New header: voor elk wat wils.

Waarde lezers,

Dit is een democratisch weblog. Hier wordt geluisterd naar lezers/commenters. Althans, als het mij uitkomt… Sommige lezers, waaronder Maci, zien toch liever de keiharde tegenstellingen welke in ons land aan de orde van de dag zijn, terug in de header.
Prima! Ik heb Paint Shop Pro de sporen gegeven en een .GIF in elkaar geflanst. Elke fotootje in de header correspondeert met het achtergelegen fotootje… Iedere acht seconden verspringt de header.

Zo is er voor elk wat wils. Zelfs voor toevallig passerende Gutmenschen. Die zien hun eigen multiculturele samenleving terug in de kopfoto. Als dat geen rukken wordt!
Zo ziet u maar weer, ik ben de beroerdste niet. 😉

At Maci: excuses voor de overlast. Uw comments die plotseling verdwijnen, zijn ook niet terug te vinden in de spambox. Verder staan alle instellingen goed. Laten we hopen op betere tijden!

13 gedachtes over “New header: voor elk wat wils.

  1. Ook wat mij betreft wie ben ik, ben het eens met G. Deckzeijl.

    BP, Wat dat water bij de wijn doen, het komt me meer voor
    dat het westen oceanen bij een flesje rosé stort, dit om de
    muzelmannen te behagen !

    Like

  2. Goh, BP, ik ben benieuwd. Hopelijk ga je in de header ook voor de satire. Wat betreft mijn verdwijnende comments, ik ben een digibeet. Er schijnt een verklaring voor te zijn. Deze is mij weleens uitgelegd, maar ik kan het niet reproduceren. Misschien staat mijn laptop wel op punt van crashen, want die maakt soms rare geluiden.

    Like

  3. BP
    Elk wat wils.
    Zie: Google-Afbeeldingen-Rijsttafel-Afbeelding onder GROOT.
    Keuze te over voor de multicultisamenleving.
    BoereNkool of Sauerkraut met worst is andere koek. Zet dat maar op linx.

    Overigens hebt gij zich al verdiept in de geschiedenis van de “indische gemeenschap”?

    Like

  4. Als honden bezitters ,hun hond uit willen laten naast een moskee ,moeten ze in Amersfoort zijn daar is er een .Is ook altijd ruzie .
    Is ook een pad waar niet gefiets mag worden,maar wat niet mag doen ze juist.

    Like

Geef een reactie

