Uitglijder: Turks strooizout!

Landgenoten,

Turks zuur kenden we al: Albayrak. Turks zoet kenden we ook al: Suikerfeest. Turks bitter is hier helaas ook bekend: Slachtfeest. Nu alleen het Turkse zout nog! Hebben we ook

Turks strooizout, mensen! De Linxe Kerk zal dit gegeven met beide handen aangrijpen en stellen dat Turkije levens redt, dus bij de EU moet! No way!
Mag mijn hond ook over het Turkse strooizout lopen? Mag ik een onsje ham gaan halen als ik gebruik maak van een mooie schone straat die bestrooid is met Turks strooizout? Haha!

Hele kleine stukjes Turkije worden hier letterlijk uitgestrooid, onder het mom van ‘veilige wegen voor iedereen’.
Ja ja, mooi verhaal, we hebben jullie door!

 

12 gedachtes over “Uitglijder: Turks strooizout!

  1. Welke krant haalde het ooit in z’n kop om een bladvullend artikel te wijden aan de herkomst van strooizout.
    Als Turkije dat zout nu had geschonken als wiedergutmachung voor de door haar infuus-landgenoten voor miljarden genoten uitkeringen.
    Gaat de wakkere collaborateur-krant ons ook voorlichten als over een paar dagen Nederland het vel over de oren blijkt te zijn gehaald? of de zoutleverantie met de bouw van een aantal haatkazernes wordt betaald?
    Vast niet, want de krant heult met het valse koninklijke dogma “Alle Menschen werden Brüder.

    Like

  2. Hé heer BP, met alle respect hoor, maar de ene dag braakneigingen ventileren om je blog voort te zetten en de dag er na 2 nieuwe schrijfsels?
    Dat is nu al een tijdje bezig.
    Neem dan eerst eens serieus de tijd om er achter te komen wat je nou eigenlijk wilt , als je zelf aangeeft dat te willen weten.

    Dat bloggen is blijkbaar toch een soort van verslaving, dat kan ik me heel goed voorstellen, maar ik ga niet zeggen dat je door moet gaan. Maar wees wel duidelijk. Ook je lezers zijn een soort van verslaafden die gelijkgestemden willen lezen en ontmoeten.
    Het is echt niet leuk om steeds te moeten lezen dat BP er eigenlijk geen zin meer in heeft.
    Dat betekent ook dat hij geen zin meer heeft in zijn commenters, hoewel die zijn blog mede inhoud gaven.
    Als je het opgeeft, even goede vrienden , hoor.

    Like

    • At Maci,

      Ik kan u ook alleen maar gelijk geven. Excuses 😉
      Ik ga door, ook omdat commenters, zoals u het zelf zegt, inhoud geven aan dit blog. Die kan ik na jaren trouw bezoek niet zomaar aan de kant schuiven en dat zou ik ook niet willen.

      Dusss…. Geen geklaag meer, hooguit een paar dagen rust, zo af en toe 😉

      Like

  3. Ik zou als blogger niet graag zo rauw op mijn dak gevallen worden. Met wat wellevendheid is evengoed duidelijk te maken dat men het blog niet graag ziet verdwijnen. Maar dat verschil in benadering zal het verschil tussen Amsterdam en Den Haag zijn.

    Like

    • @Heer yaeger, vergis ik me nou of geeft u nu op dezelfde manier uiting aan het hullie tegen zullie gevoel?
      Maci met enige kritiek? Net als moslims tegen Nls?
      Het ene NL dorp tegen het andere?
      Die ene nieuwkomer in een dorp in Nl. tegen de anderen?
      Dacht het wel. Ik heb het zelf meegemaakt.
      Wat denkt onze heer @Yaeger mij op dit blog ooit iets te kunnen verwijten dat erger is dan onze moslimimport in Nl qua discriminatie.
      Sneu hoor, Hagenezen zijn beschaafder dan A’dammers.
      Wat doet U eigenlijk op dit blog als u denkt dat Nederlanders die eigenlijk slechts 60 km verder of minder, zoek het maar uit,
      qua geboorteplaats al gedisqualifiseerd zijn?
      Dit is een blog over de gevolgen van moslimimport, en niet een zielige controverse tussen Nl steden en dorpen.

      Like

  4. BP.
    Dat je B nu beschermt en hier niet meer “openbaart”, daar hebben wij allemaal vrede mee.
    Maar dat BP niet meer zou verschijnen kan je niet maken en ons niet aandoen.
    Wij tanken per slot van rekening hier allemaal BP (Super+).
    Komt er minder BP? Geen probleem. Dan rijden we wat langzamer . . . maar we blijven voor(ui)tgaan.

    Like

  5. OK is weer Oké.
    Werd een beetje verdrietig van de letterwisseling tussen lady M en stadgenaut y. Maar gelukkig ligt alles onder nu het zand (van Kèkdeûn).
    M krègt van mèin een Tulp eut dr eige stad.
    En Y een roos die ik pluk voor op zn hoed.

    Like

Geef een reactie

