In de bus + update.

Landgenoten & Vlamingen,

Ik was zondag weer even in het veld. Ik kom namelijk ook weleens buiten. Tegenwoordig ben ik al zo ver heen, dat ik brutaalweg foto’s maak van slachtoffers van Racistisch Nederland. Plaats delict: in de bus te Dordrecht. Op een gegeven moment stapte een moeder met haar twee kinderen in. Volgens mij afkomstig uit Somalië. De vrouw had uiteraard een doekle op het hoofd en de kinderen ook. Ik schat dat de kinderen ongeveer zes/zeven jaar oud waren.
Ze brachten ook een geur mee die mij niet bekend voorkwam. Toen dacht ik al; dit moeten Somaliërs zijn.

Ik kreeg haast medelijden met de kinderen. Volledig ingepakt en de moeder sprak hen nog eens vermanend toe. Althans, dat vermoedde ik, want de moeder sprak geen Nederlands.
Weten die kinderen veel dat een doekle in de ogen van rechtse mensen overkomt als een belediging. Ik kan blijkbaar mijn oerdriften niet in toom houden en ik heb mijn testosteronspiegel niet onder controle. Daarom moeten islamitische vrouwen een doekle dragen.

Ik kon de moeder niet op de foto krijgen, want dan ging het  te veel opvallen. Want om nou pontificaal met mijn telefoon voor zo’n onderdrukte te gaan staan en een foto te schieten…

We hebben ook serieus nieuws. Vandaag of morgen komt de vrijgezel Rutte waarschijnlijk met een regeerakkoord. En dat betekent ook; meneer Pechtold uitzwaaien! Die heeft ons beloofd te gaan emigreren als Wilders (mede)  aan de macht komt. Bedankt voor alles en vergeet je tandenborstel niet. Ik zou maar meteen spijkers met koppen slaan, want de huidige weerscondities  op het vliegveld van Mogadishu zijn uitstekend.
Tot ziens!

Brekende update: Regeerakkoord klaar.


online adverteren www.m4n.nl

17 gedachtes over “In de bus + update.

  1. Proficiat! Die kindjes werden mooi, veilig, kreukvrij en zedig verpakt om later als cadeautje door ma en pa doekle intact aangeboden te worden aan een wildvreemde.
    Ah ja, als een mens in de supermarkt aan de shop gaat naar een nieuw televisietoestel, dan wil hij toch ook een ongeschonden exemplaar?

    Like

  2. Heeft iemand zich wel eens afgevraagd wat het hier komt doen ?

    Wat heeft een ontwikkeld land aan deze door voortplantingsdrift
    voorgeprogrammeerde lieden ?
    HELEMAAL NIETS.

    Net als Vikingdread vind ik doekle briljant bedacht.

    Like

  3. Ben ik de enige die het geen goed idee vind om ongevraagd foto’s van andermans kinderen te nemen en die op een weblog als deze te plaatsen? Niet om de politiek correcte moraalridder uit te hangen of zo (als ik het voor het zeggen had zou er immers geen moskee meer overeind blijven) maar als een Islam-blog stiekem Nederlandse kinderen zou fotograferen en ze daarna op internet zou publiceren, zouden we daar ook niet blij mee zijn.

    Like

  4. @Wulf,
    Naar aanleiding van Uw opmerking over het plaatsen van
    foto´s van die ongenode kinderen.
    Ten eerste : U en andere NL belastingbetalers hebben geen
    uitnodiging gestuurd aan deze profiteurs.
    Ten tweede : de belastingbetaler kan tot in lengte van dagen
    voor deze gasten opdraaien inclusief gezinshereniging/vorming
    en de eventuele misdadige activiteiten van deze azieligen.
    Tot slot laat deze afbeelding de absurditeit van de massa-
    immigratie zien in het meest overbevolkte westerse land op
    deze aardkloot.

    Like

    • @Lebuïnus: ik geef je gelijk in alledrie de punten, maar dat zijn ook niet de redenen waarom ik zo’n foto op het randje vind balanceren. Vanzelfsprekend heiligt het overleven van ons volk alle middelen, maar de beschaafdere alternatieven moeten daarbij toch wel de voorkeur krijgen. Intimidatie, bedreiging en geweld tegen individuen zijn meer het terrein van Marokkaanse hangjongeren en kaalgeschoren Lonsdalers.

      Hoewel ik geen liefhebber ben de gemiddelde straatmarokkaan, heb ik doorgaans niets tegen allochtonen persoonlijk; dat die multikul teneinde komt is gewoon bittere noodzaak in het belang van de toekomst van ons volk en haar identiteit. Mijn verzet tegen de multikul en de Islamisering moet ook in dat licht worden gezien en zeker niet worden verward met haat tegen wie dan ook.

      Nu zul je denken, wat heeft dat met die foto te maken? Wel, ik kan mij zo voorstellen dat mensen zich heel erg bedreigd gaan voelen als hun kinderen in het geheim worden gefotografeerd en op een weblog worden geplaatst die negatief tegenover hun geloof en hun aanwezigheid in ons land staat. Met zo’n actie richt je je niet tegen de Islam of de multikul, maar tegen individuen op straat. Sterker nog, je richt je tegen de kinderen van die individuen die nog te jong zijn om te begrijpen waar dat rotgeloof van hun ouders überhaupt voor staat. Het is net zoiets als wanneer een of andere bebaarde soepjurk stiekem een foto maakt van BP’s dochter en zij daarna pontificaal op een of andere Jihad-site wordt gezet met allerlei boze teksten over ongelovige westerse zwijnen zoals wij. Ik kan mij niet voorstellen dat PB dat niet als bedreigend zou ervaren.

      Wat mij betreft voeren we dus een keiharde strijd tegen de linkse elite, de Islam en de multikul, maar niet tegen individuele voorbijgangers op straat of in de bus, laat staan tegen hun kinderen. Dan kun je redeneren dat die foto slechts als voorbeeld dient voor een punt wat je wil maken en niet als bedreiging is bedoeld, maar zo zal het door de meeste mensen wel worden ervaren. Bovendien kan dat punt ook wel worden gemaakt met een andere foto of desnoods door die blagen onherkenbaar te maken.

      Like

  5. En dan moeten die arme meisjes ook nog eens terug naar hun z.g.”ontvluchte” land om zich te laten besnijden.
    Somaliërs: 3x dubbelfout. Vergis je niet, qua aantal minder dan de Marocs, maar qua mentaliteit 10x erger.

    Like

  6. Een goed initiatief BP. Zelf speel ik al langere tijd met de gedachte de ‘schoonheid van de islam'(lees: dikke behoofddoekte baarmachines) te fotograferen en te foto’s op te sturen. Wat me tegenhield? Een laatste restje fatsoen, denk ik. Een stemmetje dat zegt: ‘zoiets kun je niet maken.’ Maar ik weet het zo langzamerhand niet meer. Kunnen zij het wel maken dan om ons, oorspronkelijke Nederlanders, dag in dag uit te provoceren met die gore lappenwinkel en het luidkeels spreken van allerlei talen behalve Nederlands?

    Ik ben wel eens bang dat zelfs een rechts kabinet niet meer helpt om de islamisering tegen te houden. Misschien moeten we het zelf doen en de ‘nieuwe Nederlanders’ duidelijk te maken dat ze zich aan moeten passen of anders niet welkom zijn. Precies zoals zij ons duidelijk maken dat ze ons als honden, varkens, apen en verkrachters beschouwen.
    Kleine plaagstootjes als deze foto kunnen daarbij een nuttig begin zijn.

    Like

    • At Arie,

      Het woord fatsoen is inmiddels compleet uitgehold door allerhande ‘Goedmensen’ en heeft derhalve weinig betekenis meer.

      Dus schroom niet en laat je camera zijn goede werk doen.
      Insturen en voor je het weet, staat het op BP 😉

      Like

  7. @BP
    Je bent toch hopelijk niet werkelijk van plan om met foto’s van dames en heren, die ons stadsbeeld dagelijks ontsieren, ook je site nog eens ongenietbaar te maken?
    En waar “een rechts kabinet niet meer helpt om de islamisering tegen te houden” zou fotograferen de oplossing zijn?
    Voor je het weet lig je door toedoen van linkse kleurbekennenden met blauwe ogen en gebroken ledematen in het ziekenhuis.
    Gewoon wat geduld hebben en wachten op het moment dat de Staatsruif leeg is en de uitkeringsloketten niet meer open gaan.
    Foto’s van Oktoberfeest-meisjes worden uiteraard met gejuich begroet.

    Like

  8. @Wulf,

    Laten we teneerste vaststellen dat een foto niets meer is dan
    een vastgelegde waarneming.

    Uw stelling : Dat U zo´n foto op het randje vindt balanceren
    en er zijn beschaafderde alternatieven.
    Met andere woorden het maken en plaatsen van zo´n foto is
    niet beschaafd, danwel onbeschaafd.
    Dat ben ik niet met U eens, een vastgelegde waarneming als
    informatie naar derden werkt verhelderend en zegt meer dan
    een tekst.

    Intimidatie, bedreiging en geweld tegen individuen zijn
    meer het werk van Marokkaanse hangjongeren en de
    Lonsdalers.

    Suggereert U dat een geplaatste foto op een webblog gelijk
    is aan geweld ?
    Dit is op z´n mist een vreemde vergelijking en gaat mank.
    En wat Lonsdalers wel of niet kaalgeschoren betreft de over-
    eenkomst met Riftuig is misplaatst. ( draag ook weleens een
    Lonsdale trui, het is maar dat U het weet )

    Dat die mensen zich erg bedreigd gaan voelen als hun kinderen
    in het geheim gefotografeerd worden.

    Voor de goede orde, deze mensen zijn niet uitgenodigd en zijn
    uit vrije wil naar NL gekomen om te pariciteren.

    Dat men negatief tegen hun geloof en hun aanwezigheid in ons
    land staat.

    Spreek voor mijzelf, sta zeer negatief tegen hun aanwezigheid
    in NL en de rest van de vrije wereld.
    De islam als geloof/doctrine opgelegd vanuit de koran, verwerp
    ik ten zeerste, het is griezelig wreed en vooral ACHTERLIJK.
    En het zijn de individuen die deze achterlijkheid door gedrag en
    kleding uitdragen.
    Nog steeds bestaat de vrijheid van meningsuiting en hopelijk
    zal de nieuwe regering dit in zijn totaliteit verwezenlijken en
    wettelijk vastleggen.

    Saludos.

    Like

    • @ Lebuïnus:

      > “Uw stelling : Dat U zo´n foto op het randje vindt balanceren
      en er zijn beschaafderde alternatieven.
      Met andere woorden het maken en plaatsen van zo´n foto is
      niet beschaafd, danwel onbeschaafd.
      Dat ben ik niet met U eens, een vastgelegde waarneming als
      informatie naar derden werkt verhelderend en zegt meer dan
      een tekst.”

      Dus als zo’n soepjurk stiekem een foto van uw kinderen of andere familieleden maakt en die op zijn Jihad-blog zet als een “vastgelegde waarneming als informatie aan derden”, heeft u daar geen enkel bezwaar tegen?

      > “Intimidatie, bedreiging en geweld tegen individuen zijn
      meer het werk van Marokkaanse hangjongeren en de
      Lonsdalers.

      Suggereert U dat een geplaatste foto op een webblog gelijk
      is aan geweld ?
      Dit is op z´n mist een vreemde vergelijking en gaat mank.”

      Niet aan geweld maar wel aan intimidatie/bedreiging, aangezien het plaatsen van foto’s van iemands kinderen door de meeste mensen als zodanig ervaren wordt. U kunt dat bagatelliseren maar ga voor de grap de straat eens op en vraag aan honderd of desnoods duizend mensen hoe zij het zouden ervaren als iemand hun kinderen herkenbaar op het internet zou zetten in een context als deze.

      > “En wat Lonsdalers wel of niet kaalgeschoren betreft de over-
      eenkomst met Riftuig is misplaatst. ( draag ook weleens een
      Lonsdale trui, het is maar dat U het weet )”

      Ik heb het niet over iedereen die een Lonsdale trui draagt maar over de welbekende Lonsdale-jongeren met kale koppen, witte veters in hun kisten, agressief gedrag en teveel poeder in hun neus. Van die wazi’s die een hekel aan iedereen hebben maar amper over een serieuze ideologische ondergrond beschikken.

      > “Voor de goede orde, deze mensen zijn niet uitgenodigd en zijn
      uit vrije wil naar NL gekomen om te pariciteren.”

      Zij zijn naar NL gekomen omdat dat linkse tuig de poorten voor hen heeft geopend. Als de herder het hek van de schaapsweide openzet zodat de wolven kunnen huishouden, is het dan alleen de schuld van de wolven? Wat mij betreft horen die gasten hier ook niet thuis maar ik vind het beneden ons niveau om persoonlijke bedreigingen of intimidaties aan hen te richten. Er zijn veel efficiëntere en geweldlozere manieren om dit land terug te veroveren; door ons op individuen uit die groep (of zelfs hun kinderen) te richten, bereiken we niets en steken we bovendien de grens over die ons onderscheidt van neo-nazi’s, straatmocro’s en andere gasten die graag persoonlijk worden tegen weerloze individuen.

      > “Spreek voor mijzelf, sta zeer negatief tegen hun aanwezigheid
      in NL en de rest van de vrije wereld.
      De islam als geloof/doctrine opgelegd vanuit de koran, verwerp
      ik ten zeerste, het is griezelig wreed en vooral ACHTERLIJK.
      En het zijn de individuen die deze achterlijkheid door gedrag en
      kleding uitdragen.”

      Dat ben ik 100% met u eens, maar vergeet niet dat deze individuen van kleins af aan worden opgevoed met die bullshit en zelfs aan een nog grotere mate van indoctrinatie zijn blootgesteld als ons eigen volk door de linkse propaganda. We kunnen dan negatief doen over die kinderen met die hoofddoekjes, maar in feite richten we dan onze pijlen op het verkeerde doelwit aangezien niet zij persoonlijk “slecht” zijn, maar datgene waarmee ze worden gehersenspoeld.

      Like

  9. Hoe komen die somalieers hier lopend of op de fiets het is toch geen eu land

    Boiling points heb je wel een naar de platters geluisterd ,my prayer of only you
    mooi

    Like

Geef een reactie

