De Ballin-Beerput opent zich!

Landgenoten & Vlamingen,

Kijk eens hoe de Ballin-Beerput zich onder luid gepiep en gekraak opent. Dinsdag meldde Telegraaf dat Hirsch Ballin hoogstpersoonlijk betrokken was bij de afweging om de Verzetsstrijder Geert Wilders strafrechtelijk te vervolgen. Dus toch!
Lees het artikel hier.

Deze gevaarlijke man – die wat mij betreft in een verkeerd land geboren is, Argentinië of de USSR waren meer op z’n plaats geweest – is dus medeverantwoordelijk voor de vervolging van Wilders. Zo schakel je politieke opponenten uit. U heeft een andere mening? Prima, maar ik sleep u wel voor het gerecht. Dat zijn nu eenmaal de consequentie’s. Ik, Hirsch Ballin, zoon van een Duitsche rechtsgeleerde, moest aftreden inzake de IRT-affaire, maar werd in 2006 gewoon weer minister van justitie in het kabinet Balkenende IV.

De Ouderling EHB – een wandelend internetfilter op zich – heeft natuurlijk nog veel meer etter onder de pet. Ook zijn vermeende betrokkenheid bij de arrestatie van de cartoonist Nekschot is zo’n voorbeeld. EHB heeft de brute huiszoeking/arrestatie meerdere malen verdedigd.

‘Minister Hirsch Ballin van Justitie vindt dat het OM waardering verdient voor het werk. Hij verwacht dat de Tweede Kamer het optreden van het OM uiteindelijk zal begrijpen. Er zal geen schande van worden gesproken, aldus de minister.’

‘Er zal geen schande van worden gesproken’, zei EHB ooit. Dit geeft aan hoe ziek deze verwerpelijke man in elkaar steekt.
En dan natuurlijk het Joris Demmink-verhaal. EHB weet hier veel meer van. Het was ook EHB die een onderzoek naar deze vermeende pedofiel weigerde… Dat zegt mijns inziens voldoende.

Wat is de volgende etterpuist die spetterend openklapt?
Ik kan mij zo voorstellen dat u het vermoeden heeft dat u per ongeluk in een tijdmachine bent terechtgekomen, die u terug wierp naar de Argentijnse Junta in de jaren ’70. Welnu, dat is niet zo. U leeft in Nederland anno 2010, alwaar het een doodnormale zaak is dat een minister van justitie iemand met wat kritiek op een Bloedsprookje laat vervolgen.

Gelukkig wordt onze goede naam in het buitenland hierdoor niet aangetast.

STEUN GEERT!

De trucage-foto – of is het een echte foto? – is verzorgd door meestershopper TWITVB. Klik op de afbeelding.


FBTO Woonhuisverzekering

15 gedachten over “De Ballin-Beerput opent zich!

  1. Dat EHB een rotte appel is, die nog veel rotter blijkt dan
    gedacht, geeft nu ook duidelijk aan dat het CDA een
    stinkende hoop stront is.
    De prominenten of niet zijnde prominenten blinken uit
    in hypocriete en valse voorwendsels om vooral de Gutmensch
    uit te hangen.
    Bovendien hebben deze mensensoort een orgaan wat bij de
    gewone homo sapiens ontbreekt, namelijk een g e w e t e n.
    Met andere woorden als de CDAer geen argumenten heeft
    schermt ie met z´n geweten.
    Gewoon Ferrier terug naar de klapperboom en Koppejan weer
    stichtelijk achter het harmonium.

    Like

  2. En wat er gebeurt er nu als Geert veroordeeld wordt? Hoe lang blijven jullie dit in Nederland tolereren? Het is toch godsgeklaagd. Nederlanders zijn watjes geworden. Het wordt echt hoog tijd voor een worldwide movement.

    Like

  3. Telkens als ik die foto van EHB zie vraag ik me af wat we ermee moeten doen, ophangen of tegen de muur zetten.

    Like

  4. En door wie wordt HB gestuurd? Wie is de duistere macht achter het proces Wilders? Wie belet het openen van beerputten? Driemaal raden.

    Like

  5. Stadtgenaud,
    Gij zijt een nobel heerschap (van stand). U laat toe driemaal te raden.
    In de aujevâghsstadt daar woont ook ene graaf en adellijke aanverwanten. Zijn zoon heet Jantje. Die zwaait meteen in de goeie richting met zijn handje als u hem die vraag zou kunnen stellen en zegt daarbij “daar woont me tante”.

    Like

  6. OK
    Hoewel Jantje’s hoed doet denken aan een Haeghse Dame en hun bijzondere hoedensmaak op verwantschap kan duiden, moeten we Jantje voor de zekerheid maar aan DNA testen onderwerpen.

    Like

  7. DNA-test: De Nederlandse Adel – test.
    Jan van de melkman??? Zouwet?

    Wat anders:
    AA-13 gekentekend de Ferrari van wijlen Anjerman.
    AA: . . . .voor alle hofmobielen {Arbeid Adelt}.

    Like

  8. Ik lees de reacties op Elsevier online, en ik verbaas mij over wat er aan gang is in NL. Ongelooflijk allemaal. Wat zal het uiteindelijke resultaat zijn van deze minachting voor de gewone Nederlander? Burgeroorlog? Nederland in 2 delen? Het Nederlandse volk wordt hier zwaar op de proef gesteld. Als niet Nederlander moet ik mijn steun betuigen aan alle Nederlanders want het gaat hier om een grensoverschrijdende zaak, een zaak van vrijheid, de vrijheid van de gewone man/vrouw. Het gaat ons allemaal aan of Wilders veroordeeld wordt of niet. Het is gewoon schandelijk dat Wilders voor de rechter moet verschijnen voor het vertellen van de waarheid. Tegenover de katholieken zijn wél moppen en beledigingen gemaakt, en dat mocht blijkbaar. Er was en is daarbij geen sprake van kwetsen. Maar nu het de arme moslim betreft is het ineens allemaal strafbaar.
    Ik ben bang, Nederland is in gevaar, het Nederlandse volk is in gevaar.

    Like

  9. @Fee
    Zoals u ziet, houden wij gekscherend de moed er in, in de wetenschap dat alle financiële en economische signalen op onveilig staan, hoewel men ons het tegendeel wil doen geloven.
    We staan aan de vooravond van het bankroet van de Europese verzorgingsstaat en zodra de uitkeringsloketten sluiten, is het multiculturele sprookje definitief fini.
    Dat daarbij een burgeroorlogje kan ontstaan, is een van de mogelijkheden waarmee we rekening moeten houden, want de afwikkeling van de multiculturele erfenis zal niet zonder kleerscheuren en vuile handjes gaan.
    Als klein land staan wij niet alleen, want ook onze Europese broedervolken
    zullen zich de kaas niet van het brood laten eten.

    Like

  10. Aan Yeager (en aan Fee)

    Kijk, dat bedoel ik nou. Ook ik zit, net als Fee vanaf verre afstand dit circus in Nederland te bekijken en ik vraag me af hoeveel men in Nederland nog gaat tolereren.

    En wat betreft de EU, dat is alleen maar een financiele unie en die staat inmddels ook op barsten.

    Dat brengt mij naar die eenheid waar Yeager naar refereert. Met zijn allen staan wij heel sterk. Wereldwijd.

    Like

  11. BP
    Je mag beslist niet missen wat Vrijspreker.nl aan praktische economie presenteert onder de kop “hyperinflatie weer op komst?”.
    Belangrijker evenwel is de link die in de eerste reactie bij dat artikel wordt gelegd naar “Inflatie in Frankrijk: de belangrijkste geschiedenisles die u nooit kreeg”, waarin de gevolgen worden beschreven van het wegvallen van het publieke vertrouwen in het feitelijk niets waard zijnde papiergeld als een ongelimiteerd voortbrengsel uit het niets waarmee Europa het ene gat met het andere probeert te vullen.
    Zelden krijg je zulke interessante berichtgeving onder ogen.

    Like

  12. @Beste Alida,

    Ik heb die Donner aan de praat gezien (en gehoord) in een aflevering van Pauw & Witteman.
    Eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat deze ‘sharia invoerder” opnieuw minister zou worden. Maar van de kant van de politiek correcten kan je natuurlijk alles verwachten.
    De uitdrukking en gebaren die deze man (ongewild) meezeult zijn werkelijk niet vertrouwenwekkend, dat is wel het minste wat je er kan van zeggen.

    Like

Plaats een reactie