Vrolijk Kerstfeest!

Waarde lezers,

Week 51 is de meest hectische week voor de familie BP. Veel werken, vroeg naar bed en vroeg op.
Daarom spreek ik u hoogstwaarschijnlijk pas na de kerst weer. Of nog later…

Dus namens het hele *kuch* BP-team:

VROLIJK KERSTFEEST!!

21 gedachtes over “Vrolijk Kerstfeest!

  1. BP en alle vaste bezoekers van dit educatieve discussieforum een vrolijk Kerstfeest toegewenst.

    Vergeet u vooral niet de Kersttoespraak van onze Beatrix zaterdag op Nederland 1, 13.00 uur.
    Zonder deze toespraak komen wij het nieuwe jaar niet door!

    Met vriendelijke groeten;

    Tristan,
    Voorzitter Stichting WBOH.

    Like

    • @Tristan, ik weet dat je het goed bedoelt ,maar ik kan de kersttoespraak van Bea vanwege haar Soestdijkse uitspraak al jaren niet meer aanhoren. Ik voel me beledigd en uitgesloten.
      Wat moet ik nog doen om het neuwe jaar door te komen?

      Graag blijf ik lid van de Stichting WBOH!

      Like

      • Het financieel-economiche nieuws volgen!
        Het einde van Nederland luilekkerland. En dat gevoegd bij de haat die de godsdienst van de vrede dagelijks aan het opbouwen is, het einde van een maatschappij met muzelmannen met scharen en verminkte dochtertjes.
        Dat wij er zelf financieel bekaaid af komen, is de keerzijde van een veelbelovende ontwikkeling.

        Like

        • Waarde Stadgenaut.
          Betekent dat wat gij daar neerschrijft, dat naast de drie wijzen, nu ook lichtstraaltjes zichtbaar worden uit het oosten.
          Dat wij er bekaaid van ons zullen komen . . ach geld maakt niet gelukkig. Freedom eens te meer.

          Fijne dagen waarde BP-reaguurders en een hoopvol 2011.
          Mogen de drie wijzen Ge-Ma-Ma de drie wijzen blijven, hun verstand niet verliezen en hun woorden ook in daden omzetten.

          Like

  2. “Aan de Hoofredacteur, reageerders en ander BP vrienden, alsook aan àl degenen die hun dierbaar zijn,” van harte een mooi kerstfeest toegewenst vanuit Zeebrugge.

    Like

  3. Nee, het nieuws wacht niet, ook niet tijdens de kerst. Oproep: wees altijd alert op de volgende situaties. htt://tinyurl.com/2vyubwc
    Geef altijd tegengas.
    In tegenstelling tot hetgeen betrokkene te horen kreeg, mag een advocaat sinds 2-11-2010 altijd bij een verhoor aanwezig zijn!
    http://tinyurl.com/2vkh4a3

    Like

    • Heer Deckzeijl, vrolijk kerstfeest! Heeft u nu geen andere, wat luchtiger of ironischer gedachten tijdens deze kerstdagen?
      Wat eet u eigenlijk tijdens de kerstdagen? Uitsluitend in azijn ingelegde gerechten? Heeft u geen kennissen, familie op vrienden om u deze paar dagen af te leiden van het wereldleed? Ik weet het: shit happens, ook met kerstmis.
      Maar met al uw doomlinks wordt de wereld in deze kerstdagen ook niet beter.
      Ik vraag me af wie deze links nog aanklikken.
      Ik niet meer, sorry heer Deckzeijl

      Like

  4. At Maci,

    Klein beetje LOL @Deckzeijl….
    Ik klik de links van de heer Deckzeijl nog steeds aan. Dat is ook het enige wat ik op deze site nog doe. Ik ben er eigenlijk helemaal KLAAR MEE. Ben al sinds begin december aan het overwegen om te stoppen, maar ik kan geen besluit nemen. Ik ben alles spuugzat: Islam, islamisering, links, noem maar op.

    Ik denk dat ik maar es geruime tijd niets doe hier, maar mezelf ga richten op dingen die ik ècht leuk vind op internet: Muziek, art, graphics, photoshop, geschiedenis enz. En daarna kijken of ik nog wel wil bloggen…

    Da’s toch kut! 😉 Ik sta continu in dubio!

    Like

  5. At BP,
    Heer BP, dat U in dubio staat , versta ik , wie niet.
    Maar de dwang om je te uiten en min of meer gelijk-
    gestemden kond te doen van wat je dwars zit, kan je niet
    laten, in deze krankzinnige westerse samenleving.
    Het is net als seks, niet waar ?
    Al meen ik te weten dat niet iedereen het hier mee eens is.
    Het staat je vrij om te doen en te laten wat je goed dunkt.
    En dat bloggen, dat komt wel weer ( zal het node missen ).

    At Maci,
    Eerlijk gezegd haalde U de woorden uit mijn mond.
    Dacht ook, een beetje humor, een beete relativeren en minder
    dwingend je gelijk opeisen heer Deckzeijl.
    Maar wie ben ik, vol met fouten, frustraties enz. en super eigenwijs.

    Aan een ieder, fijne dagen en een hoopvol 2011.
    Felices fiestas y próspero año nuevo ( klinkt zoveel mooier ).

    Like

  6. Het zou jammer zijn als je er -definitief- mee zou stoppen, BP, want alleen jij en tristan verstaan de kunst om iemand nog tot lezen te krijgen van steeds hetzelfde nieuws over moslims en nog eens moslims waarmee we dag in dag uit worden gebombardeerd.
    Gewoon af en toe een stukkie schrijven, je ondertussen nergens meer wat van aantrekken, je uitleven in je hobbies, en je site openhouden om als eerste het heuglijke nieuws van de moslim exodus te kunnen melden. Want reken maar dat die er gaat komen.

    Like

  7. @BP en anderen: Nee, humorloos ben ik niet, maar ik ga me niet verstoppen voor de realiteit van alledag. Ik draai al heel wat jaren mee, ruim 62 om precies te zijn maar wat valt er in vredesnaam te lachen bij dit soort berichten? http://tinyurl.com/37lfel6 Zijn jullie vergeten dat ook in dit land dergelijke IDIOTEN rondlopen? Wijlen mijn ouweheer waarschuwde begin jaren ’30 van de vorige eeuw voor de opkomst van een Oostenrijkse kladschilder en zijn trawanten, slechts weinigen luisterden. Nu zitten we in een situatie dat de politie zich als meeloper gaat opstellen en slachtoffers als DADERS bestempelt. Moet ik dat negeren? Moet ik net gaan doen alsof er niks aan de hand is? Valt dat überhaupt te “relativeren???” Of ik gevoel voor humor heb? Ja hoor, bekijk de reacties op gnoe maar eens.
    Bye.

    Like

Geef een reactie

