Islamitisch pootjebaden op hogeschool.

Waarde lezers,

Misschien wist u het niet, maar ik was mijn voeten gewoon thuis, in de badkamer. U zeer waarschijnlijk ook. Mohammedanen moeten dat natuurlijk weer met veel bombarie ergens anders doen. Moet van hun ‘geloof’, zeggen ze. Zijn we dan weer lekker klaar mee. Er moet dan weer een speciale wasruimte ingericht worden. Gekmakend gewoon.

Op de Christelijke (!) Hogeschool Windesheim in Zwolle vindt men het echter geen enkel probleem om aan de wensen van de (veeleisende) moslim te voldoen. Waarom ook niet, een bidhok was ook al aanwezig, dus een hok waar de moslim-studenten hun poten kunnen wassen, is dan niet meer dan logisch.
De moslim-studenten gebruikten eerst het gehandicapten-toilet om de tenenkaas weg te spoelen… Wellicht was dat nou juist de plek waar men hoorde, maar dat mag ik zeker weer niet zeggen.

Ja, fok jou, ik zeg het lekker toch, boeit me geen reet.
Het is verder ronduit stuitend om te zien dat dergelijke scholen allerlei woestijngewoonten faciliteren, waar we helemaal niet op zitten te wachten. Eerst moeten er bidmatten uitgerold worden – niet in de buurt van die vieze Nederlanders natuurlijk – dan moet er een potenwashok komen en de volgende eis zal zijn dat de studentikoze baardmannen een mobiele halal-slachterij in de kantine willen hebben. Op wieltjes. Waar één kip in past.

Joh, zout effe lekker op met je achterlijke tradities man. En neem meteen die klote-religie van je mee. We zijn er klaar mee. Je poten wassen doe je maar thuis en niet op een hogeschool, wat denk je wel, joh.
Doe eens even normaal.

14 gedachtes over “Islamitisch pootjebaden op hogeschool.

  1. De gedachte die ik niet kan onderdrukken is, dat er voor de
    muzelmannen wellicht speciale doucheruimten moeten komen.
    In het verleden is er wel geexperimenteerd met een geheel
    andere vorm van douchen.
    Een van de voorbeelden is een emmer water te bedienen
    met een touw !
    Als U begrijpt wat ik bedoel.

    Meer geld voor het onderwijs : ze moeten leren zich te wassen !

    Like

  2. BP.
    Vroeger had je de PROVO’s.
    Die PROVOceerden.

    Dit “soort geintjes” van die gristellijke school wordt niet opgevat door menige moslim als zijnde respect, maar als een soort “onderwerping”.
    Iets anders kan hij helaas niet bedenken (de goeden daar gelaten, die het voeten kuisen bijv. thuis doen).
    Hoe meer er komen hoe “slimmer” het wordt.
    Ik weet niet wie recentelijk op een blog heeft gezet, dat het toegeven aan dhimmietude ook een kwalijke zaak is.

    Andere kant.
    Ik hoef mijn schoenen *) niet uit te doen in het huis van mijn kenissen, die (Aziatische) moslim zijn. Toch doe ik het uit respect. En zij – “Alhamdulillah” – waarderen dat. Zien dat dus beslist niet als een onderwerping. Dat zijn de moslims waar Wilders niets op tegen heeft.
    *) sinds mijn tijd onder de wapenrok ook nooit “geurvreters” nodig gehad.

    Hoe is de dag van morgen?
    Nog meer ellende, nog meer zorgen?

    Like

    • Het z.g. moeten wassen van de voeten voor het betreden van de gebedsruimte heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat in de tijd van Mo en ook nu nog, de religieuze woestijnschuivers natuurlijk vieze voeten hadden/hebben. Wat wil je de hele dag tussen de kamelen- en ezelpoep. om nog maar niet te spreken over menschenpoep, want geen riolering.
      Ja, met zulke vieze poten mag bij mij ook niemand binnen komen.
      Dat deze prehistorische gewoonte ook nog wordt toegepast in Nederland, want z.g. religieus, is het bewijs van de achterlijkheid van aanhangers van de islam die in Nederland .
      Ze lopen hier dus blijkbaar ook op hun blote voeten of sandalen door de poep te baggeren.

      Ik stel voor klompen voor de export te gaan maken voor geëmigreerde Nederlanders.

      Like

      • At Maci,

        Bij mij mogen ze sowieso niet binnenkomen. Ik hou niet van opdringerige visite en buiten dat; ze kosten me teveel en zie ze maar weer eens weg te krijgen. Lukt je niet.
        En ondertussen maar eisen stellen. Ze moeten alleen hún drankjes en hún hapjes, het Hollandsche is niet goed genoeg voor hen. Alles moet stroken met hún cultuur. Joh, fok jouw cultuur.

        Ik haat jouw cultuur tot op het bot. Jouw cultuur wat doorspekt is met Jodenhaat, intolerantie jegens andersdenkenden, eerwraak, pedofilie, neef en nicht-huwelijken, stenigingen, martelingen, fascisme en andere barbarij.

        Kortom, de voordeur slechts selectief openen…

        Like

  3. Zo kwam er een ruimte om gestolen scooters te verhandelen. Een fraaie lounge om meisjes in de prostitutie te dwingen. Een oefenlokaal voor berovingen. Een studio voor uitschelden. Spugen kan in een speciaal parcours in de gang. Uitkering regelen kan in de vergaderkamer van de directie en natuurlijk is er een stemhokje met vooraf ingevulde vakjes: PvdA.

    Like

  4. Jullie zouden toch eens beter rond moeten kijken: PVV-ers hebben Kamervragen gesteld over dat islamitische pootje baden.
    Zie de Telegraaf van heden.
    En nu ik toch bezig ben: hoe zouden jullie reageren als jullie dochter in elkaar werd geslagen?? http://tinyurl.com/4n75zey
    200 zweepslagen voor de daders, daar zit ik aan te denken.

    Like

    • Dit blog is goed geïnformeerd, Deckzeijl, met bovendien een bladwijzermenu dat door ons continu wordt gevolgd.
      Op alle multiculti-unfug reageren is wegens de niet aflatende stroom nieuws over de onhebbelijkheden van onze medelanders, ondoenlijk. Zou men alle multiculti verdwazing en ontsporing archiveren, ik verzeker u, uw laptop zou crashen.
      Met uw irritante opmerkingen zou u op Artikel 7, waar ik uw naam wel eens tegenkom (u ziet wij zijn goed geïnformeerd), door Zande c.s. worden afgemaakt.

      Like

  5. Geehrter Denkzettel,
    Hoe ik het zou vinden als mijn dochter in elkaar zou worden geslagen?
    Dan zijn voordien al een paar naar de gaswolk verwezen. Maar tegen een overmacht zou ze uiteindelijk zwichten als omstanders weg gaan kijken.
    Ik vind, dat zij dan aangifte moet doen als ze weer een beetje uit haar ooghoeken kan kijken.
    De dienstdoende diender zal dan melding maken van dit “incident”.
    Over en uit.
    Insha’llah . . . . .

    Like

  6. At heer Deckzeijl,

    Wij kijken ook heel goed rond!
    Toen bovenstaand stukkie geschreven werd, gisterenavond, waren de PVV-Kamervragen nog niet bekend.

    Ik schuif nú pas achter de PC (15.00u), dus moet ik het nieuws nog even doornemen…

    Ik heb ook nog een werkgever 😉

    Like

  7. @ Heer Deckzeijl, misschien is het een goed advies om zelf een blog te beginnen i.p.v. voortdurend BP de les te lezen.

    Kent u de koekoek? Geen eigen nest en daar een ei in leggen, maar uit nesten van andere vogels de eieren kieperen en dan een ei leggen dat verzorgd en later gevoed moet worden door de onvrijwillige gastheer.
    Misschien iets minder frequent “koekoek” roepen? Dank u.

    Like

  8. At Maci & Yeager,

    Bedankt voor de bijval.

    Ik trap er toch iedere keer weer in: uitleg geven waarom bepaalde zaken hier even niet aan bod komen door tijdgebrek. Daar stop ik vanaf heden mee.

    Als de heer Deckzeijl mij dagelijks financieel kan ondersteunen, kan ik stoppen met werken en acht uur per dag stukkies tikken.

    Maar dat zit er denk ik niet in.

    Like

Geef een reactie

