BP op zondag: Muzak → Nirvana.

Waarde lezers,

Lezer Expat meldde eerder deze week dat hij het jammer vond dat de muziek op zondag verdwenen was… Oorzaak was dat BP de insluitcode van Youtube niet aangepast kreeg. Silly me, want de oplossing is zo simpel. Ik paste de code aan, nadát ik het gekopieerd had, maar dat moet eerst…

Anyway, nu passen de video’s weer keurig in het kader, zoals ik het wilde hebben. Hieronder een unplugged-versie van Nirvana. The man who sold the world.

… Met de legendarische Kurt Cobain. Jammer dat ie in 1994 het besluit nam zijn leven te beëindigen via een schot hagel.

U vindt Nirvana 3x ruk? Kopieer en plak uw favoriete video in de commentbox.

16 gedachtes over “BP op zondag: Muzak → Nirvana.

  1. En dan nu een stukje gitaar gefrummel van de meastro zelf. Steve Vai
    Is even wennen maar een heerlijk stukje zondag morgen muziek.

    Like

  2. @BP ik wil ook een bijdrage leveren aan the music (muzak), maar ik ben te veel digibeet.
    Onlangs, ik meen 13 december, is Don VanVliet AKA Captain Beefheart overleden aan multiple sclerose op te jonge leeftijd.
    Hij was een driedubbel talent: muzikant, dichter en beeldend kunstenaar.
    Hij heeft een oevre nagelaten dat veel invloed heeft gehad op de popmuziek. Hij was voor mij een “soul brother”.

    Veel mensen kennen hem niet, want niet mainstream.
    Google maar.
    Nu zou ik dit wel eens willen laten horen en zien aan anderen, maar via you tube lukt me dat niet, omdat ik al zei dat ik een digibeet ben.
    Hij is echt een cult muzikant

    Mocht iemand Captain Beefheart hier voor mij willen plaatsen, dan b.v. Icecream for crow..
    Dat zou mijn zondagse muzak zijn.
    Thank you very much, BP.

    Like

      • Ik ben sowieso een fan van dit indie pop/rock genre. Voorbeelden te over zoals Sonic Youth, Nirvana, Arcade Fire, Enon, ja zelfs Carol van Dijk (Bettie Serveert) en of course ook om u beste Maci te helpen. Groet, Oedjepoed 😉

        Like

Geef een reactie

