de lopende zaken af te handelen en weer inspiratie op te doen.

    Tot die tijd zullen de moslims zich hopelijk rustig houden, evenals de Linkervleugel van het CDA, de Roemenen en de Marokkanen.
    Wilders denkt nog 2 weken nodig te hebben voor hij daadwerkelijk gaat gedogen.
    En hij is ook tot diep in de nacht bezig om zijn lezing op 11 september in New York voor te bereiden.

    Intussen ga ik af en toe op bezoek bij Artikel 7 om in vorm te blijven en mijn ergernis over de religieuze baardmannen te spuien.
    Dit op dringend advies van mijn lijfarts Prof. Dr. Ing. W.A. Jongerius.

    Groeten van Tristan, Voorzitter van de stichting WBOH.

    Like

Geef een reactie

