Nou en!

Nou en, landgenoten!
Want ook in het nieuwe jaar 2011 zal Zuurlinks er alles aan doen om het kabinet Rutte te dwarsbomen. Wij zien hun lastercampagne graag tegemoet, onder bezielende leiding van de heer Çohen. Het zal ons niet deren, kom maar op met je zure regen, we blijven gewoon zitten.

Enfin, ik vond het wel een grappig plaatje, ook vanwege de gelijkenis en zo..
Nog wat nieuwsberichten voor u:

Minder overvallen in Amsterdam. Geloven we uiteraard niet. De ‘politie’ adviseert steeds vaker om geen aangifte te doen… Dan daalt het aantal overvallen inderdaad vanzelf.

En weer een PvdA’er die geld ruikt!
‘PvdA-burgemeester stapt alvast op vanwege lager pensioen.’

Uit 2006: ‘Mediamarkt opgebouwd met SS-geld.’

2 gedachtes over “Nou en!

  1. Als dit plaatje echt is, zegt ik zielig voor die uil. En waarom?.
    Als het een photoshop is zeg ik dat het symbool voor de wijsheid, de uil, niet goed begrepen is.
    Maar ik vind het zielig voor Oehoeboeroe, de uil ,ouderen onder ons wel bekend.
    Ik ben dus Eucalypta, eigenlijk, als het ware.
    De uil staat als symbool voor wijsheid in bredere zin , maar wijsheid bij de linkse politiek kan ik nu niet ontdekken.

    Like

Geef een reactie

