‘Artikel 7 rechts-extremistische website’.

Waarde lezers,

Ik heb vandaag niet zo veel tijd voor een lang verhaal, maar de rel tussen PowNews en weblog Artikel 7 wil ik u niet onthouden. Ik weet niet of u het een en ander gevolgd heeft, maar in deze uitzending (vanaf 7.10 min.) van PN kwalificeert voormalig frontman van Geenstijl – Dominique Weesie –  de informatieve website Artikel 7 als een rechts-extremistische website.
Er zouden daar schimmige PVV’ers rondwaren, er worden racistische teksten geschreven, kortom een obscuur geheel op het o zo brave internet. Ik kom hier later op terug met een wat langer verhaal.
Rest mij nog wat links te plaatsen:

(1)
(2)

Alhoewel, rel? Haha! PowNews weet niet eens wie er achter deze site zit. Die stelt dat Martien Pennings de hoofdredacteur is, maar dat is een gastschrijver… Prima spitwerk van PowNews!
We horen het Weesie nog in de rondte brullen; ‘we gaan ze daar in Hilversum helemaal gek maken!’ Dat is prima, maar eerst je huiswerk goed doen, voordat je zomaar iets gaat roepen. Maar goed, in het spuien van laster en smaad is Weesie inmiddels geslaagd.

En om maar even het Geenstijl-jargon te gebruiken: FAIL!

8 gedachtes over “‘Artikel 7 rechts-extremistische website’.

  1. De uitzending gezien via uitzending gemist (inmiddels afgesloten
    door canal digitaal, geen adres in NL dus geen ontvangst in ES,
    NL logica.)
    Verbijsterd gekeken en de onzinnige argumentatie aangehoord,
    dit is het “andere geluid” uit Hilversum dus.
    Artikel 7 rechts extremistisch met andere woorden de waarheid
    zeggen, opinie´s, het geven van meningen is extremistisch.
    PowNews gaat Pavloven, kennelijk het enige bestaansrecht van
    de “diversiteit” tussen de omroepen.
    Nu maar afwachten tot Geert Wilders zich bekeerd tot de islam.

    Like

  2. Ik had me aangemeld als lid van Powned toen het nog nodig was(dachten we}.Ik ga mijn lidmaadschap nu weer opzeggen. We worden er niet beter van. Ze hebben hun kans gehad.

    Like

  3. Zwaar teleurgesteld in POWNED.
    Ik had verwacht eindelijk eens een kritisch geluid te horen tussen al die linkse roeptoeters.
    Nu blijken ze gewoon me te gaan huilen met de jakhalzen van de linkse kerk.
    spijt dat ik me opgegeven heb als lid, weer maar op gaan zeggen denk ik.

    Like

  4. Daar komt nog bij dat ik op POWNED een IP ban gekregen heb omdat ik een satirisch comment gaf op het schieten op een moskee deur.
    Het mag wel duidelijk zijn dat ik het gehad heb met die lutsers.

    Like

  5. Nou breekt mijn klomp!

    Als er één website een politiek-correcte reputatie heeft hoog te houden is het natuurlijk wel Artikel 7.
    Ik kom er ook wel eens voor een verzetje, maar geen onvertogen woord over de multikul en de Islam. Wel gezonde inhoudelijke kritiek op bepaalde uitwassen en extreem religieus gedrag, maar altijd binnen de perken.

    Nooit geen last met het MDI of de AIVD en zeker niet met de Moslim Broederschap.
    Ik kan u dit discussieforum van harte aanbevelen!

    Met vriendelijke groet;
    Tristan, Voorzitter van de Stichting WBOH.

    Like

  6. Ik ben al lang geen lid meer van PowNed. De dag dat gladdekker Pechtold daar ook zendtijd kreeg was de dag dat ik opzegde. Ze hebben wel eens wat leuks, maar voor de rest is het allemaal zeer amateuristisch en veel van hetzelfde. Als GeenStijl waren ze geweldig, te weinig zelfkennis bracht ze naar Hilversum om te knallen, maar het werd een natte sisser. Wat hou je dan over? Juist schoppen naar een ander. Artikel 7 is een prima site, niet zo goed als deze, maar goed met een breed scala aan vaste columnisten. Het lijkt wel dat je alleen kunt mee doen in Hilversum als je tegen de PVV bent. Ik weet 1.5. miljoen belastingbetalers, die het daar niet mee eens zijn.

    Like

  7. Is dat POWNED niet de zoveelste club die overeind blijft door de bijdragen van de belastingbetaler? Laat Weesie eens met Pat Condell gaan praten met zijn gezeik over racisme op Artikel7.
    http://tinyurl.com/27j3hp4
    (zelfs zonder ondertiteling prima te volgen)
    Beste Joost Niemöller: kom er maar in.

    Like

Geef een reactie

