Wilders, the speech.

Waar blijven die Zuurlinxen nu? Nu hoor je ze niet.
De heldere speech van Wilders kijkt u hier nog eens terug.
En dit deden de vrinden van Van Agt, Meulenbelt en van Bommel vlak na de aanslag op het WTC:

13 gedachtes over “Wilders, the speech.

  1. Het is een mooie evenwichtig samengestelde speech die
    duidelijk het superieure Westen stelt tegenover de inferieure
    ideologie van de islam.

    Like

  2. Sinds 9/11 hebben er 16039 dodelijke aanslagen plaatsgevonden door moslims.
    Maar meneer Feisal Abdul Rauf snapt niet waarom er wereldwijd protest is tegen een moskee bij ground zero.
    Is het meneer FAR soms nog niet ter oren gekomen dat radicale moslims al over de moskee der 19 martelaren spreken?
    Dat deze moskee gezien wordt als zegenteken van de overwinning op de grote satan?
    Natuurlijk wel, zijn gelul over toenadering zoeken is taqqiya in de zuiverste vorm.
    Daarom zeg ik, rot op metdie haatschuur.

    Like

  3. Paniek bij kereltje Pechtold thuis. Als Geert gewoon tegen moslimterreur is ( en wie kan daar nou voor zijn?) en dit netjes verwoord, dan heeft D66 geen bestaansrecht meer. Want zonder boeman PVV hebben ze niets te vertellen. Zomaar 5 zetels verloren.
    Maar ik ben nog niet vergeten hoe de kansenjongeren op straat feest vierden op 9/11 en dat zou linksch ook bezig moeten houden. Met dit soort jeugd hebben wij geen toekomst.

    Like

  4. Gewapend met papier en potlood zaten het Femke en de ‘rechtschapen’ Pechtold zaterdag jl. aan de TV gekluisterd.

    Zou Wilders genoeg munitie aanleveren om deze week een spoeddebat te houden om alsnog een kabinet Rutte te blokkeren?
    Niet dus! In keurige politiek-correcte bewoordingen protesteerde Geert Wilders tegen de komst van het Islamitisch Triomf Gedenkteken op Ground Zero.
    En het Femke had nog zo ijverig geoefend voor de spiegel om haar meest verontwaardigde mimiek te etaleren en Pechtold zou zijn allergrootste klootogen opzetten tijdens dit debat.

    Wat kan nu nog een coalitie VVD-CDA met gedoogsteun van de PVV onmogelijk maken?

    De koningin kan dreigen met aftreden en ons volk zodoende volkomen ontredderd achterlaten.
    Dries van Agt kan bedanken als lid van het CDA en emigreren naar de Gazastrook.
    Men kan Volkert vervroegd met proefverlof sturen onder ‘begeleiding’ van de AIVD.
    René Danen en Doekle Terpstra kunnen de Linkse Revolutie uitroepen en opmarcheren naar het Binnenhof.
    Peter R. de Vries kan met ‘bewijzen’ komen in een avondvullend tv-programma waarin onthuld wordt dat Geert Wilders een sexuele verhouding heeft met Gerdi Verbeet.

    Maar alle gekheid op een stokje (of minaretje), dit Rechtse kabinet gaat er komen en Wilders kan onbekommerd op 2 oktober naar Berlijn om zijn wereldtournee voort te zetten.
    Daarna – in de zendtijd voor politieke partijen – de hele maand oktober de rechtszaak tegen Geert Wilders. Vanuit de gehele wereld komen er journalisten om deze zaak te verslaan en zelfs vanuit Mekka is er belangstelling voor het gedachtegoed van de PVV en haar leider.
    In Duitsland is men intussen ook wakker geschoten en is er een zusterpartij opgericht en zelfs Sarrazin is gedeeltelijk gerehabiliteerd.

    Er gaat eindelijk een frisse wind waaien door Europa en er breken zware tijden aan voor de Linkse kerk;

    Cohen kan misschien nog burgemeester worden in Lutjebroek of buurtvader in een Vogelaarwijk.
    De subsidiebuidel kan naar het museum onder toezicht van Alexander Pechtold.
    Femke Halsema kan naar het volkstoneel om Kniertje te spelen.
    Willem Aantjes kan eindelijk zijn memoires gaan schrijven.

    Dan krijgen we eindelijk antwoord op de vraag; waar was Aantjes op 13 september 1944 op het tijdstip 21.45 uur?

    Like

  5. Inderdaad een zeer gematigde toespraak van Geert. Wel jammer trouwens dat die Korans niet op de brandstapel gingen: ik ben zelf weliswaar geen liefhebber van het verbieden of verbranden van boeken (zelfs niet waar het de Koran betreft) maar die kamelenruiters tonen altijd zo mooi hun ware aard als zulke dingen gebeuren en dat kunnen de mensen wat mij betreft niet vaak genoeg te zien krijgen, misschien dat ze er dan eens wakker van worden…

    @BP: ik wil trouwens niet overkomen als een overbezorgde zeurpiet maar je kunt je dochter beter niet zo herkenbaar in beeld brengen op een blog als deze; afgezien van de problemen die ze daarmee kan krijgen met haar leeftijdsgenootjes zijn er ook nog eens genoeg gestoorde types die er niet voor terug zullen deinzen om jou te pakken via je dochter. Ikzelf ben na een (zelfs erg gematigde en genuanceerde) uitlating over de vrouwonvriendelijkheid binnen de Islam eens op mijn thuisadres gebeld door een boze baardaap die mij wel even van mijn hoofd zou komen ontdoen en anders mijn ouders wel zou vermoorden of mijn zusje te grazen zou nemen, dus onderschat zeker niet waar zulke mensen toe in staat kunnen zijn. Ik uit mijn mening daarom bij voorkeur op een wat anoniemere manier en geef daarbij zo weinig mogelijk info over mijn familie.

    Niet om je bezorgd te maken hoor, maar voorzichtigheid is wel geboden!

    Like

  6. At Wulf,

    Bedankt voor je bezorgdheid. Zo af en toe plaats ik een foto van Babette. Al jaren. Nog geen problemen mee gehad en op haar school en in haar directe omgeving is niemand op de hoogte van dit weblog. Onze achternaam staat ook nergens op internet.
    Maar bij de minste of geringste aanleiding stop ik met het plaatsen van foto’s van haar.

    Like

    • Ik ben het eens met @ Wulf en @OK Hé OK, long time no read, alles goed?
      Ik begrijp dat je smelt voor je dochter en dat je niet begrijpt dat er mensen zijn die een kind iets aan zouden kunnen doen.
      Die mensen zijn er wel, je weet toch?
      Je plaatst geen foto’s van jezelf op je blog, maar wel van je kleine meid. Ik zou zeggen: niet meer doen.

      Like

  7. @Wulff & BP
    Ben het met Wulff eens BP mbt je schattige dochtertje. Ik had je er al eerder op attent willen maken.
    Als ik haar fotootje zie, zo’n (nog) kwetsbaar meiske, dan word ik in eerste instatie verdrietig om hoe de toekomst er voor haar uit zou kunnen zien. Daarna volgt het besef de bereidheid eventueel mijn leven te willen geven voor hun (ook mijn kinderen en kleinkinderen) blijde toekomst.
    Maar bij de minste of geringste aanleiding stop ik met het plaatsen van foto’s van haar. Dan kan het te laat zijn BP. Speel op safe. Er zijn genoeg hersenlozen onder het volk, die kwaad willen en kunnen.
    Internet is een gevaarlijk medium.
    Een eveneens bezorgde O(pa) K.

    Like

  8. Niet dat ik het niet leuk vind om dat lieve koppie te zien hoor, want dat herinnert ons er juist aan dat er voor onze kinderen ook nog een veilige en gelukkige toekomst moet zijn in ons land, maar voor die religieuze mafkezen maakt het weinig uit of ze een weerbare Nederlandse man iets aandoen of een klein meisje, zolang ze hun sprookjes van Duizend-en-een-nacht maar aan ons kunnen opdringen.

    Afgezien daarvan hoeft er maar één Marokkaans rotjochie van haar school dit blog te ontdekken en dan is ze daar niet meer veilig. Bij mij op school werden kinderen al in elkaar geslagen als ze zo’n gastje te lang aankeken of niet snel genoeg hun plekje in het internetlokaal afstonden. Uiteraard altijd door een groep van tien tot twintig man, want in hun eentje durfden ze niet…

    Like

  9. Alles van waarde is weerloos ( Lucebert ).
    Deze tekst stond vroeger in roze neonlicht te lezen in het
    centrum van Rotterdam.
    In het Europa anno 2010 is het slechts de echo van waarden
    die voorheen zo vanzelfsprekend waren, dat je kinderen en
    geliefden van je ” criticaster ” ongemoeid liet.
    Om W.Bos te citeren Nederland wordt nooit meer zoals het was !
    Dus BP let goed op jezelf en je geliefden.

    Like

Geef een reactie

