Zondag: Muzak!

Waarde lezers,

Ik heb nog steeds problemen met het plaatsen van een Youtube-fragment. Rommelen in de code helpt niet, dus dan maar even zo. Klik op het screenshot en u komt bij het fragment van vandaag.

Er moeten hier toch ware discoliefhebbers aanwezig zijn? U mag er gerust voor uitkomen. Ik ben inmiddels alle schaamte voorbij en daarom presenteer ik u de fantastische Canadese band Kat Mandu met de instrumentale disco-klassieker The Break.
Onvervalste disco uit 1979!

11 gedachtes over “Zondag: Muzak!

  1. mocht je het ook eens in je reacties willen proberen dan word het;
    {youtube}code{youtube}
    oftewel in dit geval
    {youtube}GNQYDXjXc6I{youtube}

    Like

  2. @ Gewebkijk,

    Normaliter gebruik ik in een post de volgende code:

    In de commentbox kan je gewoon de embedded code gebruiken, alleen, sinds ik dit nieuwe theme gebruik, loopt het filmpje de commentbox uit…. De afm. in de code aanpassen helpt helaas niet 😦

    Like

Geef een reactie

